Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer goed begonnen vandaag. Ik mag voor de elvendertigste keer opstaan voor onze 3-jarige terwijl madam weer gaat uitslapen.

Eerst zegt ze dat ze wel nog erg moe is en hierdoor niet kan opstaan, dan na wat discussie beweert ze opeens bij hoog en bij laag dat ze vorig weekend is opgestaan en dat ik heb uitgeslapen :unsure: .

For real, ik heb dit jaar nog geen enkele keer blijven liggen, hoe kan ze die nu in godsnaam fantaseren en zelf geloven.
Zo'n discussie eindig steevast in "ik heb dieje kleine er wel moeten uitduwen hé!".

Het zou het doel een beetje voorbij schieten als de kost van het te maken nauwelijks lager ligt dan de verkoopprijs he. :unsure:
Ik wist niet dat het nu pleisters waren.
Stond wel voor het kruispunt een bord maar enkel de 10 euro sprong me in het oog en was op het verkeer aan het letten.
Waarom maakten ze het nu niet "vierkant" ofzo?😊
Van ver lijkt het weer gewoon op de oude stickers

Ik wist niet dat het nu pleisters waren.
Stond wel voor het kruispunt een bord maar enkel de 10 euro sprong me in het oog en was op het verkeer aan het letten.
Waarom maakten ze het nu niet "vierkant" ofzo?😊
Van ver lijkt het weer gewoon op de oude stickers

Vierkant zou wel super ambetant zijn om pleisters van te knippen.

Niks tegen het rode kruis, maar het feit dat ik het rode kruis associeer met:
- niet-transparant
- debacle overstroming Wallonië
- seks- en boekhoudschandalen

En niet met:
- goed werk.

(en ik ben vast niet de enige)

Toont toch aan dat die mannen en vrouwen met een serieus (perceptie-)probleem zitten.
Waardoor ik hun stickers en pleisters als irritant beschouw.

Moeder tegen Petoetje en Petatje:
“Niet rennen in de living, je gaat uitglijden en pijn hebben” *repeat x10*

Petatje rent, glijdt en komt met zijn hoofd om minder dan twee centimeter van de scherpe hoek van de massief houten salontafel terecht.
“Oeie … ik heb géén pijn, mama!”

Mijn ergernis is eerder dat de haarkleuring zo het grijs haar echt niet kan bijhouden (en toch geschrokken, hij kon half steendood geweest zijn)

Daarvoor hebben wij dit: https://amzn.eu/d/hAtWFkl

Al een paar keer los op gevlamd als hij zijn bocht te kort pakt met zijn plastieken fietsje of als we eens achter mekaar zitten, toch al een paar keer spoed mee vermeden.

Waarom zou je een poeder niet in volume kunnen meten? Ik zie mij al staan aan de wasmachine met mijn weegschaaltje lol.

Ben je zeker dat het bekertje niet gewoon een beetje begraven in het poeder zit? :unsure:
net eens met een schroevendraaier in de doos gewroed en niks. Als er 1 in zit, moet het al op de bodem zitten.
Dus ik ga dus echt elke keer als een domme idioot mijn weegschaaltje mogen pakken. Maar dan moet ik nog steeds weten hoe hoeveel gram 140ml waspoeder is.

edit: oh nice, ik kan me eentje 3d printen. https://www.thingiverse.com/thing:3729442

net eens met een schroevendraaier in de doos gewroed en niks. Als er 1 in zit, moet het al op de bodem zitten.
Dus ik ga dus echt elke keer als een domme idioot mijn weegschaaltje mogen pakken. Maar dan moet ik nog steeds weten hoe hoeveel gram 140ml waspoeder is.

edit: oh nice, ik kan me eentje 3d printen. https://www.thingiverse.com/thing:3729442
140 ml is iets meer dan de helft van 250 ml. 250 ml is de inhoud van een pint bier. Dus een pint half vullen, zo zou ik dat oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan