Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van die mensen die hun kat aan de leiband hangen en een foto op instagram zetten met “zoontje leren wandelen”. Zo zot als een achterdeur.

Laatst bewerkt:
Van die mensen die hun kat aan de leiband hangen en een foto om instagram zetten met “zoontje leren wandelen”. Zo zot als een achterdeur.
780 foto's met "fijne moederdag" vandaag op sociale media.

En dan toch nog een aantal die zelfs posten "Zo fier dat ik jou mama ben"
Want ja 5minuten geen aandacht of als uw kind nog nie zelf kan posten is het eind van de wereld 😅

De opname gekregen van het schoolfeest van ons gasten. Dat was in 2 delen en wij hadden "geluk". Een kind in elk deel zodat we de hele namiddag konden blijven zitten. Onze kleinste had daar met veel gesten en gebaren achter de rug van de directeur tijdens de bedankingsspeech de show zitten stelen. Hebben ze dat toch wel eruit geknipt en enkel de bedankingsspeech van het 2e deel erin gestoken. Wordt die kleine al gecensureerd zeg 🤣

De opname gekregen van het schoolfeest van ons gasten. Dat was in 2 delen en wij hadden "geluk". Een kind in elk deel zodat we de hele namiddag konden blijven zitten. Onze kleinste had daar met veel gesten en gebaren achter de rug van de directeur tijdens de bedankingsspeech de show zitten stelen. Hebben ze dat toch wel eruit geknipt en enkel de bedankingsspeech van het 2e deel erin gestoken. Wordt die kleine al gecensureerd zeg 🤣
"Onze Kenji is toch e bazeke hé"

Gisteren bij het manipuleren van enkele takken van een rozelaar tijdens het hakselen een joekel van een stekel in de tip van mijn middenvinger gekregen (ja ik had handschoenen aan, speciaal voor rozelaars trouwens). Die stekel zat er dus echt 3-4 mm diep in. Vandaag dus heel de dag last gehad van die wonde tijdens het werken in de tuin. Laten we hopen dat dat donderdag enigszins hersteld is, want dan volgen nog eens 4 dagen tuinklussen...

Laatst bewerkt:
Ik was vergeten hoeveel boel er in klasgroepen kan zijn. Ze zijn begonnen in Parijs, na een heel weekend is de originele zaak al helemaal verdraait en zijn ze elkaar nu zo ongeveer de erfzondes aan het toedichten. Dat waait over, maar menslief is dat vermoeiend. En hoeveel huilen tienermeisjes niet, help.

Vannacht opgestaan om te plassen, maar per ongeluk het licht aan gedaan voor 1 seconde, toen ik de deur zocht.
3 seconden later begon ons teckeltje zeer luid te kajieten van de pijn.

Ik vermoed dat hij rugpijn heeft en willen opstaan heeft omdat het licht aanging.

Da gaat echt door merg en been. Deze ochtend was hij zo zielig dat mijn vrouw hem uitzonderlijk meegenomen heeft naar het werk omdat ze pas om half 10 naar de dierenarts kon.

Maar eens daar was meneer gelukkig alweer de oude.

Dierenarts kon gelukkig nix vaststellen, maar het blijft opletten.

Laatst bewerkt:
Aanzien worden in een winkel als een dief "geef die plastic zak hier". Serieus man?

Mensen die hun pet flessen en wafelwikkels op het tafeltje in de trein achterlaten. Hoe moeilijk kan het zijn dat uit de trein mee te nemen en 50m verderop in een van de talrijke vuilbakken te kieperen. Respectloos.

Gvd he, ik zit weer met de schrik voor een mogelijk "nieuwe" hernia.
Ik denk dat ik het hier al eens gepost heb, maar na mijn operatie vorig jaar kon ik opnieuw op mijn buik slapen, iets wat ik vroeger veel deed, maar al lang niet meer kon doordat ik altijd pijn kreeg.
Nu, de laatste maanden heb had ik al dat het na een tijdje niet meer ging, dus dat ik niet op mijn buik kon blijven liggen, de laatste tijd haat het zelfs niet meer voor een paar minuutjes.
Vandaag kreeg ik opnieuw tintelingen in mijn rechter been en die zijn er nu nog steeds.
Volgende week is het exact 1 jaar geleden dat ik geopereerd ben, ik hoop echt dat ik fout ben en dat het niks is.

Bah .. zo'n mensen mogen ze eeuwig opsluiten voor mijn part. En dan nog de schuld (deels) in de schoenen schuiven van je dochter.
(of het nu waar is of niet doet gewoon niets ter zake, ze is zelf nog een kind en als ouder ben je verantwoordelijk en sta je in voor de opvoeding, laat staan dat je uw eigen zoon dumpt in het water alsof hij nooit bestaan heeft, echt triest gewoon .. dat er nog zo'n mensen bestaan :S)

mensen die CONSTANT hun "herinneringen van x aantal jaren geleden " delen op FB.

En vaak zijn het dan de domste foto's ooit eigenlijk, niets speciaals.
Dan heb ik eigenlijk zin om die mensen te "unfollowen".

Dat je eens een leuke gebeurtenis wil opnieuw delen , tot daar aan toe. Maar om de 3 dagen opnieuw dwaze herinneringen, nietszeggende foto's opnieuw "onder de aandacht" wil te brengen, voor nog méér likes dan je toen al hebt gekregen...

Pretty facepalm worthy

mensen die CONSTANT hun "herinneringen van x aantal jaren geleden " delen op FB.

En vaak zijn het dan de domste foto's ooit eigenlijk, niets speciaals.
Dan heb ik eigenlijk zin om die mensen te "unfollowen".

Dat je eens een leuke gebeurtenis wil opnieuw delen , tot daar aan toe. Maar om de 3 dagen opnieuw dwaze herinneringen, nietszeggende foto's opnieuw "onder de aandacht" wil te brengen, voor nog méér likes dan je toen al hebt gekregen...

Pretty facepalm worthy
Facebook. What did you expect?

Het enige dat ik deel is een keer een foto van mijn dochter als er via Google Photo's komt 3 years ago of 1 year ago en dat is dan nog enkel met mijn partner 🤷‍♂️ De rest heeft daar hoegenaamd geen zaken mee. Herinneringen zijn ook maar dat wat ze zijn en voor die persoon belangrijk. Buiten voor mensen met een te hoge dosis empathie maakt het geen ene moer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan