Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik niet, mijn pa heeft met zijn pomp in een metserskuip en daarin het water scheppen nog 100l weg gepompt. Is de 3de keer (stijgend grondwater) dat ik mag scheppen dus we zullen eens moeten kijken wat we als definitieve oplossing kunnen zoeken..

On the plus side: de pup heeft gans die tijd flink in zijn gesloten bench geslapen zonder gepiep! Toen ik gisteren water uit de kelder schepte, piepte hij wel anders! 😁
Typisch BG wel weer.

Een indoor zwembad.

uw 4 cijfers + 1ste cijfers van uw 4 cijfers ?
Relatief makkelijk te onthouden lijkt mij.

Zoals al gezegd, in 1 hoek een stuk uit de vloer kappen van de kelder. Groot genoeg, en diep genoeg, en daar een dompelpomp in zetten.
Mogelijks eens kijken om het volgende op de kop te tikken voor het eindstuk :

Daarnaast in het oog houden als je het water zo goed als weggekregen hebt, van waar het effectief door komt. Uit de vloer, muur,...
Normaal wel idd. Ma 't is al zo lang geleden en ik heb een paar mogelijkheden. Maar verkloot dus. Kan het opnieuw activeren :)

- Bpost: stel je leveringsvoorkeuren in.
-Tonerider stelt ze in.
- Tonerider bestelt pakje, dat thuis geleverd zal worden.
- Bpost: we gaan het niet aanbieden, maar leveren het ook niet in uw voorkeurpunt, maar we doen ons goesting qua levering
- Bpost: twee dagen na leveren beginnen we u te spammen met mails dat uw pakje er nog steeds ligt.

Rot op Bpost. En zeker met uw boodschap dat het beter is voor het milieu als ik het met de fiets ga halen. Als ge daar maar een zier om gaf had ge het gewoon met de postbode meegegeven, dan had ik me niet moeten verplaatsen. Wat een inefficiënt bedrijf is dat toch.

Daarnaast in het oog houden als je het water zo goed als weggekregen hebt, van waar het effectief door komt. Uit de vloer, muur,...
Ik vermoed van de grond (de muren zijn netjes bekleed met plastiek 😣) aangezien ik in het midden enkele dagen geleden kleurverschil zag. Mijn pa wil het nu eerst in de gaten houden als het terug droog is en als het grondvocht is, er een laag van iets opgieten?

Ik heb nog wat licht zeulende pijn in mijn rechter bilspier. Zo word ik geforceerd van veel trage loopsessies te doen.
Ik ben gestart met dry needle therapie bij de kine. De rug is losgemaakt en die is terug volledig in orde.
Maar nu heb ik aldus pijn in de bilstreek aan de rechterzijde.

Toch erg frustrerend. Ik wil gewoon deftig kunnen sporten. Maar mijn motivatie is nu echt gewoon helemaal weg.
Echter ik mag van de arts en de kine anderzijds ook weer niet stoppen met (matig) sporten, want dat zou het alleen maar erger maken (ipv beter). :S

Zit me niet mee momenteel. Eerst al ferme reparatiekost aan mn auto dat bovendien lang zal duren mocht ik het toch willen laten repareren. Ook de zoektocht naar een andere auto is voor mijn garage wat moeilijk, ze hebben al te veel werk. Dan eens rondgekeken bij plaatselijke garages, maar allemaal tweedehands wagens die veel te duur zijn voor wat ze aanbieden (11.5k voor een Seat Mii, wtf is dat gemaakt van goud ofzo). Vervangwagen van mijn garage kost 30 EUR per dag, nee dank u ik schijt geen geld helaas.

De afstand naar dichtbijzijnste supermarkt is iets te oncomfortabel ver om te voet te gaan (zeker met een volle boodschappentas), ook omdat ik geen al te beste knie heb. Dan denk ik van maar een fiets te lenen bij vrienden of familie, maar nope ze hebben ze allemaal nodig wegens dat verlengd weekend volgende week. Oftewel vinden ze hun fiets te duur om te lenen (merci) oftewel is het momenteel bij de fietsenmaker voor onderhoud oftewel gebruiken ze het dagelijks al.

En mn koelkast geraakt leeg gvd.

@Yusifer Delhaize levert aan huis, vond ik tijdens covidbesmetting toch een handige optie! 😇

Zal ik eens proberen mocht ik echt niks van alternatief vervoer vinden. Voor boodschappen kan dat dan opgelost zijn maar ik zit ook in met mijn stageplaats. Normaal mag ik niet van thuis uit werken maar ze hebben een uitzondering gemaakt voor deze week. Misschien kan ik voor volgende week ook uitzondering vragen en dan voor laatste week van mei (eveneens laatste week stage) dan maar 150 euro verspillen aan een vervangwagen.

Zit me niet mee momenteel. Eerst al ferme reparatiekost aan mn auto dat bovendien lang zal duren mocht ik het toch willen laten repareren. Ook de zoektocht naar een andere auto is voor mijn garage wat moeilijk, ze hebben al te veel werk. Dan eens rondgekeken bij plaatselijke garages, maar allemaal tweedehands wagens die veel te duur zijn voor wat ze aanbieden (11.5k voor een Seat Mii, wtf is dat gemaakt van goud ofzo). Vervangwagen van mijn garage kost 30 EUR per dag, nee dank u ik schijt geen geld helaas.

De afstand naar dichtbijzijnste supermarkt is iets te oncomfortabel ver om te voet te gaan (zeker met een volle boodschappentas), ook omdat ik geen al te beste knie heb. Dan denk ik van maar een fiets te lenen bij vrienden of familie, maar nope ze hebben ze allemaal nodig wegens dat verlengd weekend volgende week. Oftewel vinden ze hun fiets te duur om te lenen (merci) oftewel is het momenteel bij de fietsenmaker voor onderhoud oftewel gebruiken ze het dagelijks al.

Niet alles is slecht nieuws.

Mijn auto is vandaag door de keuring geraakt zonder een opmerking.
Beestje wordt ook al oud.
Ik zeg altijd: "gaat al langer mee dan een gemiddeld huwelijk."

Uiteraard tijdens de werkuren gegaan.

Na een dik jaar vorige week toch eens contact met 1770 opgenomen. Fietspad voor dit stuk straat blijft onafgewerkt, ondertussen behoorlijk kapot gereden want enkel basic onderlaagje grint. Is ook gevaarlijk en er zijn hier wel een hoop fietsers.
Maandag waren ze hier gezet om te preppen, vandaag kwam dan ‘het fietspad’.
En wat hebben we tot op heden? Wat een jaar lang een drempel was waar je voor moest oppassen, is nu een put ‘van kgoa je goan ‘en’ gevolgd door een idem put. Maar er staat nu wel een plakkaatje bij. Dus er is dat.

Na een dik jaar vorige week toch eens contact met 1770 opgenomen. Fietspad voor dit stuk straat blijft onafgewerkt, ondertussen behoorlijk kapot gereden want enkel basic onderlaagje grint. Is ook gevaarlijk en er zijn hier wel een hoop fietsers.
Maandag waren ze hier gezet om te preppen, vandaag kwam dan ‘het fietspad’.
En wat hebben we tot op heden? Wat een jaar lang een drempel was waar je voor moest oppassen, is nu een put ‘van kgoa je goan ‘en’ gevolgd door een idem put. Maar er staat nu wel een plakkaatje bij. Dus er is dat.
Bekkersvaart-10.jpg

Met zo een bordje is alles opgelost!

openbaar vervoer? boodschappen trolley?

On the plus side: de pup heeft gans die tijd flink in zijn gesloten bench geslapen zonder gepiep! Toen ik gisteren water uit de kelder schepte, piepte hij wel anders! 😁
Puppy? 2e hond genomen? Weer een Mechelaar?
En vooral: Foto's??? :love: :love: :love: :love: :love:

Vanmiddag met collega's wat gaan eten en blijven pintelieren.
Deze avond hebben we bezoek, maar mijne maag werkte nie mee

Terwijl ik zat met vooruitgang van mijn achteruitgang hoorde ik maar volk binnenkomen. Wel wat akward gezichten toen ik beneden kwam.
Nog nooit zo blij geweest dat wij boven een 2e wc hebben :unsure:

Intussen zit ik hier trouwens weer terwijl de rest aan de taart bezig is :frown:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan