Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mezelf zondag ochtend buiten gesloten. Had m'n sleutel vast maar langs binnen zat er nog een in het slot.
150 flappies betaald voor een slotenmaker.

Gelukkig is het gedekt door de brandverzekering.
Ze was dan niet dichtgedraaid. Een stuk harde plastic tussen de deur en dan de truuk van James bond om het dagschoot langs de schuine kant in te duwen.

Mensen die terugkomen naar hún geparkeerde wagen en er enorm veel tijd over doen om in te stappen en weg te rijden.

(Ik haat het om uit te stappen als er dichtbij mijn auto zulke mensen staan).

Instappen -> contact aan en rijden.

Maar blijf aub niet lanterfanten en dralen. Danku !
Omgekeerd vind ik het ook irritant als ge toekomt aan uw auto en er meteen een auto klaarstaat om uw plaats in te pakken (en indien het een drukke parking is daardoor ook meteen voor oponthoud zorgt van de auto's daarachter), terwijl het soms niet vanzelfsprekend is om metéén in te stappen en weg te rijden, zeker niet als ge kinderen hebt.
Of als ge waze nog moet instellen. Of na het tanken uw bankkaart nog in de portemonnee moet terugstoppen 🙈🤷🏻‍♀️

Weird, bij elk slot dat we hier hebben maakt het niet uit dat er langs binnen een sleutel in zit, wij krijgen dat altijd mooi open langs buiten.
Dat is omdat het cilinders zijn met gevarenfunctie.

Jup, slotenmaker gaf die raad ook al. Eens opzoeken wat een goed slot zou zijn.
Slot mag blijven hé. Enkel cilinder vervangen. Ik denk zelfs dat ze uw huidige cilinder kunnen ombouwen zodat je uw huidige sleutels kan behouden. Ik weet dat nu wel niet 100% zeker. Vraag het eens na en laat het mij weten, ik moet dat ook nog doen van m'n voordeur. :laugh:

Ze was dan niet dichtgedraaid. Een stuk harde plastic tussen de deur en dan de truuk van James bond om het dagschoot langs de schuine kant in te duwen.
En kans op schade.

Deur aan deur verkopers van Proximus. Staan ze daar met twee. Eentje doet de uitleg, de andere staat krampachtig naar je te staren.

Bent u geïnteresseerd meneer, dit is toch super interessant? Nee.
Zal ik uw nummer noteren, dan bellen we je later nog eens op? Nee.
Mijn collega, zal je haar nummer geven, mocht je van gedacht veranderen. Nee, ik hoef die niet.

Doei!
Ik geef dan altijd het nummer 069 96 69 96 :biglaugh:

Mensen die op Facebook (yeah, I know ...) voor de aandachtshoererij posten dat ze in het ziekenhuis zijn.
Waarbij ik dan denk, ons had je de afgelopen 19 maanden toch niet kunnen kloppen in het aantal ziekenhuisafspraken.

En nu weet ik niet meer waar ik me het hardst aan erger, de aandachtshoeren of het feit dat ik al dat ziekenhuisgedoe van de afgelopen maanden kotsbeu ben (morgen weer), maar ook wel zeer goed besef dat we daar geholpen kunnen worden en dat het nog lang niet gedaan is.

Mensen die op Facebook (yeah, I know ...) voor de aandachtshoererij posten dat ze in het ziekenhuis zijn.
Waarbij ik dan denk, ons had je de afgelopen 19 maanden toch niet kunnen kloppen in het aantal ziekenhuisafspraken.

En nu weet ik niet meer waar ik me het hardst aan erger, de aandachtshoeren of het feit dat ik al dat ziekenhuisgedoe van de afgelopen maanden kotsbeu ben (morgen weer), maar ook wel zeer goed besef dat we daar geholpen kunnen worden en dat het nog lang niet gedaan is.
Wie stoeft er nu niet graag als hij bij de oncoloog zit :s

Heb ik net gisteren - na mijn ‘oh fck die moeten nog veel zien en mijn lessen vallen zo vaak weg - een beetje planning, krijg ik om 23u30 mailtje: volgende week vallen twee uur weg. Want Conner komt. Conner Rousseau. Maar alleeeeeeee 😭

Ken dat.
En dan zo gewoon een foto posten zonder uitleg.
staat gewoon ook niks interessants meer op fb , altijd dezelfde 4/5 groepen die je te zien krijgt.
Het enige waarvoor ik het nog gebruik is om evenementen op te zoeken.

Heb ik net gisteren - na mijn ‘oh fck die moeten nog veel zien en mijn lessen vallen zo vaak weg - een beetje planning, krijg ik om 23u30 mailtje: volgende week vallen twee uur weg. Want Conner komt. Conner Rousseau. Maar alleeeeeeee 😭
Beste leerlingen,

Gelieve volgende week 3 keien/stenen mee te brengen naar de klas.
Het hoeven geen mooie te zijn, er wordt namelijk mee gegooid.

Groeten,
Mevrouw Squid.

In dit geval is het dus wel degelijk de schuld van de sossen.

In dit geval is het dus wel degelijk de schuld van de sossen.
Opa is nog Sos-Schepen van Gent geweest, liep tot zijn 83 de 1 mei stoet, stamcafé was Het Achturenhuis. Ik begrijp dus idd niet waarom de partij mij nu zo viseert. Ik vind dit allesbehalve. Dat ze de uren godsdienst inpikken. Ik steek een vuilbak in brand. Et tu, Conner, et tu?

Wat een merde is het organiseren van kleine dingen toch altijd. Ik dacht voor mijn partner haar bday wat te organiseren en een paar van haar vriendinnen/vrienden mee te vragen. Uiteraard heeft elk van de personen wel iets waardoor ze niet meteen kunnen zeggen of ze meekunnen en/of het te duur vinden.

Volgende keer regel ik het gewoon voor ons twee 🤷‍♂️

Vlucht proberen boeken voor ‘t werk. Leek allemaal in orde tot automatische mail van reisagentschap dat ze geen tickets kunnen uitgeven omdat krediet kaart geweigerd werd.

In de mail leek het doordat mijn kredietkaart niet geregistreerd was in mijn profiel, dus dat aangepast en dan naar agentschap gebeld. “Ah nee, met die gegevens kunnen we geen boeking doen, ge zult naar de kredietkaart verstrekker moeten bellen”.
Na elvendertig menuutjes en codes ingeven daar iemand aan de lijn “Ahja die kaart is geblokkeerd, er staat geen reden bij. Je moet contact opnemen met uw program administrator binnen het bedrijf, dat is volgens onze gegevens deze persoon ..”
Ik zoek die naam op, bestaat uiteraard niet (meer).
“Bij de meeste bedrijven weet men bij HR wie dat doet”.
Ik contacteer HR “eeeuuhhh oei dat weet ik niet”. 😒

Boeken met eigen kaart en onkosten declareren zou miljoenmiljard keer simpeler zijn “mAaR jE mOEt zOVeEL mOgeLiJK mEt dE cOrPorAtE cArD bOeKeN!”
Ook wel naïef van mezelf om dit op een vrijdag te willen doen 😒
Kafka gaat rustig verder.
Ondertussen kunnen achterhalen dat mijn credit card account geschorst is “for QA purposes” en verwijzen ze naar een training die ik moet volgen en alle niet-gerapporteerde transacties moet laten goedkeuren (die zijn er niet).

In de header van die mail staat “do not reply to this e-mail as responses are not monitored” en beetje verder in de tekst van die mail “once done, please reply stating that you have followed the training” :crazy:

Ook weet niemand welke training dat is en waar ik die kan vinden. :sarcastic:

Op de tijd dat ik hier al aan verscheten heb, was ik al met de auto heen en terug :unsure:.

Andy Peelman dat in geuren en kleuren vertelt in de krant dat hij een villa van 1 miljoen aan het bouwen is omdat hij wat privacy wilt. Inclusief welness en zwembad. Maar dan wel exclusief bouwgrond hé! Want ah ja, voor 1 miljoen inclusief bouwgrond heb je tegenwoordig niks meer.

Man man man, die mens is dus gewoon rijk geworden met tenenkrullend slecht acteren en overal de flauwe plezante uit te hangen, kwa irritant zijn plaats ik hem naast James Coucke en Stan van Samang.

En nee, ik ben niet jaloers, dit is pure afgunst van mij en ben niet te grif om dat toe te geven.

Ik krijg hier een mailtje van GLS dat er een pakje onderweg is, verwacht nochtans niet direct iets :/ Als ik kijk wie de afzender is word ik helemaal niks wijzer, nikszeggende website waar ik niks heb besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan