geen zin in de fake opgewekte bullshit.Ik vrees ook dat het dit is (+35). De helft van de “bekende” Vlamingen ken ik ook gewoon niet meer, nog nooit van gehoord.
Oud worden of gewoon geen tijd meer om het op te volgen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen zin in de fake opgewekte bullshit.Ik vrees ook dat het dit is (+35). De helft van de “bekende” Vlamingen ken ik ook gewoon niet meer, nog nooit van gehoord.
Ik ken er zo goed als geen enkele meer. Mijn zussen (> 35) volgen the masked singer en denken dan te weten welke BV in die pakken zitten. Ik ken geeneen van de namen die ze noemen. Nu ja, nooit interesse gehad in het BV wereldje eigenlijk.Ik vrees ook dat het dit is (+35). De helft van de “bekende” Vlamingen ken ik ook gewoon niet meer, nog nooit van gehoord.
Lijkt me inderdaad gewoon een interesse. Is ook wel wat gerelateerd aan het publiek voor Dag Allemaal en consoorten, waar men inzoomt op allerhande roddels over die BV's. Ik heb daar ook nooit interesse in gehad, buiten dan als puber misschien als er ergens foto's van An Lemmens of een andere dame met dezelfde talenten stondenIk ken er zo goed als geen enkele meer. Mijn zussen (> 35) volgen the masked singer en denken dan te weten welke BV in die pakken zitten. Ik ken geeneen van de namen die ze noemen. Nu ja, nooit interesse gehad in het BV wereldje eigenlijk.

Hoe zou het nog zijn met Lien Van De Kelder eigenlijk?Lijkt me inderdaad gewoon een interesse. Is ook wel wat gerelateerd aan het publiek voor Dag Allemaal en consoorten, waar men inzoomt op allerhande roddels over die BV's. Ik heb daar ook nooit interesse in gehad, buiten dan als puber misschien als er ergens foto's van An Lemmens of een andere dame met dezelfde talenten stonden
Ondertussen ook al een hele tijd enkel streaming, dus volledig ontkoppeld van dat soort zaken. Maar ik heb nog een jeugdvriendin van dezelfde leeftijd, die ook bij de VRT werkt, en al dat gedoe vreselijk interessant vindt.

Tijdje terug een Vivabox gekregen (@TRUMP dit is er ééntje voor jou)

Da's dan ijs voor de hele zomer voor haar kleine he.Mijn vrouw staat in het onderwijs. Een van de kinderen van haar klas is jarig en de moeder vraagt haar vrijdag via het internetportaal dat die schoolgemeenschap gebruikt of het oké is dat hij trakteert op ijsjes. Dit mag eigenlijk niet volgens het schoolreglement en in principe mogen alleen dringende berichten gestuurd worden tijdens vakanties, avonden en het weekend. In principe moet mijn vrouw daar pas morgenvroeg op antwoorden. Dat staat nochtans in het schoolreglement en dat had besproken kunnen worden voor de vakantie toen het oudercontact was.
Ze stuurt net dat het niet mag en dat het totaal niet praktisch is, want die heeft geen diepvries in de klas staan. Stuurt die moeder net "Ai, gisteren drie pakken gekocht".
Wat verwacht die nu? Dat mijn vrouw de hele wereld moet bewegen om die ijsjes ergens te stockeren en dat die staat te springen om te antwoorden tijdens haar verlof?
spreekt voor uzelfverschil is dat (ik toch) we nu ouder zijn dan 35

Moeder moet maar met haar frigobox aan de schoolpoort staan om 16u.Mijn vrouw staat in het onderwijs. Een van de kinderen van haar klas is jarig en de moeder vraagt haar vrijdag via het internetportaal dat die schoolgemeenschap gebruikt of het oké is dat hij trakteert op ijsjes. Dit mag eigenlijk niet volgens het schoolreglement en in principe mogen alleen dringende berichten gestuurd worden tijdens vakanties, avonden en het weekend. In principe moet mijn vrouw daar pas morgenvroeg op antwoorden. Dat staat nochtans in het schoolreglement en dat had besproken kunnen worden voor de vakantie toen het oudercontact was.
Ze stuurt net dat het niet mag en dat het totaal niet praktisch is, want die heeft geen diepvries in de klas staan. Stuurt die moeder net "Ai, gisteren drie pakken gekocht".
Wat verwacht die nu? Dat mijn vrouw de hele wereld moet bewegen om die ijsjes ergens te stockeren en dat die staat te springen om te antwoorden tijdens haar verlof?
Gisterenavond de schouder van de vriendin nog in de kom getrokken. Vandaag alweer geen last meer van. Da’s een hardeVanochtend gevallen en vinger uit de kom. Tripje naar spoed dus en om terug goed te laten zetten. Ze kunnen dat blijkbaar niet verdoven als ze die terugplaatsen, dus echt een helse pijn gehad.
Normaal minstens 4 weken spalk dragen, maar kan tot 12 weken zijn in sommige situaties. Ik moet nog even uitzoeken of ik kan/mag autorijden als de pijn weg is, want als alleenstaande is het eigenlijk gewoon geen optie om je zo lang niet te kunnen verplaatsen.

Jammer genoeg schering en inslag in deze tijd. Het fenomeen wordt nog erger dan in onze jonge tijd heb ik in de indruk. De straat ligt hier ook vol sigarettenpeuken. Wordt gewoon de goot in gezwierd.De marginalen hebben zich weer geamuseerd gisterenavond.
In beide richtingen op nog geen halve minuut stappen staan er vuilbakken.
![]()

Uw garantie loopt wel langer dan 30 dagen hoorHet zit me maar tegen
Nieuw wasmachine van Haier (HW70 7kg) nu wat meer gebruikt . Eerste maand maar 1x na 95c reiniging te draaien zonder zeep, dus 30 dagen retour van coolblue reeds voorbij, grmbl
Dat ding heeft nog nooit deftig gespoeld, helft van dosis vloeibaar wasmiddel, extra spoelen, nope ... Spoel ik na in een emmer, komt er nog veel zeep uit en wat vuil. Veel strepen op de was bij grijs en zwart katoen ... zeker 2 vuisten plaats over aan bovenkant, dus niet tjokvol.
Afvoer is okay, machien is mooi leeg na centrifugeren, pffff echt
Nu vind ik dit via google "haier spoel resutaat slecht"
![]()
Haier wasmachine - Wasmachine Pagina
Haier staat bekend om zijn betaalbare en innovatieve apparaten. Ontdek hier alle Haier wasmachines en vind de beste prijzen voor betrouwbare prestaties en moderne functies. Investeer slim en bespaar op je wasroutine.www.wasmachinepagina.nl
En op de coolblue reviews is het een goei machine hé en aanrader!
+500€ is ook niet dirt cheap zoals een Beko etc.
Ging eerst voor Siemens of Bosch gaan. Maar dacht, hé deze is zeer stil en Haier is blijkbaar een premium aziatisch merk.
Nog es proberen met robyn zwart of poeier , en dan niet goed? Tjah verkopen... coolblue mailen, laten nazien?
Wordt het water wel heet genoeg bvb ... alweer shit en tijd.

Verkoop je altijd zo dingen als ze kapot zijn binnen de garantieperiode? Maak eens gebruik van je minimale twee jaar garantie op nieuwe producten bijvoorbeeld. En tja. Zaken gaan stuk. Niks aan te doen.Tjah verkopen... coolblue mailen, laten nazien?
Nu ja garantieclaim zal ik aanvragen hoor, als eerste, staat toch in mijn post, coolblue mailen, nazien? Maar ik hoor ze al komen, er is niks fout, gebruik minder wasmiddel ... Niet schone was is zo discutabel, vandaar ergernis, geen duidelijk defect. Maar meten is weten, dus laten nazien vooraleer ik verder kan gaan... hoor ook soms precies rare bonken en geluiden voor zon stil machine in sommige korte sequenties. Kan normaal zijn (met mijn fucked up oren hoor ik het dan te luid), of ook niet ... we zien wel ...Uw garantie loopt wel langer dan 30 dagen hoor![]()

Username does not check outIk heb de hele week de tijd gehad om wat mails te sturen, en natuurlijk ga ik dat dan pas op zondagavond in orde brengen. Ik wou dat ik voor sommige zaken echt gewoon een belletje kon doen. E-mails zijn mega irritant.