Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sliep vroeger heel vaak op mijn buik, door mijn rugproblemen kon dat niet meer (kreeg altijd pijn als ik op mijn buik lag).
Na mijn operatie vorig jaar lukte het wel weer om op mijn buik te slapen, maar de laatste maanden heb ik steeds vaker terug last wanneer ik op mijn buik probeer te slapen. Ik hoop echt dat dat geen voorbode is van nieuwe rugproblemen.
(Ik heb gisteren en vandaag ook terug pijnstillers moeten pakken om te kunnen werken.
Het is bijna 1 jaar gelden dat ik volledig gestopt was met pijnstillers nemen voor mijn rug.)

YouTube Vanced dat het (eindelijk) niet meer doet. Toch nog lang uitgehouden.

Ach wel, ReVanced doet na een kwartiertje installeren de klus even goed.

Ik sliep vroeger heel vaak op mijn buik, door mijn rugproblemen kon dat niet meer (kreeg altijd pijn als ik op mijn buik lag).
Na mijn operatie vorig jaar lukte het wel weer om op mijn buik te slapen, maar de laatste maanden heb ik steeds vaker terug last wanneer ik op mijn buik probeer te slapen. Ik hoop echt dat dat geen voorbode is van nieuwe rugproblemen.
(Ik heb gisteren en vandaag ook terug pijnstillers moeten pakken om te kunnen werken.
Het is bijna 1 jaar gelden dat ik volledig gestopt was met pijnstillers nemen voor mijn rug.)
Altijd gehoord dat buikslapen voor rugproblemen zorgt. Lage rugpijn en nekpijn.

Die had ik ook gezien inderdaad, maar de marge qua gewicht is niet zo groot met mijn schermen + erg mooi is hij ook niet (maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk).
Ergotron LX eens bekijken. In single en dual version verkrijgbaar, alu en zwart etc.
Ondersteund clamp bevestiging, en ook een rond gat boren in je tafel dacht ik voor bevestiging.
Zeer degelijke en sterke armen, had ik ooit op het werk voor m'n 2 schermen. Mooie finish ook. Niet de goedkoopste.

Laatst bewerkt:
Ergotron LX eens bekijken. In single en dual version verkrijgbaar, alu en zwart etc.
Ondersteund clamp bevestiging, en ook een rond gat boren in je tafel dacht ik voor bevestiging.
Zeer degelijke en sterke armen, had ik ooit op het werk voor m'n 2 schermen. Mooie finish ook. Niet de goedkoopste.

Die had ik ook al bekeken inderdaad, maar gaan ook maar tot 6 cm bureau dikte jammer genoeg.

De bemoeizucht van de overheid.

Ja, er zijn problemen waar de overheid een rol in kan spelen. Maar stop toch eens met op elk probleem een nieuwe verplichting te gaan invoeren, met alle bijhorende ontwrichting van de vrije markt tot gevolg.

Allemaal goed bedoeld hoor. Maar staat er iemand bij stil dat dat allemaal moet beslist worden door politici, uitgewerkt worden door een leger ambtenaren, die dan langzamerhand tot de vaststelling komen dat er gigantisch veel meer komt bij kijken, met opnieuw een shitload aan regeltjes, uitzonderingen daarop, uitzonderingen op de uitzonderingen, etc. Tenslotte weet niemand nog hoe of wat.
Dit zorgt er dan weer voor dat een leger consultancy-bedrijven andere bedrijven moeten adviseren om nog te weten wat ze moeten doen. Enzovoort enzovoort.

Allemaal goedbedoelde regeltjes hoor. Maar beseft iemand nog hoeveel overhead erbij komt kijken? Hoeveel de maatschappelijke kost is en hoeveel de benefits? Kan dat niet wat creatiever door te nudgen, i.p.v. een harde verplichting?

Of zoals Leonardo Da Vinci al zei: "Simplicity is the ultimate sophistication".

Bewijs nummer zoveel dat zo'n programma's de grootste debiliteit is die je momenteel kan bekijken op tv. Met de grootste debiel op kop. Bah.

Bewijs nummer zoveel dat zo'n programma's de grootste debiliteit is die je momenteel kan bekijken op tv. Met de grootste debiel op kop. Bah.
met als twitter-antwoord van Van Ranst:

Het beste zou geweest zijn om zulke stemming met JA en NEE bordjes nooit te organiseren, of (als gast) geen enkel bordje omhoog te steken.
...
De tweede enigszins eerbare keuze zou geweest zijn om JA te antwoorden.
zo'n twitter antwoord zou oke zijn geweest als hij daarna niet zelf openlijk zijn mening gaat geven. Hou het dan ook voor uzelf als ge er commentaar op hebt dat anderen wel openbaar hun mening toonden.

met als twitter-antwoord van Van Ranst:

zo'n twitter antwoord zou oke zijn geweest als hij daarna niet zelf openlijk zijn mening gaat geven. Hou het dan ook voor uzelf als ge er commentaar op hebt dat anderen wel openbaar hun mening toonden.
Van Ranst kan ook moeilijk zijn tetter houden he :) Overal direct zijn oordeel klaar.

Er loopt hier ene rond die in mijn opleiding zat. In mijn klas. Met zijn allen op één kamer op klasreis. Soit, wij kennen elkaar. Maar die 'blanked' mij dus volledig. Alsof ik niet besta. Nu geef ik grif toe dat ik indertijd al vond dat het een onuitstaanbaar wicht was, maar het doet toch raar. Like, bitch, I know you know me. Gewoon een goeiedag? Al heeft het misschien ook te maken met het feit dat zij nog met de echtgenoot (toen al verloofde) van een andere collega in bed is gedoken en ik dat weet? Blijft een onuitstaanbaar wicht.

Er loopt hier ene rond die in mijn opleiding zat. In mijn klas. Met zijn allen op één kamer op klasreis. Soit, wij kennen elkaar. Maar die 'blanked' mij dus volledig. Alsof ik niet besta. Nu geef ik grif toe dat ik indertijd al vond dat het een onuitstaanbaar wicht was, maar het doet toch raar. Like, bitch, I know you know me. Gewoon een goeiedag? Al heeft het misschien ook te maken met het feit dat zij nog met de echtgenoot (toen al verloofde) van een andere collega in bed is gedoken en ik dat weet? Blijft een onuitstaanbaar wicht.
Raar dat ze die natuurlijke hartelijkheid van je niet opvangt, wel.

Al twee dagen thuis aan het werken omdat ik buikgriep heb en de collega's niet aan wil steken (+ het sanitair thuis ook comfortabel is), maar ik vind er niks aan. Ik wil terug naar kantoor. Hoe hebben we ooit corona overleeft.

Al twee dagen thuis aan het werken omdat ik buikgriep heb en de collega's niet aan wil steken (+ het sanitair thuis ook comfortabel is), maar ik vind er niks aan. Ik wil terug naar kantoor. Hoe hebben we ooit corona overleeft.

Hier nog steeds 3/5 dagen van thuis uit, ik kan me écht niet meer inbeelden dat ik ooit 5/5 terug naar kantoor zou gaan.

Hier nog steeds 3/5 dagen van thuis uit, ik kan me écht niet meer inbeelden dat ik ooit 5/5 terug naar kantoor zou gaan.
An sich vind ik dat ook niet erg, maar het kantoor is maar 15-20 minuutjes rijden en mijn wederhelft werkt ook heel de tijd thuis wat wel irritant is als we beide veel calls/meetings hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan