Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat is dus nog bovenop die 60% van de cm zelf. Dus al bij al ca va toch? Gewoon hopen dat ge volgend kalenderjaar er niet nog een keertje aanhangt want dan hebt ge enkel die 600 van CM medikoplan.
Ah bon... Dus ik heb recht op die 60% om de 2 kalenderjaren + die jaarlijkse 600 van mediko.
Dan is dat heel ca va :)

Weer bijna een frontale botsing met een spookfietser.
1) Stak over op een plaats waar het niet toegelaten is.
2) Letterlijk 20m verder staat een licht, dat op groen stond, steek daar dan toch over.
3) Reed dan op naar een blinde bocht, aan de linkerkant tegen de richting in.

Ik zag hem nog net op tijd, of het was weer van dat.
Dat rijdt dan al met een speed pedelec, maar heeft nog altijd geen tijd om dat veilig te doen.

GLS: uw pakje is geleverd!

Pakje: nergens te bespeuren. (de mama was ook gewoon thuis ne gansen dag, dus geen reden om het daar niet te geven)

Bellen naar GLS: onze mensen werken van thuis, wij doen geen telefoons meer maar mail ons maar.

Ik ga naar postpunten beginnen laten leveren, den tijd dat iets deftig afgeleverd kon worden ligt toch echt achter ons.
Kost minder tijd om ergens te stoppen aan een centraal punt dan bij alle buren te gaan leuren achter uw pakskes.

GLS: uw pakje is geleverd!

Pakje: nergens te bespeuren. (de mama was ook gewoon thuis ne gansen dag, dus geen reden om het daar niet te geven)

Bellen naar GLS: onze mensen werken van thuis, wij doen geen telefoons meer maar mail ons maar.

Ik ga naar postpunten beginnen laten leveren, den tijd dat iets deftig afgeleverd kon worden ligt toch echt achter ons.
Kost minder tijd om ergens te stoppen aan een centraal punt dan bij alle buren te gaan leuren achter uw pakskes.
Ook een paar keer gehad met GLS en dan kwam het ofwel de dag erna of lag het ergens over het hek in de tuin of in de struiken :unsure:

Belvilla die via booking iets verhuurd...
Bel ik vandaag om te zien hoe de checkin zou verlopen en vinden ze mijn boeking niet terug.
Nu zitten ze naar elkaar te wijzen maar u vooral niet te helpen... Leuk zo enkele uren voor vertrek :unsure:

@Green Mamba alles komt in orde hoor (nu nog niet ;-) ) op booking waren er nog accomodaties beschikbaar in het dorp waar we gaan skiën en in dezelfde prijsklasse.
Ik wil gewoon dat alles in orde is voor we vertrekken. Ons kindje van 9 maanden gaat mee naar de sneeuw en met hem wil ik niet daar willen enkele uren bellen en rondlopen voor ik iets gevonden heb.
Maar zal wel elk uur is beetje bellen naar booking en belvilla tot er een oplossing is :laugh:

@Green Mamba alles komt in orde hoor (nu nog niet ;-) ) op booking waren er nog accomodaties beschikbaar in het dorp waar we gaan skiën en in dezelfde prijsklasse.
Ik wil gewoon dat alles in orde is voor we vertrekken. Ons kindje van 9 maanden gaat mee naar de sneeuw en met hem wil ik niet daar willen enkele uren bellen en rondlopen voor ik iets gevonden heb.
Maar zal wel elk uur is beetje bellen naar booking en belvilla tot er een oplossing is :laugh:
Goed dat het in orde komt, maar toch kut dat het zo moet lopen he.

Goed dat het in orde komt, maar toch kut dat het zo moet lopen he.
Booking biedt 25€ aan 😂.

Heb zojuist zelf naar een beschikbare accommodatie gebeld, mijn beste Duits boven gehaald en ik betaal nu minder als dat ik het via booking zou geregeld hebben. Zo ben ik ook zeker van de gastheer zelf dat er nog plaats is.

Het zal nog lang duren voor ik nog eens bij hun ga boeken. Deed het vroeger altijd.

Ze hadden op zen minst hun hoge fee kunnen laten vallen of zelfs iets toestoppen...

Ik ga mijne zak beginnen maken zie!

Hele dag in de tuin gewerkt. Ik snap echt niet dat mensen dat voor hun plezier doen.
Hangt er ook wel van af wat natuurlijk. Maar zo'n border omspitten ofzo vind ik aangenaam omdat dit daarna een verwezenlijking is waar je na beplanten resultaat van hebt. De haag snoeien ofzo zou me minder aanspreken.

Hangt er ook wel van af wat natuurlijk. Maar zo'n border omspitten ofzo vind ik aangenaam omdat dit daarna een verwezenlijking is waar je na beplanten resultaat van hebt. De haag snoeien ofzo zou me minder aanspreken.
Dito.
Gisteren een serre in elkaar gezet, 5u kwijt 🙃
Hopelijk heeft mijn ma er wat aan, en krijg ik groenten ervan 😎

Koop ik deze week een item op 2dehands en ik laat het opsturen, ik ken er redelijk wat van laat het naar postpunt doen betaal ook 5€ extra ipv een thuisadres 6.7€.
Die vrouw heeft mijn email postpunt etc zelfde dag zou het verstuurd zijn ( dinsdag ). Nu goed ik krijg geen mail volgende dag vraag ik of zij een code heeft of wat dan ook ze zegt dat ze niks heeft moeten ingeven dus geen tel nr en geen email.
Nu krijg ik al twee dagen geen reactie, in het postunt ook niks (ik vermoed dat ze het als ze het al verzonden heeft dat adres van postunt genomen heeft met mijn naam )
Ze heeft nog dingen te koop eens proberen of ze via iemand anders wel terug stuurt :unsure: en dan gaan ophalen...

Koop ik deze week een item op 2dehands en ik laat het opsturen, ik ken er redelijk wat van laat het naar postpunt doen betaal ook 5€ extra ipv een thuisadres 6.7€.
Die vrouw heeft mijn email postpunt etc zelfde dag zou het verstuurd zijn ( dinsdag ). Nu goed ik krijg geen mail volgende dag vraag ik of zij een code heeft of wat dan ook ze zegt dat ze niks heeft moeten ingeven dus geen tel nr en geen email.
Nu krijg ik al twee dagen geen reactie, in het postunt ook niks (ik vermoed dat ze het als ze het al verzonden heeft dat adres van postunt genomen heeft met mijn naam )
Ze heeft nog dingen te koop eens proberen of ze via iemand anders wel terug stuurt :unsure: en dan gaan ophalen...
In het slechtste geval is het natuurlijk niet opgestuurd en ben je de pineut.

pc stukken gekocht en nu word mijn kaart geweigerd bij alles wat dak nog online wil kopen :sop:

waarschijnlijk de limiet van 2500€ aangetikt. ik vraag mij nu af of die limiet per week of per maand is?

Vriendin die klaagt over haar loon, dat ze het jammer vindt dat ze geen maaltijdcheques krijgt, dat er toch wel veel RSZ wordt afgehouden van haar vakantiegeld, ... En dan in hetzelfde gesprek vermeldt dat maart een goede maand was, want €300 in 't zwart verdiend en dat dat haar 'fun' money is om aan foliekes te spenderen. :unsure:

Warm water functie van verwarming weer al eens uitgevallen... Niet aan te krijgen. Natuurlijk, net als ik gebeld heb voor een technieker, werkt het plots wél weer :sop: .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan