Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik troll regelmatig mijn schoonmoeder in comments op haar facebook posts. Al haar leeftijdsgenoten reageren iedere keer met dezelfde idiote sticker op iedere foto van haar, dus ik doe dat dan ook.

Maar nu zag ik dat ze die hele resem aan idiote stickers telkens een like geeft. Iedere sticker.

Behalve de mijne.

Wie pest er hier eigenlijk wie??!
Tijd om uw waardigheid in twijfel te trekken.

Merken dat je een licht in huis bent vergeten uit te doen anno 2021:
oh-well.gif

Merken dat je een licht in huis bent vergeten uit te doen anno 2022/2023:
5XJXPe8.jpg

Tijd om uw waardigheid in twijfel te trekken.
Ik denk ook dat ze mij negeert in de hoop dat ik het beu word.

Ze is nogal fan van vragen onder artikels als "wat is een leuke hondennaam?", en dan post ze steeds de namen van haar 2 honden.

Ik reageer dan altijd op hetzelfde artikel met "Wim". Ik geef niet op tot ze breekt en er iets van zegt. Dit is af en aan al een jaar of 2 aan de gang.

Ik troll regelmatig mijn schoonmoeder in comments op haar facebook posts. Al haar leeftijdsgenoten reageren iedere keer met dezelfde idiote sticker op iedere foto van haar, dus ik doe dat dan ook.

Maar nu zag ik dat ze die hele resem aan idiote stickers telkens een like geeft. Iedere sticker.

Behalve de mijne.

Wie pest er hier eigenlijk wie??!
Ze kan er niet meer mee lachen denk ik :unsure:

Ergernis aan mijzelf: Zo een Kahoot quiz met een man of 100. Ik sta heel die quiz blijkbaar op de eerste plaats. Op de laatste vraag moet je 4 dingen in volgorde zetten en tik ik te snel op verzenden, net op dat moment zie ik "shit, ik had nr. 3 op 4 moeten zetten". Hupla, eerste plaats kwijt en troostprijs i.p.v. hoofdprijs.

Ergernis aan mijzelf: Zo een Kahoot quiz met een man of 100. Ik sta heel die quiz blijkbaar op de eerste plaats. Op de laatste vraag moet je 4 dingen in volgorde zetten en tik ik te snel op verzenden, net op dat moment zie ik "shit, ik had nr. 3 op 4 moeten zetten". Hupla, eerste plaats kwijt en troostprijs i.p.v. hoofdprijs.
Wat waren de hoofdprijs en troostprijs?

Deze voormiddag naar Adams Music Centre in Lummen geweest.

Vroeger: kijk op het prijskaartje om prijs van artikel te weten
Nu: download app en scan label of neem scanner en scan label om prijs te weten

Oftewel: hoe maken we iets simpels ingewikkeld:wallbash:
(en ja, ik snap wel dat het waarschijnlijk voor het personeel wél makkelijker is, maar toch....)

Deze voormiddag naar Adams Music Centre in Lummen geweest.

Vroeger: kijk op het prijskaartje om prijs van artikel te weten
Nu: download app en scan label of neem scanner en scan label om prijs te weten

Oftewel: hoe maken we iets simpels ingewikkeld:wallbash:
(en ja, ik snap wel dat het waarschijnlijk voor het personeel wél makkelijker is, maar toch....)
Ge ziet dat nu meer en meer. Zelfde bij restaurants/bistro: 'scan de qr code voor ons menu!'
De helft van de tijd is de website dan nog onoverzichtelijk opgezet, waardoor ge een kwartier zit te zoeken achter wat ze nu juist hebben. Ik ben blij met digitale vooruitgang, maar het moet dan ook daadwerkelijk ook nuttiger of efficiënter zijn he.

De uurwisseling.

Naast de hassle van het wisselen, Ik vind er niks aan dat het in de zomer tot 23u licht is.
Ik weet dat veel mensen dat zelfs graag hebben. I'm not one of them.

Wappies + nieuwbericht fiscus Vinted = #roverheid.

Echt, kruip toch allemaal eens terug in uw hol en blijf daar vooral zitten met jullie drama :wallbash:
Ik zou al graag weten wie er online nog veel met winst kan verkopen? Als ik al €11 zou winnen, mag het aan de psy die ik nodig heb om met online kopers om te gaan.

Ik zou al graag weten wie er online nog veel met winst kan verkopen? Als ik al €11 zou winnen, mag het aan de psy die ik nodig heb om met online kopers om te gaan.
Bwa, bepaalde zaken kan dat wel. Vinyl is een typische bv. Ik heb al wel wat lp's verkocht met stevige winst. En er zijn genoeg mensen die daar echt een handel in drijven. Zelfde bv met vintage hifi apparatuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan