Hoe kan nu zoiets zo schandalig veel geld kosten?Blijkbaar hebben ze dus zelf geen geld gekregen.
Allemaal een bende hypocrieten daar, damn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan nu zoiets zo schandalig veel geld kosten?Blijkbaar hebben ze dus zelf geen geld gekregen.
Normaal hier wel heel tevreden van Coolblue maar vorige week ook miserie gehad.2de keer ooit dat ik bij coolblue iets bestel en 2e keer dat er leveringsproblemen zijn. Nu had de track en trace een compleet verkeerd adres. Moet ik morgen nog naar een postpunt in een naburige gemeente om het op te halen. Pft.
Die obsessie van Britten met hun koningshuis is al even gestoord als die obsessie van Amerikanen met hun wapendracht.

) eigenlijk altijd vriendelijk en correct geholpen én de lokale kantoorhouder is een absolute schat
dat scheelt ook veel!De Tijd lezen in plaats van de standaard, hln, de morgen,...
Dat kuist al veel rommelnieuws op.
Of strategisch werken met RSS-feeds
Waar moet je binnenkort gaan werken?Serieus in verrassing gepakt met den baas die mobiliteit aanvraagt t gaan toffe maanden worden qua werk en uren zo...![]()
Ik blijf op dezelfde plek maar het is den baas die nu zegt ik ga naar x terwijl we echt al met personeelstekort zitten. Nu goed iedereen mag van mij zijn dromen najagen he. Maar het komt echt slecht uit... . Voor mijn job zijn ze al maanden extra volk aan het zoeken voor onze operationele diensthoofden ook en als die nu nog meer moeten gaan doen dan ze nu al doen ja dat gaat 100 procent problemen geven want die mensen werken al aan 50 overuren de maand ofzo... .Waar moet je binnenkort gaan werken?
Genoeg om de komende 1000 jaar een psycholoog te kunnen betalen.En die mentale problemen worden dan opgelost door een interview te doen met Oprah om wereldwijd voorpaginanieuws te kunnen zijn?
Vraag me af hoeveel geld ze gekregen hebben voor dat interview...
lol, de mens is toch zo iets raar he, want dat komt veel voor. Koopt ge duur gerief en dan bezuinigen op hetgeen het moet ondersteunen (of dergelijke). ziet ge ook wel in de fotografiewereld: dure camera en dan een flut tripod of, zoals ik, een rugzak van aliexpress.speaker stands gekocht, vandaag gearriveerd. Hang de speakers eraan. Na 10 minuten ligt de speaker tegen de grond. Zal mij leren van speakers van rond de 200 euro aan een plastieken paal te hangen van rond de 40 euro. Meteen degelijke, metalen/stabiele stands van 100 euro gekocht.

Meghan wie?De hele wereld moet en zal hierover praten.

Rachel van Suits!Meghan wie?![]()
Nu goed, tegenwoordig is het gemakkelijk een retour aan te vragen. Gelijktijdig de andere standaarden te bestellen. Morgen is dat opgelost. Normaliter maak ik die fout niet om wat goedkoper materiaal uit te proberen, maar deze brol had ik nu echt niet verwacht. Afwerking was ook abominabel en daarbovenop stond het al een klein beetje scheef.lol, de mens is toch zo iets raar he, want dat komt veel voor. Koopt ge duur gerief en dan bezuinigen op hetgeen het moet ondersteunen (of dergelijke). ziet ge ook wel in de fotografiewereld: dure camera en dan een flut tripod of, zoals ik, een rugzak van aliexpress.![]()
![]()
De hele wereld moet en zal hierover praten.
Lol, kon ge die niet vullen met zand of zo? (ik heb kattenbakvulling in de mijne gedaan)speaker stands gekocht, vandaag gearriveerd. Hang de speakers eraan. Na 10 minuten ligt de speaker tegen de grond. Zal mij leren van speakers van rond de 200 euro aan een plastieken paal te hangen van rond de 40 euro. Meteen degelijke, metalen/stabiele stands van 100 euro gekocht.

Verse hopelijk?Lol, kong die niet vullen met zand of zo? (ik heb kattenbakvulling in de mijne gedaan)![]()
Jaja, 'k ben er speciaal achter gereden want ik heb zelfs geen kat. Had eerst nog de zakken met lavendelgeur mee maar heb die maar teruggelegd.Verse hopelijk?

helaas niet, de standaard zelf viel ook niet; die was zwaar genoeg.Lol, kong die niet vullen met zand of zo? (ik heb kattenbakvulling in de mijne gedaan)![]()