Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
MrsFingers komt om 19h aan, en zegt dan doodleuk: "goh, ik wil vanavond dat interview met Meghan & Harry wel zien"

:unsure:

Daar gaat mijn maandagavond. HET GELUID LEKT ZELFS DOOR MIJN KOPTELEFOON HEEN!
Ik moet gelukkig binnen een minuut mijne nest in want om 5u30 gaat mijn alarm weer dus ik ben er vanaf :ROFLMAO:
Ik snap ook niet wat je daarmee wilt bereiken door heel dat drama te delen ( zeker als je zogezegd de UK vlucht voor privacy etc maar dan de vuile was wilt ophangen op TV )

Laatst bewerkt:
Ik moet gelukkig binnen een minuut mijne nest in want om 5u30 gaat mijn alarm weer dus ik ben er vanaf :ROFLMAO:
Ik snap ook niet wat je daarmee wilt bereiken door heel dat drama te delen ( zeker als je zogezegd de UK vlucht voor privacy etc maar dan de vuile was wilt ophangen op TV )
omdat in UK de tabloids er maar op los fantaseren en ze er geen/weinig verweer tegen hadden en ze nu zelf de controle hebben over wat er over hen wordt geschreven. ze zijn niet media-schuw, maar willen de touwtjes zelf in handen hebben.

En wat ze ermee bereiken is dat de kassa blijft rinkelen: genoeg dag-allemaal lezers die van zulke zaken smullen.

Waarom moeten bejaarden altijd naar de winkel gaan op de drukste momenten? Heel de dag niets te doen en dan vinden ze het nodig om na 16u naar de winkel te gaan. Lopen ze daar in het midden van de gang aan 2cm/h en hebben ze nog het geluk dat ze Marie-José tegenkomen en daarmee over het halve dorp kunnen roddelen. Uiteraard blokkeren ze daarbij heel de gang en dan kijken ze vies als de mensen dat heel de dag hebben gewerkt er voorbij willen.

En dat is niet enkel in de winkel zo. Donderdag moeten ze naar de markt. De markt staat daar heel de dag. Op welk uur pakken ze de bus naar de markt? Op het uur dat de mensen naar hun werk of de school moeten. Dan kunnen ze voor de middag naar de markt en na de middag een koffietje op het terras drinken (pré-corona). Op welk uur pakken ze de bus naar huis? Op het uur dat de scholen uit zijn en de mensen van hun werk komen. En dan staan ze op de bus te mekkeren omdat er niemand hen laat zitten.

28 februari een zit-sta bureau besteld via Bol. Volgens bol is die op 1 maart verzonden en ging die vandaag geleverd worden na een bezorgafspraak. Track `n trace is niet mogelijk, want code niet beschikbaar.
Heel de week niets gehoord van de firma en ook vandaag niemand gezien natuurlijk.
Net even gekeken op de website via de chat: blijkbaar kan dit nog tot 22u geleverd worden. Wat voor uur is dat nu? (niet dat ik dan niet meer wakker zou zijn, maar toch.)

Hier eind vorig jaar ergens een salontafeltje gekocht online dat werd geleverd met PostNl. Track and trace zei tussen 18u en 22u. Uiteindelijk was het na 23u als de bezorger hier aanbelde.

Hier eind vorig jaar ergens een salontafeltje gekocht online dat werd geleverd met PostNl. Track and trace zei tussen 18u en 22u. Uiteindelijk was het na 23u als de bezorger hier aanbelde.
Als hij zo laat nog belt, mag hij het allemaal ineens naar boven dragen :p

Straks nog eens zien wat ik kan doen om dit eindelijk doorgestuurd te krijgen.
Zit hier nu vanop mijn smartphone en al die bestanden staan op mijn laptop.

Allesinds al bedankt aan iedereen die heeft proberen te helpen.
Indien er nog tips zijn, altijd welkom.
Ik denk dat het gelukt is (ik heb toch geen bericht meer terug gekregen dat het niet zou gelukt zijn).

Ik had eerst een gecomprimeerde map geprobeerd, maar dat verkleinde het geheel niet zoveel blijkbaar.
Dan de bestanden zelf verkleind, stond nog op een volledig A4, dus bijgesneden naar de grote van de ID kaart, daardoor werden de bestanden een stuk kleiner.
Nog maar eens proberen te verzenden en blijkbaar is het gelukt. Het lag dus blijkbaar aan de bestandsgrootte.

Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft geholpen @Tomski @Mulan @Tonerider @Chill Panda @wiseguy444
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

een bestelling online gedaan die niet afgeleverd geweest is (niemand gezien, gewoon de dag zelf een mail dat niet kon afgeleverd worden). Nu krijg ik melding dat de artikelen retour gekomen zijn en dat ze mijn geld gaan terugstorten. Ik check de bijhorende creditnota: Slechts 2 van de 4 artikelen zijn retour gekomen :(

Koerier met de helft gaan lopen?

Met altijd dien smartphone te gebruiken ben ik blijkbaar verleerd zelf hoofdletters te typen aan het begin van mijn zinnen...

MrsFingers komt om 19h aan, en zegt dan doodleuk: "goh, ik wil vanavond dat interview met Meghan & Harry wel zien"

Daar gaat mijn maandagavond. HET GELUID LEKT ZELFS DOOR MIJN KOPTELEFOON HEEN!
Haha hier hetzelfde met mevr. Sylverscythe. Ik dan maar een boek aan het lezen, maar elke 5 minuten dan "goh, die houdt zich toch dom, vind jij niet dat die zich dom houdt?"

Met altijd dien smartphone te gebruiken ben ik blijkbaar verleerd zelf hoofdletters te typen aan het begin van mijn zinnen...

heb daar ook vaak last van, en nog mensen als ik de reacties hierboven lees. Na een punt doe ik het wel nog altijd automatisch, maar dus niet meer als ik een zin begin. :shy:

28 februari een zit-sta bureau besteld via Bol. Volgens bol is die op 1 maart verzonden en ging die vandaag geleverd worden na een bezorgafspraak. Track `n trace is niet mogelijk, want code niet beschikbaar.
Heel de week niets gehoord van de firma en ook vandaag niemand gezien natuurlijk.
Net even gekeken op de website via de chat: blijkbaar kan dit nog tot 22u geleverd worden. Wat voor uur is dat nu? (niet dat ik dan niet meer wakker zou zijn, maar toch.)

Onlangs door zo'n koerier ook eens ferm geschrokken toen er plots 's avonds om een uur of negen nog op de voordeur werd gebonkt (terwijl we gewoon een werkende bel hebben hoor). Door het raam al even gepiept wie dat kon zijn en toen zag ik iemand met feloranje/gele tinten in zijn trui/jas
Mijn vriendin werkt als mug-verpleegkundige en was op dat moment aan het werk, dus mijn eerste reactie toen ik die kerel zag staan was dus dat er een agent voor de deur stond om te melden dat er iets met haar gebeurd was. Ik had uiteraard zeer vlug door dat dat niet zo was, maar die paar seconden dat die gedachten door uw hoofd flitst, is toch even verschieten.

Onlangs door zo'n koerier ook eens ferm geschrokken toen er plots 's avonds om een uur of negen nog op de voordeur werd gebonkt (terwijl we gewoon een werkende bel hebben hoor). Door het raam al even gepiept wie dat kon zijn en toen zag ik iemand met feloranje/gele tinten in zijn trui/jas
Mijn vriendin werkt als mug-verpleegkundige en was op dat moment aan het werk, dus mijn eerste reactie toen ik die kerel zag staan was dus dat er een agent voor de deur stond om te melden dat er iets met haar gebeurd was. Ik had uiteraard zeer vlug door dat dat niet zo was, maar die paar seconden dat die gedachten door uw hoofd flitst, is toch even verschieten.
Heb 2 jaar geleden eens een kerel aan mijn deur gehad om 22u ‘s avonds met een boeket bloemen...

Bleek een willekeurig geschenk te zijn van Smartphoto, ondanks dat we daar al 2 jaar niets meer bij besteld hadden?? Kon het zelf niet direct zien, want er zat enkel een (vrij onleesbaar) handgeschreven klein kaartje in dat boeket.

Was toen ook een serieuze mindfuck, had al die kerel zijn witte camionette en nummerplaat onthouden want leek echt wel niet pluis.

Door een algemene panne zit de ganse buurt al 1,5 dagen zonder internet. Proximus is echter niet bijster gehaast om het probleem op te lossen... . Ah neen, ipv er direct een technieker op af te sturen zitten ze liever nog een ganse dag te wachten, en maken ze hun klantendienst onbereikbaar om de scheldtelefoontjes te vermijden... .

Google dat ineens mijn adres 4,6km verderop legt volgens takeaway. In Temse, waar dan bij veel zaken voor een hoger bedrag moet besteld worden. Via de app werkt dan alles wel goed. En dan Deliveroo. Bestelling bij McDo vooruit geplaatst om 10u, leveren zou initieel gebeuren om 11u45, nu constant opschuiven. En dan durven ze in de media zo'n stukken maken van bepaalde diensten.

Het kan onmogelijk nog fouter gaan vandaag.
Bestelling bij NL fietswinkel is door PostNL retour gestuurd omdat mijn adres fout zou zijn.
WTF?? Is hetzelfde adres als vorige bestelling, die wel goed is toegekomen.
EDIT: volgens de ene medewerker van PostNL zou mijn adres verkeerd gespeld zijn, volgens de andere retour wegens mogelijks beschadigd.
Wie weet het dan wel? De Paashaas?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan