Beter had men die zijn naam aangepast. Domme nic was beter geweest.Hulde aan Dominic om de staatskas te sponsoren met zijn gedrag. Volgende week doet die dat opnieuw.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter had men die zijn naam aangepast. Domme nic was beter geweest.Hulde aan Dominic om de staatskas te sponsoren met zijn gedrag. Volgende week doet die dat opnieuw.
“Dat is hier vlak bij mij om de hoek”, zegt Dominic. “Ze zijn hier al bijna twee jaar aan die trajectcontrole aan het werken en ik ben er al honderden keren zonder probleem voorbijgereden. Maar blijkbaar is die trajectcontrole nu plots geactiveerd.”
Ja zeg, ze konden de buurtbewoners nu op zijn minst wel even verwittigen he.Die uitleg ook altijd he.![]()
Volledig mee akkoord, ik heb vorig jaar in Brussel een kopper uitgedeeld aan een gore klootzak die voor de fun pootje lap deed aan een oud madamekeOf zwakkeren in het algemeen

Een beetje op zijn macho stijl deed hij heel cool, en zei "natuurlijk je moet het maar vragen hé".
Ik heb daar geen enkel probleem mee.dat is een beetje hetzelfde als wat ik in het "politie pest mensen" topic op mobiliteit heb gezegd, maar goed, blijkbaar is het idee om mensen aan te spreken tegenwoordig behoorlijk van de pot gerukt.
maar goed, uw vriendin heeft daar blijkbaar wel moeite mee.Ik heb daar geen enkel probleem mee.
Ik dacht dat dit al verplicht was.Eindelijk eens een goed voorstel om te verplichten in de horeca: GRATIS kraantjeswater
wat had je gedacht, de horeca weer op zijn achterste poten en groot protest want ze maken nu al geen winst, moest ik van de overheid zijn - ik laat alle horeca zaken eens doorlichten op zwart geld, ik zet al het overheidspersoneel in voor 1 maand, kop eraf of ik rijd het volledige begrotingstekort dicht.
Daarnaast ben ik vrij zeker dat veel mensen gewoon hetzelfde uitgeven en gewoon iets extra bestellen, in andere landen is dat al jaren het geval, argument van de horeca om water aan te rekenen - de loonkosten zijn hier hoog, ja, wat kan ik zeggen - de prijzen hier zijn ook veel steviger.
het recht om dat te vragen had je altijd al, alleen antwoordden de meesten met neeIk dacht dat dit al verplicht was.
Ik dacht dat ieder mens altijd recht had om te vragen of die het toilet mag gebruiken en of die kraantjeswater kreeg.

Dat is anders. Dat is vooral in noodgeval als je bijna letterlijk doodvalt. Dan moeten ze dit geven.Ik dacht dat dit al verplicht was.
Ik dacht dat ieder mens altijd recht had om te vragen of die het toilet mag gebruiken en of die kraantjeswater kreeg.
Ik vraag het eerst om de tas weg te doen en als er geen reactie is, zal ik me gewoon neerzetten. Dan is die tas weg nog voor mijn billen de stoel raken.ik zie dat wel vaker: mensen die duidelijk lastig zijn, maar daar gewoon ergens gaan staan omdat ze schrik hebben om initiatief te nemen.
de meeste jeugd staat wel recht als het gevraagd wordt hoor.
Naar toilet gaan zonder consumptie of vergoeding zien die ook niet graag gebeuren (tenzij ge natuurlijk de troefkaart 'ik heb een darmziekte' gebruikt, wat - in tegenstelling tot wat mensen misschien denken - wennen is om te moeten doen)Ik dacht dat dit al verplicht was.
Maar standaard gratis kraantjeswater serveren. Nee das zeker nog niet overal ingeburgerd. Maar mag wel stilaan ingeburgerd worden imo
Toen ik die prijs hoorde, 6,5 euro voor een halve liter waterEindelijk eens een goed voorstel om te verplichten in de horeca: GRATIS kraantjeswater
wat had je gedacht, de horeca weer op zijn achterste poten en groot protest want ze maken nu al geen winst, moest ik van de overheid zijn - ik laat alle horeca zaken eens doorlichten op zwart geld, ik zet al het overheidspersoneel in voor 1 maand, kop eraf of ik rijd het volledige begrotingstekort dicht.
Daarnaast ben ik vrij zeker dat veel mensen gewoon hetzelfde uitgeven en gewoon iets extra bestellen, in andere landen is dat al jaren het geval, argument van de horeca om water aan te rekenen - de loonkosten zijn hier hoog, ja, wat kan ik zeggen - de prijzen hier zijn ook veel steviger.

Ik heb daar eerlijk gezegd wel een probleem mee, waarom zou een ander moeten vragen aan u om plaats te maken en neem je zelf niet het initiatief om plaats te maken als er mensen opstappen.maar goed, uw vriendin heeft daar blijkbaar wel moeite mee.
ik leg op de trein ook altijd mijn zak op de plaats naast mij (tenzij ik echt een drukke trein verwacht). ik neem dan ook nog gemakkelijk zo'n plaats voor 4, dan kan ik mijn gsm op dat tafeltje zetten, en netflixen. de eerste waarbij het duidelijk is dat die daar wilt zitten, die kan daar ook gewoon zitten hoor.
ik zie dat wel vaker: mensen die duidelijk lastig zijn, maar daar gewoon ergens gaan staan omdat ze schrik hebben om initiatief te nemen.
de meeste jeugd staat wel recht als het gevraagd wordt hoor.
dat je dan als volwassen man moet gaan dreigen tegen een puber, tjah...
Hopelijk hebben ze hopelijk geen nieuw paspoort ook nog moeten betalenHoe fucking duur Londen is.
Mijn zus gaat daar een paar maand werken en mijn ouders en wij wilden dan een verlengd weekend naar daar, liefst een hotel in de buurt van mijn zus die vlak aan Regent Park zit.
Dat zit al makkelijk aan 250 euro per nacht, nu goed mijn ouders wilden dat nog betalen. We zouden dan donderdagnamiddag vertrekken en zondagavond terugkomen.
Zelfs airBnB was nog iets van een 1000 euro voor 4 voor 3 nachten en de vlucht/trein was ook nog eens 250-350 euro pp.
Vind ik wel wat kostelijk voor eigenlijk maar 2 volledige dagen daar te zijn allemaal. Heb gezegd dat ze dat geld voor ons verblijf dan beter maar ff in een wat langere reis voor hun steken.
Die mensen gaan al amper op reis en zijn gepensioneerd. Nu wilden ze perse dat we samen zouden reizen maar wij kunnen met het werk niet zo lang daar blijven. Dan hebben ze eens een vakantie onder hun 2 en kunnen ze er wat langer van genieten.