Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij ontvingen je vraag van 03/09/2022 om jouw verzekeringsovereenkomst Touring No Stop Relax met referentie <knip> op te zeggen.
Jammer genoeg kan dat niet omdat er een opzegtermijn geldt van minstens 3 maanden voor de vervaldag.
De vervaldatum van jouw verzekeringsproduct is 06/11/2022.
In de algemene voorwaarden van het contract dat je hebt afgesloten vind je de volgende vermelding:
“Op de vervaldag wordt het contract stilzwijgend verlengd voor aaneensluitende periodes van één jaar, behalve indien de verzekeringnemer of “Touring” zich met inachtneming van een opzegtermijn van minstens 3 maanden voor de einddatum ertegen verzet door middel van een aangetekende brief, deurwaardersexploot of afgifte van de opzeggingsbrief tegen ontvangstbewijs (artikel 84 van de wet van 4/4/2014 betreffende de verzekeringen).”
Wij ontvingen je vraag van 29/03/2023 om jouw verzekeringsovereenkomst touring No Stop Relax met referentie <knip> op te zeggen.
Jammer genoeg kan dat niet omdat er een opzegtermijn geldt van minstens 3 maanden voor de vervaldag.
De vervaldatum van jouw verzekeringsproduct was 06/11/2022.
<knip>
Dat gaat dan zo hé, als vrouw de broek willen aanhebben.Mijn broek zakt af. Ben nochtans aan de dag begonnen met een passende broek. Twee en een half uur later: drie keer de oppervlakte.
Aangetekend schrijven! Contract nr vermelden, en start en einddatum 6/11/22 tot 6/11/23 zeker?Grrr... In november 2021 een reis-annulatieverzekering aangegaan bij Touring. Dit met het oog op de komende skivakantie en de corona-toestanden toen. Gelukkig geen gebruik van moeten maken, en in september 2022 stuur ik Touring een bericht dat ik de verzekering wil annuleren. Een maand later krijg ik antwoord:
Bon, dit jaar dus al in maart een nieuw bericht gestuurd met opnieuw te vragen om die polis te stoppen. Krijg ik nu, weer een maand later, antwoord:
Zucht...
Ik gok op een algemeen probleem. Ublock Origin doet het ook niet lekker vandaag. In Chrome alleszins. In Vivaldi geen problemenYouTube vanced werkt niet meer, gedaan met reclamevrij of geminimaliseerd YouTube kijken.

Tis een persoonlijke ergernis en ik weet dat het de dag van vandaag minder van belang is, maar élk fragment in de cursus Engels - zowel video als audio - is Amerikaans. Dat het niet meer allemaal Queen’s English is, no problem op zich maar het klinkt ergerlijk. ‘Valley Girl’ adverbs.

Hoog tijd om over te stappen naar ReVancedYouTube vanced werkt niet meer, gedaan met reclamevrij of geminimaliseerd YouTube kijken.

@JanusDR je expertise is hier mogelijk gewenst.Mijn broek zakt af. Ben nochtans aan de dag begonnen met een passende broek. Twee en een half uur later: drie keer de oppervlakte.
Bij mijn vrouw werkte het gisteren plots ook niet meer.YouTube vanced werkt niet meer, gedaan met reclamevrij of geminimaliseerd YouTube kijken.
Ik gok op een algemeen probleem. Ublock Origin doet het ook niet lekker vandaag. In Chrome alleszins. In Vivaldi geen problemen![]()
Geen ervaring met GitHub maar zal het eens bekijken als backupHoog tijd om over te stappen naar ReVanced![]()
Verwijderen en opnieuw installeren heeft hier ook gewerkt. Gelukkig want na 1 video op de officiële app te bekijken was mijn zin al over om verder te kijkenBij mijn vrouw werkte het gisteren plots ook niet meer.
Er af gesmeten, laatste versie geïnstalleerd (gewoon updaten ging niet) en alles werkt terug.
Bij mij werkt het nog steeds

Binnenkort geklaag dat het gepeupel niet meer tot in het frietkot komt en het zelf in de winkels gaat halenMijn vast frietkot heeft zijn prijzen laten stijgen met 40% in pakweg twee jaar tijd
Inflatie ok maar dat begint wel tikkeltje overdreven te worden.

Bij ons ook.Mijn vast frietkot heeft zijn prijzen laten stijgen met 40% in pakweg twee jaar tijd
Inflatie ok maar dat begint wel tikkeltje overdreven te worden.
Dat is uiteindelijk ook maar in het frietvet/microgolfoven gooien en drie keer spuiten met het busje + een lepel geroosterde uitjes uit een bokaal overdoenBij ons ook.
4.8 euro voor een Berenhap.
Komaan das gewoon int frietvet gooien.
Dat ze 4.8 euro vragen voor een bicky waar nog ietwat werk aan is, en je moeilijker thuis kan maken. Ben ik akkoord.
Maar mij zien ze ook minder hoor.
Voor die 4.8 euro koop ik al een lekkere steak in de colruyt.
Als je het relatief bekijkt, is het allemaal niet veel werk. Wat natuurlijk wel is, is dat die mensen hun gasrekening de laatste maanden wel serieus veel hoger was dan het gemiddelde gezin en dat niet volledig doorgerekend werd, indien dit wel zo was, dan was een Berenhap vast iets van een € 10,00. Dan komt natuurlijk ook niemand er nog om.