(pré)Puberende gibbertrienen die elke zin minstens drie keer de uitdrukking "Oohmaajgod" debiteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(pré)Puberende gibbertrienen die elke zin minstens drie keer de uitdrukking "Oohmaajgod" debiteren.
Die hebben gewoon geen vibes met u.
Achja, 's wel chill.Hij kan daar ni mee levelen he.
Je mag nog dyslexie hebben, je trapt daar toch niet in?enorm veel in bestelling staan bij verscheidene online stores, van de US, UK, Nederland en Duitsland vooral.
Vandaag een SMS waar `DHL` mij vraagt een betaling te doen op een link:
DHL: Uw zending heeft ons sorteercentrum bereikt: `xxxxxxx` . De dislecticus in mij had bijna betaald.
Hij wou zijn pracel snel.Je mag nog dyslexie hebben, je trapt daar toch niet in?
Mss ook je link weghalen.
nee, daar zal ik nooit intrappen, maar de spellingsfout viel me pas zeer laat op.Je mag nog dyslexie hebben, je trapt daar toch niet in?
Mss ook je link weghalen.
Gewoon algemeen hoe moeilijk het kan zijn om iets gedaan te krijgen van stielmannen of eender wie, tegen betaling dan, als kleine particulier. Laatste is een fucking kleine container, zodat ik daar wat brol kan ingooien van een afgebroken tuinhuis (roofing, hout, metaal, glas, wat steenafval). Anders kan ik hier 10 keer heen en weer naar het containerpark.
Dat zijn natuurlijk maar een paar kuub, maar soit daarvoor betaal je uiteindelijk per kuub hé. Ik zoek gewoon info over de grootte van de container, aangezien ik twijfel of ik zo'n container van 5m20 hier voor de deur krijg. Zou leuk zijn om dus een kleinere te vinden.
Bel je beleefd, krijg je zo'n gestampte boer aan de lijn die enkel "Beschijft Oiljsters" kan waar je alles 5 keer tegen moet herhalen.
"Veu wa is da?" Voor wat hout, roofing, ...
"Ma veu WAA?" Ah, voor <woonplaats>
Uiteindelijk blijkt dan dat 20 km te ver was. Yoo salu hé.
Shut up and take my money!
Kan je daar eens een link ofzo van geven?ik werk vaak met die bouwafvalzakken van 1 kuub
vol = bellen en afhalen, next!
Zoals Tomski zegt: van die zakken. Brico biedt dat aan, inclusief ophaling.Gewoon algemeen hoe moeilijk het kan zijn om iets gedaan te krijgen van stielmannen of eender wie, tegen betaling dan, als kleine particulier. Laatste is een fucking kleine container, zodat ik daar wat brol kan ingooien van een afgebroken tuinhuis (roofing, hout, metaal, glas, wat steenafval). Anders kan ik hier 10 keer heen en weer naar het containerpark.
Dat zijn natuurlijk maar een paar kuub, maar soit daarvoor betaal je uiteindelijk per kuub hé. Ik zoek gewoon info over de grootte van de container, aangezien ik twijfel of ik zo'n container van 5m20 hier voor de deur krijg. Zou leuk zijn om dus een kleinere te vinden.
Bel je beleefd, krijg je zo'n gestampte boer aan de lijn die enkel "Beschijft Oiljsters" kan waar je alles 5 keer tegen moet herhalen.
"Veu wa is da?" Voor wat hout, roofing, ...
"Ma veu WAA?" Ah, voor <woonplaats>
Uiteindelijk blijkt dan dat 20 km te ver was. Yoo salu hé.
Shut up and take my money!
Kan je daar eens een link ofzo van geven?
Ah crap, mag geen roofing in. En eigenlijk zou ik al moeten kijken of de daklatten, waar roofing opkleeft, dan wel mogen.
Ah crap, mag geen roofing in. En eigenlijk zou ik al moeten kijken of de daklatten, waar roofing opkleeft, dan wel mogen.
Nope, ook al gevonden. Morgen eens naar de volgende bellen, de claimt toch in heel de provincie te leveren.Containerverhuur Remondis Corneillie
Containerverhuur Remondis Corneillie levert afvalcontainers in Brugge en omstreken. Remondis Corneillie beschikt tevens over een eigen containerpark en staat ook in voor de levering van stablisé, grond, ... Steeds de goedkoopste op de eindfactuurwww.containerverhuur-corneillie.be
voor de afmeting zie de simulator :
Containerverhuur Remondis Corneillie
Containerverhuur Remondis Corneillie levert afvalcontainers in Brugge en omstreken. Remondis Corneillie beschikt tevens over een eigen containerpark en staat ook in voor de levering van stablisé, grond, ... Steeds de goedkoopste op de eindfactuurwww.containerverhuur-corneillie.be
Weet natuurlijk niet of dat deze voor uw regio is.