Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
recent terug brood beginnen eten.
niets echt inherent lekker aan, maar praktisch om mee te nemen en vlug iets te eten.
ik krijg daar precies altijd een energie dip van, die 4uur duurt of tot ik iets anders eet. (een banaan meestal)

Voor groene asperges gegaan. Mij bijna laten rollen door witte asperges.
Uiteindelijk groene gevonden.
Nu blijkt dat extra groene te zijn. (Schimmel)
:angry:
20230509-165827.jpg

Mijn 5 cijferige pincode vergeten van itsme. Altijd fucking vingerafdruk gebruikt en al mijn andere pincodes zijn 4-cijferig..

Ah no worries, itsme heractiveren dan maar.

Ahja fucking Argenta is na 100 jaar nog altijd geen partnerbank van itsme. Moet ik nu echt mijne laptop gaan openslaan voor die eID en ik lig net in mijne zetel :cry:

Mijn 5 cijferige pincode vergeten van itsme. Altijd fucking vingerafdruk gebruikt en al mijn andere pincodes zijn 4-cijferig..

Ahja fucking Argenta is na 100 jaar nog altijd geen partnerbank van itsme. Moet ik nu echt mijne laptop gaan openslaan voor die eID en ik lig net in mijne zetel :cry:
Uw 4 cijfers met een 0 achter.

00000 dus

jawel toch?

omgekeerd: Itsme activeren met Argenta app gaat niet, dat gaat maar met een paar banken
Do you have a new smartphone, or wish to reactivate the app after deleting or blocking it? Then read the following steps below to reactivate your account. You can reactivate your account on the one hand via your bank (BNPPF, Belfius, KBC, CBC, ING, Hello Bank or Fintro) or with your eID card.

Mijne bloeddruk is blijkbaar alarmerend hoog en ik zou zo goed als onmiddelijk naar tziekenhuis moeten gaan als ik de internet charts mag geloven :unsure:

Vlucht Sevilla geannuleerd, niet genoeg vliegtuigen (zouden er te laat of nog niet geleverd zijn ofzo) :laugh: .

(wel kosteloos dag later kunnen boeken voor dezelfde periode, maar verblijf herboeken is precies lastiger om hetzelfde te krijgen maar dan een dag later aankomen en vertrekken :( ).

Het uitblijven van lenteweer zorgt ervoor dat ik in mijn hoofd maar niet de switch kan maken naar de 'zomermodus'. Alles blijft hier op stal, ook in mijn tuin heeft er nog niets bewogen. Alles blijft ook maar modderig rondom mijn huis.

buschauffeurs die u de les spelen alsof ze niet de eerste zijn in 2 jaar tijd die u niet zien zwaaien heel de baan die ze moeten doen tot aan de halte.

Al 20 emmers water uit de kelder geschept en het einde is nog niet in zicht... Alleen zegt mijne rug dat het welletjes is geweest. 😭

Meeste metingen (ben ze nu de komende 14 dagen aan het opschrijven) zitten tussen de 160/180 bovendruk en 110/122 onderdruk.
Hartslag is wel altijd redelijk cava (65-70)
Heb enkele maanden geleden hetzelfde meegemaakt. Hartslag steeds goed, bovendruk en onderdruk zowat hetzelfde als van u. Ook dagboek bijgehouden. Een gekend probleem?

Ik ben, door zot veel extrasystoles die ik allemaal voelde, bij de cardioloog gearriveerd. Alles in orde.

Bleek door stress en chronisch slaaptekort (kinderen) te zijn. Niets van caffeine meer en meer beginnen ontspannen + slaap verzorgen did the trick.

Die heb ik niet, mijn pa heeft met zijn pomp in een metserskuip en daarin het water scheppen nog 100l weg gepompt. Is de 3de keer (stijgend grondwater) dat ik mag scheppen dus we zullen eens moeten kijken wat we als definitieve oplossing kunnen zoeken..

On the plus side: de pup heeft gans die tijd flink in zijn gesloten bench geslapen zonder gepiep! Toen ik gisteren water uit de kelder schepte, piepte hij wel anders! 😁

UPS. Ze hebben aangebeld met een pakje, maar helaas deed niemand blijkbaar open. Normaal gezien gaat het pakje dan naar het dichtsbijzijnde pickup point. Ineens zie ik staan (in tracking): De verzender heeft aangevinkt dat het pakje -indien het door de koper niet wordt aangenomen- teruggestuurd dient te worden naar de verzender. En het pakje is effectief 'retour' vertrokken. :frown:

Wtf. 1 poging tot levering (gefaald om welke reden dan ook), en het pakje wordt gewoon teruggestuurd? Ik wist niet eens dat dit een optie is binnen UPS? :unsure:

Uw 4 cijfers met een 0 achter.
uw 4 cijfers + 1ste cijfers van uw 4 cijfers ?
Relatief makkelijk te onthouden lijkt mij.

Al 20 emmers water uit de kelder geschept en het einde is nog niet in zicht... Alleen zegt mijne rug dat het welletjes is geweest. 😭
Zoals al gezegd, in 1 hoek een stuk uit de vloer kappen van de kelder. Groot genoeg, en diep genoeg, en daar een dompelpomp in zetten.
Mogelijks eens kijken om het volgende op de kop te tikken voor het eindstuk :

Daarnaast in het oog houden als je het water zo goed als weggekregen hebt, van waar het effectief door komt. Uit de vloer, muur,...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan