Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients was aborted after 13 second(s):

* [email protected]

geen gebruik maken van autofill, maar het adres letter voor letter intypen.
Ik moest de eerste keer dat e-mail adres volledig intypen, want had dat nog niet in de lijst met gekende mailadressen staan, autifill kon dus niet.
Toch is het niet gelukt.

:rofl:
Dees is echt uw derde post al over uwe kater hé.
Na wat gij allemaal gedronken had, verbaast mij dat niet echt. Ik had uwe kop deze ochtend wel willen zien.
Ter mijne verdediging, een match met commentaar van Frank Raes voelt altijd een beetje als een kater.

* [email protected]

Ik moest de eerste keer dat e-mail adres volledig intypen, want had dat nog niet in de lijst met gekende mailadressen staan, autifill kon dus niet.
Toch is het niet gelukt.
ja, maar als ge de eerste keer een typfout maakt en daarna gebruik maakt van auto-fill blijft ge de fout herhalen natuurlijk.

Het is het exacte e-mail adres dat ook vermeld staat op https://www.sint-truiden.be/consumptiebonnen
Ik heb zelfs dat e-mail adres op die pagina gekopieerd en geplakt, zelfde resultaat.

Toen ik dit melde via het mailadres [email protected] kreeg ik als reactie dat het e-mail adres [email protected] moest ipv [email protected] maar ook met dat nieuwe mail adres lukte het niet en kreeg ik dezelfde fout.
Heb bij wijze van test eens een testmail gestuurd naar [email protected] en krijg geen foutmelding.

Kan je met een ander e-mailadres mailen? Misschien ligt het aan jouw e-mailadres of programma?

* [email protected]

Toch is het niet gelukt.

Heb bij wijze van test eens een testmail gestuurd naar [email protected] en krijg geen foutmelding.

Kan je met een ander e-mailadres mailen? Misschien ligt het aan jouw e-mailadres of programma?
Gewoon mijn webmail van telenet
Dank u, maar die website had ik hier enkele berichten hoger zelf ook al gepost (#3.925)
>>>>
Het is het exacte e-mail adres dat ook vermeld staat op https://www.sint-truiden.be/consumptiebonnen
Ik heb zelfs dat e-mail adres op die pagina gekopieerd en geplakt, zelfde resultaat.

Toen ik dit melde via het mailadres [email protected] kreeg ik als reactie dat het e-mail adres [email protected] moest ipv [email protected] maar ook met dat nieuwe mail adres lukte het niet en kreeg ik dezelfde fout.

Mijn gedacht was ook al dat het aan de bijlagen ligt, maar ze vragen nu eenmaal de kopies van de eID.
Maar als ik een mail met dezelfde bijlagen naar andere e-mail adressen stuur, dan werkt het wel gewoon.

Dat is ook nog een optie. Als ze dat al aanvaarden / slim genoeg zijn om dat te gebruiken.

Ik was net aan het denken van de bestanden in een gecomprimeerde map te steken en zo proberen te verzenden om te zien of het dan wel zou lukken.

Dat is ook nog een optie. Als ze dat al aanvaarden / slim genoeg zijn om dat te gebruiken.

Ik was net aan het denken van de bestanden in een gecomprimeerde map te steken en zo proberen te verzenden om te zien of het dan wel zou lukken.
Of copy paste doen en alles in 1-2 bladzijden in Word plakken. 🙈

Normaal als je attachments te groot zijn krijg je een exceed limit error.

Maar fout hierboven lijkt een smtp error of dns of spf/dmarc issue. Maar dns en domain authentication kan ik precies al uitsluiten omdat je wel naar info@ kunt mailen?

Stuur jij vanuit outlook? Webmail?

Of copy paste doen en alles in 1-2 bladzijden in Word plakken. 🙈
Het gaat om de kopies van 3 eID's voor en achteraan in jpg formaat, 6 bestandjes dus, elk zo'n 2MB groot.

Gaat dat een verschil maken denk je als ik die in een word document ga plakken??
Normaal als je attachments te groot zijn krijg je een exceed limit error.

Maar fout hierboven lijkt een smtp error of dns of spf/dmarc issue. Maar dns en domain authentication kan ik precies al uitsluiten omdat je wel naar info@ kunt mailen?

Stuur jij vanuit outlook? Webmail?
webmail, outlook gebruik ik al lang niet meer.

Het gaat om de kopies van 3 eID's voor en achteraan in jpg formaat, 6 bestandjes dus, elk zo'n 2MB groot.

Gaat dat een verschil maken denk je als ik die in een word document ga plakken??

webmail, outlook gebruik ik al lang niet meer.
Dat gaat wel een verschil in grootte geven ja.

Allemaal wel goed die verplichte ziekteverzekering, maar als je meer dan een maand moet wachten op een terugbetaling vind ik echt niet kunnen. Denk dat ik eens ga overwegen een andere verzekering te nemen. Zit nu bij CM. Iemand ideeën wat een goed alternatief is?

Allemaal wel goed die verplichte ziekteverzekering, maar als je meer dan een maand moet wachten op een terugbetaling vind ik echt niet kunnen. Denk dat ik eens ga overwegen een andere verzekering te nemen. Zit nu bij CM. Iemand ideeën wat een goed alternatief is?
Bij oz/partena gemiddeld 2 weken bij mij.

zeker dat het attest ontvangen is? gaat het over een "gewone" terugbetaling of iets specifieks?

Attest heb ik persoonlijk in de bus gestoken, is een terug betaling van de tandarts ( gebitsprothese) Ga straks nog eens bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan