Coolguy
Well-known member
AskJeevesenStel je voor, hadden de kaarten iets anders gelegen dan waren we vandaag aan het Yahooen of moesten we iets Altavistaen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AskJeevesenStel je voor, hadden de kaarten iets anders gelegen dan waren we vandaag aan het Yahooen of moesten we iets Altavistaen.

Extern wel. Gewoon spijtig dat je zelfs geen kans krijgt hé. Verder zoeken dan maar.Intern?
Ik nu voor de 3e keer ,krijg gewoon geen kans en dan werk je daar 23 jaar.
Zo pissed nu
Al gaan solliciteren op een ander
DuckDuckGoenAskJeevesen![]()
Bingen!

Bingen!
Mijn ergernis daaraan gelinkt: dat Microsoft nog altijd probeert Bing als zoekmachine door mensen hun strot te rammen.![]()
FTFY.Cola zero. Niet te drinken.
Of zou Bingen niet dezelfde betekenis als nu hebben.Stel je voor, hadden de kaarten iets anders gelegen dan waren we vandaag aan het Yahooen of moesten we iets Altavistaen.
Bing doet mij vooral denken aan Chandler Bing, uit friends.Of zou Bingen niet dezelfde betekenis als nu hebben.
Bing is beter dan google. Yup.Mijn ergernis daaraan gelinkt: dat Microsoft nog altijd probeert Bing als zoekmachine door mensen hun strot te rammen.![]()
En de eerste "ergernis" is al een feit.
Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis voor nog een afspraak / onderzoek bij een dokter, dan hadden ze hem gvd toch beter een paar dagen langer daar kunnen houden he.
Dat is weer extra transport heen en terug regelen![]()
En daar is er weer een ergernis, het transport is niet komen opdagen, dus hij is niet naar het ziekenhuis kunnen gaan.Een extra ligdag kost de sociale zekerheid tegen de 300 euro.![]()
Wa is da daar voor onprofessioneel gedoe?En daar is er weer een ergernis, het transport is niet komen opdagen, dus hij is niet naar het ziekenhuis kunnen gaan.
Dan was het toch beter geweest als ze hem die paar dagen daar hadden gehouden.
En de verpleging van het wit geel kruis zou normaal 2 keer per dag komen om hem te verzorgen, maar hij heeft hen kunnen overtuigen dat hij alles nog goed genoeg zelf kan zodat ze maar 1 keer per dag komen.
Mijn ma had ook gedacht dat ze het wat makkelijker zou hebben als er verpleging zou komen, maar het feit is dat ze nu nog meer werk heeft met alles klaar zetten voor ze komen en opruimen achteraf.
Zo transport naar een ziekenhuis wordt regelmatig door vrijwilligers gedaan. Zoals overal zitten daar ongetwijfeld ook rotte appels bij.Wa is da daar voor onprofessioneel gedoe?
Zo een fratsen heb ik nu nog nooit meegemaakt.
True, al heb ik dat met alles uit een plastiek flesje tenzij het heeeeeel koud staatCola zero uit een plastiek fleske. Niet te drinken.

Al geprobeerd met aceton?lijm verwijderen. het lukt op geen enkele manier echt goed en snel.
behang vlot met stoommachine en steekmes eraf gehaald.
maar er blijft een hoop lijm plakken. stoommachine heeft hier geen versnellend effect.
dus wat citrus poetsmiddel erover gesponst, ging iets beter maar nog steeds huzarenwerk.
schuurpapier misschien?
welke tool heb ik nog niet geprobeerd?
yup beetje gelijkaardig, uit persoonlijke ervaring...En de verpleging van het wit geel kruis zou normaal 2 keer per dag komen om hem te verzorgen, maar hij heeft hen kunnen overtuigen dat hij alles nog goed genoeg zelf kan zodat ze maar 1 keer per dag komen.
Mijn ma had ook gedacht dat ze het wat makkelijker zou hebben als er verpleging zou komen, maar het feit is dat ze nu nog meer werk heeft met alles klaar zetten voor ze komen en opruimen achteraf.
)
nee dat heb ik ook niet liggen.Al geprobeerd met aceton?
Neen, aceton is een keton. Alcohol zal gewoon ondrinkbaar gemaakte ethanol (zoals in alcoholische dranken). Isopropylalcohol of methanol (brandalcohol) kan je ook vinden in de winkel.nee dat heb ik ook niet liggen.
sommige websites stellen 'alcohol' voor.
is aceton een soort alcohol?