kan je die niet laten verhogen?
Kijk eens voor gratis Revolut account, dan kan je virtuele kaarten aanmaken voor op internet en heb je geen limiet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je die niet laten verhogen?
Zo'n discussie eindig steevast in "ik heb dieje kleine er wel moeten uitduwen hé!".Weer goed begonnen vandaag. Ik mag voor de elvendertigste keer opstaan voor onze 3-jarige terwijl madam weer gaat uitslapen.
Eerst zegt ze dat ze wel nog erg moe is en hierdoor niet kan opstaan, dan na wat discussie beweert ze opeens bij hoog en bij laag dat ze vorig weekend is opgestaan en dat ik heb uitgeslapen.
For real, ik heb dit jaar nog geen enkele keer blijven liggen, hoe kan ze die nu in godsnaam fantaseren en zelf geloven.
Ik wist niet dat het nu pleisters waren.Het zou het doel een beetje voorbij schieten als de kost van het te maken nauwelijks lager ligt dan de verkoopprijs he.![]()

Ik wist niet dat het nu pleisters waren.
Stond wel voor het kruispunt een bord maar enkel de 10 euro sprong me in het oog en was op het verkeer aan het letten.
Waarom maakten ze het nu niet "vierkant" ofzo?
Van ver lijkt het weer gewoon op de oude stickers
Moeder tegen Petoetje en Petatje:
“Niet rennen in de living, je gaat uitglijden en pijn hebben” *repeat x10*
•
•
Petatje rent, glijdt en komt met zijn hoofd om minder dan twee centimeter van de scherpe hoek van de massief houten salontafel terecht.
“Oeie … ik heb géén pijn, mama!”
Mijn ergernis is eerder dat de haarkleuring zo het grijs haar echt niet kan bijhouden (en toch geschrokken, hij kon half steendood geweest zijn)
Zodat je zou overschakelen naar de vloeibare variant.Waarom staat er op een doos van waspoeder hoeveel ml ge moet gebruiken ipv gram?
Omdat op dat bekertje dat je gebruikt ook de inhoud staat in ml en niet in gramWaarom staat er op een doos van waspoeder hoeveel ml ge moet gebruiken ipv gram?
tzat geen bekertje bijOmdat op dat bekertje dat je gebruikt ook de inhoud staat in ml en niet in gram

tstond nochtans in promo, dus ze wouden zeker dat ik deze kocht.Zodat je zou overschakelen naar de vloeibare variant.
omdat ik fucking dom ben en dus met een weegschaaltje aan mijn wasmachine sta omdat ik zo geen bekertje heb.Waarom zou je een poeder niet in volume kunnen meten? Ik zie mij al staan aan de wasmachine met mijn weegschaaltje lol.
Ben je zeker dat het bekertje niet gewoon een beetje begraven in het poeder zit?omdat ik fucking dom ben en dus met een weegschaaltje aan mijn wasmachine sta omdat ik zo geen bekertje heb.

net eens met een schroevendraaier in de doos gewroed en niks. Als er 1 in zit, moet het al op de bodem zitten.Ben je zeker dat het bekertje niet gewoon een beetje begraven in het poeder zit?![]()
omdat ik fucking dom ben en dus met een weegschaaltje aan mijn wasmachine sta omdat ik zo geen bekertje heb.
140 ml is iets meer dan de helft van 250 ml. 250 ml is de inhoud van een pint bier. Dus een pint half vullen, zo zou ik dat oplossen.net eens met een schroevendraaier in de doos gewroed en niks. Als er 1 in zit, moet het al op de bodem zitten.
Dus ik ga dus echt elke keer als een domme idioot mijn weegschaaltje mogen pakken. Maar dan moet ik nog steeds weten hoe hoeveel gram 140ml waspoeder is.
edit: oh nice, ik kan me eentje 3d printen. https://www.thingiverse.com/thing:3729442
Ik doe dat gewoon op zicht sowiesoomdat ik fucking dom ben en dus met een weegschaaltje aan mijn wasmachine sta omdat ik zo geen bekertje heb.