Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ne fly away met de drone, daar ging hij zonder dat ik nog 1 iets kon doen. Alles geprobeerd maar mocht niet baten.
Heb em zien verdwijnen als de noorderzon. Hopelijk is em ergens veilig geland zonder te veel schade aan eigendommen.
Das keer vliegen met drones zonder gps zeker :scream:

Ne fly away met de drone, daar ging hij zonder dat ik nog 1 iets kon doen. Alles geprobeerd maar mocht niet baten.
Heb em zien verdwijnen als de noorderzon. Hopelijk is em ergens veilig geland zonder te veel schade aan eigendommen.
Ook eens gehad maar met nen edf jet van kilo of 2, proberen achtervolgen met nen auto maar kwijt geraakt. Nen maand later is em opgedoken enkele km verder

Ook eens gehad maar met nen edf jet van kilo of 2, proberen achtervolgen met nen auto maar kwijt geraakt. Nen maand later is em opgedoken enkele km verder
Mijn is 200 gram, das een pluimpje als da door de lucht gaat, je staat daar zo machteloos tegen. ik ston daar fuck wa nu wa nu, heb 2 keer de toer gedaan ronde huizen en autos. Niets van brokstukken of dingen tegen gekomen. Kans is groot dat hij gewoon over alles is gevlogen de weide of zelf kanaal in gevlogen is. Zo ver zat ik daar nu ook niet van. Dinsdag komt men nieuwe drone toe, maar ga toch wel met wat schrik vliegen. Lees zelf mensen met dji mavics van 600 euro die dat voor hebben. Part of the hobby zeker.

Mijn is 200 gram, das een pluimpje als da door de lucht gaat, je staat daar zo machteloos tegen. ik ston daar fuck wa nu wa nu, heb 2 keer de toer gedaan ronde huizen en autos. Niets van brokstukken of dingen tegen gekomen. Kans is groot dat hij gewoon over alles is gevlogen de weide of zelf kanaal in gevlogen is. Zo ver zat ik daar nu ook niet van. Dinsdag komt men nieuwe drone toe, maar ga toch wel met wat schrik vliegen. Lees zelf mensen met dji mavics van 600 euro die dat voor hebben. Part of the hobby zeker.
Dienen jet zat toch ook boven de 500 euro Zenne 😅

Dan nog eens batterij van 100 euro en 50 euro voor ontvsnger

Een katerke. Lang geleden, was al vergeten hoe beroerd ik mij dan voel. Daarom drink ik dus nog amper :unsure:

Pas nog 2500 euries kwijt aan de garage voor een hele waslijst een shit en in dezelfde week is mijn Macbook aan het sterven. Als het regent giet het. 🎉

Pas nog 2500 euries kwijt aan de garage voor een hele waslijst een shit en in dezelfde week is mijn Macbook aan het sterven. Als het regent giet het. 🎉
In augustus iets gelijkaardig voorgehad: eerder dat jaar huis gekocht, volop stielmannen aan het betalen, en auto eens perte totale gereden.
🤡

Collect & go die de paprika's vergeten is. Dat zien we nu pas bij het maken van de pizza's. En waarom heeft mijn vriendin ook 4 paprika's besteld? We gingen maar 2 pizza's maken.
Ter haar verdediging,die doet ook niet zoveel in de keuken. Da's mijn terrein en ik ben een razende zot daar. Beledigingen en seksuele intimidatie inclusief.
Maar ergens heeft die dat graag.

Ja, de keuken is bij ons ook een "no-go area" als ik aan het koken ben. Ik kan daar gewoon niet tegen als daar nog iemand in staat terwijl ik bezig ben.

(legummen via afhaal halen snap ik dan weer niet, ik kies die toch liefst het zelf, ivf de groottes die ik nodig heb, om de hoeveelheid restjes zoveel mogelijk te verkleinen)

Da's dus de reden wrm ik voor (iets) grotere onderhoudsbeurten naar NL ga met onze auto's. Daar staat de prijslijst online en als er (effectief) iets extra moet gedaan worden bellen ze op voorhand of ze het mogen vervangen. Als je in BE met een auto die in goede staat is de garage/dealer binnenkomt moet "opeens" half de motor vervangen worden. :rofl: :rofl:

Da's dus de reden wrm ik voor (iets) grotere onderhoudsbeurten naar NL ga met onze auto's. Daar staat de prijslijst online en als er (effectief) iets extra moet gedaan worden bellen ze op voorhand of ze het mogen vervangen. Als je in BE met een auto die in goede staat is de garage/dealer binnenkomt moet "opeens" half de motor vervangen worden. :rofl: :rofl:
Ze hebben gebeld hoor met een duidelijke prijs (zelfs btw al ingerekend, kom dat tegen). Het probleem is dat ik er zelf gewoon geen zak van ken en dan maar "ja vervang maar" zeg uit gemakzucht. :tongue: De auto had ook wel degelijk een aantal problemen (alleen dacht ik niet zó veel :unsure:).

Ik vind dat er in België (zeker in vgl met NL) over veel dingen zo een louche sfeer hangt. Er is ook vaak de verwachting dat er "dingen" onder tafel worden geregeld, etc.

Ik zie net iemand op facebook posten dat em ne drone zoekt en of iemand in de tuin gene gevonden heeft :')

Ik vind dat er in België (zeker in vgl met NL) over veel dingen zo een louche sfeer hangt. Er is ook vaak de verwachting dat er "dingen" onder tafel worden geregeld, etc.
Het duurde een drietal jaar voor ik onze huidige garagist vertrouwde...

We komen van een Volkswagen-merkgarage en een Opel-merkgarage uit het Gentse en de facturen die je daar kreeg waren om van te bleiten. Zelfs voor de grootste futiliteiten elke keer een paar honderd euro kwijt.
Standaard vroeg ik na een tijd of ik kon blijven wachten op een reparatie of onderhoud. Ineens waren de werkuren en de 'terloops opgemerkte' problemen véél minder...

Nu al 8 jaar bij onze huidige niet-merkgaragist en heb me nog nooit in 't zak gezet gevoeld.
Laatste klein onderhoud ligt hier om te betalen: 122,57€ (surplus: een lampke van 3,31€)

Ruitensproeiers zitten hier ook standaard in een onderhoud: 2€. Vroeger betaalden we daar 15€ voor, ook al had ik ze net gevuld...

Naar een dierentuin geweest vandaag. Ik heb even "freeeeeedom" gekeeld toen ik weer in mijn auto mocht kruipen na een ganse dag dat drummend volk en die mondvod en bijhorende aandampende bril.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan