Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er loopt hier ene rond die in mijn opleiding zat. In mijn klas. Met zijn allen op één kamer op klasreis. Soit, wij kennen elkaar. Maar die 'blanked' mij dus volledig. Alsof ik niet besta. Nu geef ik grif toe dat ik indertijd al vond dat het een onuitstaanbaar wicht was, maar het doet toch raar. Like, bitch, I know you know me. Gewoon een goeiedag? Al heeft het misschien ook te maken met het feit dat zij nog met de echtgenoot (toen al verloofde) van een andere collega in bed is gedoken en ik dat weet? Blijft een onuitstaanbaar wicht.
Fatshamers zijn dan nog niet zo erg.

Die ontkennen iemand zijn bestaan niet. Integendeel.

Mijn vriendin gebruikte begin april mijn Mastercard om een reis te boeken naar Italië met 3 vriendinnen. Haar Mastercard was vervallen en werd in een verkeerd bankkantoor geleverd.

De reis werd geboekt met één van de drie vriendinnen. Haar Mastercard werd gebruikt voor de auto vast te leggen, de mijne voor de verblijven, in totaal voor 1600 euro.

Die 2 hebben onmiddellijk hun 400 euro overgeschreven. Op de andere 2 wacht ik intussen al 2 weken om hun deel te betalen terwijl er op 1 mei 1600 van mijn rekening gehaald wordt.

Vriendin 3 gaat het storten wanneer haar eerste deel van haar loon er zou zijn (intussen zou ze dat moeten hebben ontvangen, lijkt me)
Vriendin 4 kan het ten vroegste eind volgende maand storten :wtf:

Is mijn mening zo absurd dat als ge het geld niet hebt, dat ge dan maar niet mee moet gaan of ben ik daar te streng in?

Mijn vriendin gebruikte begin april mijn Mastercard om een reis te boeken naar Italië met 3 vriendinnen. Haar Mastercard was vervallen en werd in een verkeerd bankkantoor geleverd.

De reis werd geboekt met één van de drie vriendinnen. Haar Mastercard werd gebruikt voor de auto vast te leggen, de mijne voor de verblijven, in totaal voor 1600 euro.

Die 2 hebben onmiddellijk hun 400 euro overgeschreven. Op de andere 2 wacht ik intussen al 2 weken om hun deel te betalen terwijl er op 1 mei 1600 van mijn rekening gehaald wordt.

Vriendin 3 gaat het storten wanneer haar eerste deel van haar loon er zou zijn (intussen zou ze dat moeten hebben ontvangen, lijkt me)

Is mijn mening zo absurd dat als ge het geld niet hebt, dat ge dan maar niet mee moet gaan of ben ik daar te streng in?

Zwemles crawl, den helft vant zwembad leeg gedronken peisk. Nu buikpijn en veel pipi doen, kvoel moj ook motorisch gevandicapt nu

Per ongeluk via Microsoft Bing iets gezocht op internet. Wtf was dat.

my-eyes-friends.gif

Jou vriendin met 3 vriendinnen is 4 vrouwen.

2hebben betaald (incl jouw vriendin?)?
1 krijg je nu

En jou vriendin moet aan vriendin 4 ook nog geld storten van de auto of hoe gaan ze dat verrekenen?

Jou vriendin met 3 vriendinnen is 4 vrouwen.

2hebben betaald (incl jouw vriendin?)?
1 krijg je nu

En jou vriendin moet aan vriendin 4 ook nog geld storten van de auto of hoe gaan ze dat verrekenen?
Klopt, ze zijn met 4 in totaal. Mijn vriendin heeft haar deel betaald aan mij, de vriendin die de auto heeft voorgeschoten heeft mij ook reeds betaald. De 2 anderen hebben mij nog niet betaald. Geen idee of ze wel al de auto betaald hebben, maar dat maakt mijn rekening niet natuurlijk..

Ik liep nog geen dag op school of er werd vriendelijk gevraagd wat ik wou eten op 50 dagen. Er komt een food truck. €12, drie keuzes. Ik betaal. Nu zie ik dat ik morgen het vijfde uur toezicht heb. En wanneer is het uur dat mijn gasten eten mogen gaan halen? Ah, het vijfde! En wie zit er het derde, vierde én de middagpauze nog vast bij een ander toezicht? Ah, ik! Maar geen nood, ze ‘gaan kijken voor die €12 terug te *storten*’. Ze zat nochtans gewoon in een enveloppe. Ik zie die nooit meer terug. En ik kan morgen niks eten. Want een bord stoverij tijdens toezicht, dat gaat niet.

waarom gaat dat eigenlijk niet? is dat niet het leuke aan foodtrucks, dat ge dat overal kunt eten?
en dan kunt ge zo'n bord stoofvlees naar die kinderen hun kop gooien als ze het beest uithangen

Klopt, ze zijn met 4 in totaal. Mijn vriendin heeft haar deel betaald aan mij, de vriendin die de auto heeft voorgeschoten heeft mij ook reeds betaald. De 2 anderen hebben mij nog niet betaald. Geen idee of ze wel al de auto betaald hebben, maar dat maakt mijn rekening niet natuurlijk..
extreem ergerlijk idd.

Die godverdomse 'night terrors'. Ik word er echt schijteonnozel van. Gisterenavond/nacht weer van dat. Dat is nu al weer een week aan een stuk dat ik er last van heb. 😒
Here we go again 🥲 Begin 2022 enkele maanden. Dan in september terug een tijdje en nu weer. Blijkbaar is dit nu een manier waarop mijn lichaam stress en zorgen uit. Icm met regelmatig eens hoofdpijn en anxiety. Weet ik ook meteen dat het weer niet echt goed gaat en het heeft zitten opbouwen de laatste weken 😒 Ik heb een idee waardoor het mogelijk komt. Het probleem is alleen dat ik hierover met niemand kan (en wil) praten om verschillende redenen. Deal with it tot het beter wordt? 😶‍🌫️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan