Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schermafbeelding-2023-03-27-185033.png

De gemeente heeft beslist om hier op de grote baan een rond punt neer te gaan poten. Het gaat hier om een grote baan tussen 2 dorpscentra (Tessenderlo centrum en Hulst). Dit is een baan van 2-3 km lang waar je 70 km/u mag rijden. En nu gaan ze daar een rond punt plaatsen. Welke idioten beslissen dergelijke dingen? Gaat hier de ene opstopping na de andere worden tijdens de spitsuren wanneer al het verkeer langs beide kanten plots van 70 naar +- 30 mag zakken.

En als je van links naar rechts kijkt gaat er naar onder, dus de rechterkant van het rondpunt, blijkbaar een baan komen. Of een deel ervan, zeer onduidelijk op de plannen van het openbaar onderzoek. En ze gaan hier ook nog groene bermen neerplaatsen dus oftewel gaat de baan smaller worden of de parkeerplaatsen vooraan de huizen moeten er ook aan geloven.

Schermafbeelding-2023-03-27-185033.png

De gemeente heeft beslist om hier op de grote baan een rond punt neer te gaan poten. Het gaat hier om een grote baan tussen 2 dorpscentra (Tessenderlo centrum en Hulst). Dit is een baan van 2-3 km lang waar je 70 km/u mag rijden. En nu gaan ze daar een rond punt plaatsen. Welke idioten beslissen dergelijke dingen? Gaat hier de ene opstopping na de andere worden tijdens de spitsuren wanneer al het verkeer langs beide kanten plots van 70 naar +- 30 mag zakken.
ELKE verandering aan een verkeerssituatie zorgt ervoor dat het erna erger is.
Allemaal onder het mom van verkeersveiligheid. Maar zelden is de situatie erna veiliger.

ge hebt daar imo zelfs geen kruispunt waar een rond punt een meerwaarde zou zijn voor iedereen? t zijn al T's, en dan nog tussen velden? vreemd.

zijn het volgend jaar gemeenteraadsverkiezingen ook? dan zie je wel vaker van dat soort onzin, als vorm van campagne.

Allé vooruit...

Heb eens een uurtje vrij voor mijn vrouw thuiskomt met de gastjes.

Lang geleden dat ik mijn PS nog eens had aangezet, denk "hmm, ga nog eens wat racen in GT sport...".

Ok, moet eerst een systeemupdate doen. Check
Ok, moet eerst een updatebestand voor GT sport downloaden.
Check.
Nee, toch niet, te weinig ruimte.
Ok, dan maar een game wissen die ik niet meer speel. Test. En nog één. Test. En nog één. Test.
Check.
Yes, updatebestand wordt voorbereid.
Check.
Updatebestand wordt gedownload.
Check.
Updatebestand wordt gekopieerd.
..... staat nu na 10min al op de volle 23%...

Tegen dat ik kan spelen is mijn vrouw thuis met de kinderen, mag ik iedereen eten geven, wassen, tanden poetsen, bedvoorbereiding,... en poef ik moe in de zetel om nog 10min een film op te zetten en in slaap te vallen.

Fuck ik mis oldschool gamen.

Allé vooruit...

Heb eens een uurtje vrij voor mijn vrouw thuiskomt met de gastjes.

Lang geleden dat ik mijn PS nog eens had aangezet, denk "hmm, ga nog eens wat racen in GT sport...".

Ok, moet eerst een systeemupdate doen. Check
Ok, moet eerst een updatebestand voor GT sport downloaden.
Check.
Nee, toch niet, te weinig ruimte.
Ok, dan maar een game wissen die ik niet meer speel. Test. En nog één. Test. En nog één. Test.
Check.
Yes, updatebestand wordt voorbereid.
Check.
Updatebestand wordt gedownload.
Check.
Updatebestand wordt gekopieerd.
..... staat nu na 10min al op de volle 23%...

Tegen dat ik kan spelen is mijn vrouw thuis met de kinderen, mag ik iedereen eten geven, wassen, tanden poetsen, bedvoorbereiding,... en poef ik moe in de zetel om nog 10min een film op te zetten en in slaap te vallen.

Fuck ik mis oldschool gamen.
Welcome to dadlife

Straat is hier iets verder volledig afgesloten. Op 3 plekken staan hekkens en borden dat je echt niet doorkan voor de rest van de week. Het heeft op fb gestaan, in de gazet..

Tis hier al heel de ochtend een gedraai en gekeer van mensen die dachten dat dat voor hen ni telt, dat er voor hen een doorgang gelaten was, dat die borden voor iets anders waren of dat ze het echt met hun eigen ogen moesten zien dat die straat ECHT wel dicht is.

Weetje: ze is ECHT dicht, je mag zelfs met de fiets en te voet niet door (werken aan overweg)

Nieuwe laptop gekregen op het werk. Ik zet altijd Change what closing the lid does op never aangezien ik m'n laptop altijd dicht klap als ik op locatie ga (paar minuten wandelen soms) en ik niet elke keer mijn wachtwoord opnieuw wil ingeven. Maar zelfs als ik die op never zet locked hij de laptop na 1-2 minuten (of hij gaat in sleep). Maar dat heb ik ook allemaal uitgeschakeld. Ik mis m'n oud toestel :headshake:

Mijn vorige had ook nog het echte Thinkpad toetsenbord, nu hebben we Thinkpads met een moderner toetsenbord, dus miner diep. En dan ook nog eens zo'n verschrikkelijk rubber gevoel. En het scherm lijkt ook continu gedimd ook al staat het op max helderheid en heb ik al die adaptive meuk afstaan.

Laatst bewerkt:
Dingen verkopen via Vinted. Spel verkocht, verzenden via DPD, ander spel verkocht, verzenden via UPS, nog een spel verkocht via Homerr.
Natuurlijk allemaal via een ander drop-off point en natuurlijk geen enkel in de krantenwinkel rechtover mijn deur :sop:

Die Homerr, ik heb echt geen goesting om 10km te rijden om dan bij iemand thuis aan te bellen met dat pakje. Beetje crazy dat iemand anders mag bepalen hoe ik iets verzend. Zou logischer zijn als ik de opties voor verzenden kan aangeven.

Dingen verkopen via Vinted. Spel verkocht, verzenden via DPD, ander spel verkocht, verzenden via UPS, nog een spel verkocht via Homerr.
Natuurlijk allemaal via een ander drop-off point en natuurlijk geen enkel in de krantenwinkel rechtover mijn deur :sop:

Die Homerr, ik heb echt geen goesting om 10km te rijden om dan bij iemand thuis aan te bellen met dat pakje. Beetje crazy dat iemand anders mag bepalen hoe ik iets verzend. Zou logischer zijn als ik de opties voor verzenden kan aangeven.
ik heb nu al een aantal dingen gekocht op vinted en ik heb nooit de optie om te kiezen met wat ze het verzenden volgens mij :thinking:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan