Green Mamba
Well-known member
Exact. Dan kon je op de koffietafel marmercake opdienen.Had ik maar dat marmeren onding van bij ons ma gehouden …
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact. Dan kon je op de koffietafel marmercake opdienen.Had ik maar dat marmeren onding van bij ons ma gehouden …
Ook waar. Slechte woordkeuze van mij.Los van de onkunde van je collega…
“Iemand iets wijsmaken” betekent toch dat je hem voorliegt?
Ik denk dat het wel duidelijk is dat in deze context betekent dat het om "uitleggen" gaat.Los van de onkunde van je collega…
“Iemand iets wijsmaken” betekent toch dat je hem voorliegt?
We begrepen allemaal wat hij bedoelde, wat niet wil zeggen dat het niet mag aangekaart worden. Wijsmaken is nu eenmaal bedrieglijk, uitleggen (meestal) niet. Misschien had hij die collega met een kluitje in het riet gezonden, dan had het geklopt en kon hij het ons ook gewoon zo zeggen.Ik denk dat het wel duidelijk is dat in deze context betekent dat het om "uitleggen" gaat.
Of moet hij het u eens komen wijsmaken?
Tis hier toch de ergenissenthread heWe begrepen allemaal wat hij bedoelde, wat niet wil zeggen dat het niet mag aangekaart worden. Wijsmaken is nu eenmaal bedrieglijk, uitleggen (meestal) niet. Misschien had hij die collega met een kluitje in het riet gezonden, dan had het geklopt en kon hij het ons ook gewoon zo zeggen.

Zijn die rode kruisstickers gedrukt met bladgoud ofzo??
10 euro![]()
Dan toch vandaag nietZe gingen toch stoppen met stickers?

Het zijn pleisters nu...Dan toch vandaag niet![]()
Zijn die rode kruisstickers gedrukt met bladgoud ofzo??
10 euro![]()
Dus nu een verdubbeling zodat het komende jaren niet meteen duurder moet worden?Ook de prijs van het nieuwe verkoopitem evolueert mee naar € 10 per stuk. De oude prijs van de sticker, € 5 – of 200 Belgische Frank in de jaren ‘90 – was namelijk sinds 1993 niet meer aangepast, ondanks de inflatie. Met € 10 kunnen we weer meerdere jaren eenzelfde prijs aanhouden.
Voelde haast aan als een chemokuur overwinnen.weer een moeilijke horde overwonnen in het leven![]()
De overstroming in Pepinster heeft hen heel wat geld gekost. Ahnee..Zijn die rode kruisstickers gedrukt met bladgoud ofzo??
10 euro![]()

Het zou het doel een beetje voorbij schieten als de kost van het te maken nauwelijks lager ligt dan de verkoopprijs he.Zijn die rode kruisstickers gedrukt met bladgoud ofzo??
10 euro![]()

.