Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan de anesthesist je dan geen andere verdovingsmix geven om de neveneffecten wat te milderen?

Ja, dat zullen we nu bekijken. Maar had er na met de chirurg gebabbeld en die zei dat het toen al echt heel lichte verdoving was. Maar ken hem best goed, dus heb het nu nog es gezegd en hij ging dat ook zeker nog es opnemen met de anesthesist.

Zit een mens zich mentaal voor te bereiden op het ziekenhuis, loop ik een week achter en is het pas vólgende week. Vond al dat mijn onderbewustzijn zich zo voorbeeldig gedroeg!

Jaar of 3 net voor corona geopereerd aan oog.
Eén van mijn ogen is kleiner, vooral bij vermoeidheid is dat opvallend. Ze dachten dat dat wat naar achter zakte en hebben er dan een plaatje achter gestoken om het naar voor te duwen.
Nu, dat duwt op mijn zenuw dus ik heb sindsdien een wat verlamd gevoel in een deel van mijn lip. En het heeft ook niet veel uitgehaald.
5 mei moet ik terug geopereerd worden en halen ze het eruit. Dan moeten we zien wat we verder doen.

Enige is dat ik vorige week een dikke week ziek geweest ben van die verdoving en ik daar dus niet echt naar uit kijk en dat was blijkbaar al zowat de lichtste verdoving.
Halen ze dan efkes uw oog eruit om daar vanachter te geraken? :eek:

Jaar of 3 net voor corona geopereerd aan oog.
Eén van mijn ogen is kleiner, vooral bij vermoeidheid is dat opvallend. Ze dachten dat dat wat naar achter zakte en hebben er dan een plaatje achter gestoken om het naar voor te duwen.
Nu, dat duwt op mijn zenuw dus ik heb sindsdien een wat verlamd gevoel in een deel van mijn lip. En het heeft ook niet veel uitgehaald.
5 mei moet ik terug geopereerd worden en halen ze het eruit. Dan moeten we zien wat we verder doen.

Enige is dat ik vorige week een dikke week ziek geweest ben van die verdoving en ik daar dus niet echt naar uit kijk en dat was blijkbaar al zowat de lichtste verdoving.
Ja, dat zullen we nu bekijken. Maar had er na met de chirurg gebabbeld en die zei dat het toen al echt heel lichte verdoving was. Maar ken hem best goed, dus heb het nu nog es gezegd en hij ging dat ook zeker nog es opnemen met de anesthesist.
hebt gij er nog een goed oog in dan?

Ik volg afstandsonderwijs en heb dus al 100% van de opdrachten inclusief eindopdracht gemaakt. Nu kom ik er dus gisteren achter dat de leerkracht er nog 4 opdrachten heeft bijgezet en die tegen overmorgen klaar moeten zijn :( Geen e-mailtje of berichtje met deze melding.

Verder wou ik speech to text van Google proberen, maar mijn kredietkaartnummer wordt niet aanvaard :( Helaas. Alles uittypen.

Laatst bewerkt:
Juist verhaal gehoord van een senior die in Hasselt bestolen was. 2 meiskes waren bij hem thuis komen aankloppen om de weg te vragen naar het ziekenhuis en hadden zijn portefeuille gestolen. Zoveel mogelijk afgehaald als ze konden voor de man cardstop of zijn bank kon contacteren.

Blijkbaar hadden ze hem gevolgd van bij de Lidl waar hij kort daarvoor inkopen was gaan doen. (in de kleine ring naar zijn huis niet zo veraf.)
Toen hij afrekende in de winkel moeten ze(of nog een andere handlanger) zijn pincode op een of andere wijze afgelezen hebben.

Ik woon nu dik anderhalf jaar in Zolder, maar doet toch pijn om te lezen dat zo een diefstal-praktijken circuleren in uw geboortestad.

LTT is gehacked en HLN zal er eens over rapporteren. Met bovenaan een foto "Linus Sebastian in betere tijden". Een screenshot genomen uit een video waar hij een half uur praat over het feit dat hij op het punt stond te stoppen, een verhaal deed over een jonge fan die gestorven was aan leukemie, etc.

LTT is gehacked en HLN zal er eens over rapporteren. Met bovenaan een foto "Linus Sebastian in betere tijden". Een screenshot genomen uit een video waar hij een half uur praat over het feit dat hij op het punt stond te stoppen, een verhaal deed over een jonge fan die gestorven was aan leukemie, etc.
We spreken over dezelfde kwaliteitskrant die als stockfoto voor een type Russische tank een screenshot uit een game gebruikte zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan