cege
Well-known member
Ge ziet dat nu meer en meer. Zelfde bij restaurants/bistro: 'scan de qr code voor ons menu!'
De helft van de tijd is de website dan nog onoverzichtelijk opgezet, waardoor ge een kwartier zit te zoeken achter wat ze nu juist hebben. Ik ben blij met digitale vooruitgang, maar het moet dan ook daadwerkelijk ook nuttiger of efficiënter zijn he.
Geen 50 menu kaarten moeten printen of 1000 prijslabels in een winkel lijkt me toch een evidente efficientiewinst voor de winkel .
Eveneens niets, en ben daar ook geen fan van. Maar dat vind ik minder vervelend omdat je dan meestal gewoon nog slaapt.
Grote fan van zomeruur hier. Kan ik nog 2 3 h in de tuin werken eens de kinderen in bed liggen.
bwa, in Libanon lukt dat wel
![]()
Chaos in Libanon: plotse beslissing van regering om nog niet over te schakelen op zomertijd doet land in twee tijdzones belanden | VRT NWS Nieuws
Libanon is vanochtend zowaar wakker geworden in twee verschillende tijdzones. De eerste minister van het land besliste eind deze week namelijk plots dat er pas binnen een maand zou worden overgeschakeld op de zomertijd. Maar niet iedereen is het eens met die beslissing en draaide de klok...www.vrt.be
Title van de reportage "chaos in Lebanon"

Ik wil nu niet overdrijven, maar de wereld vergaat nu voor mij. 

(Kabeljauw - 30%)