Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het eigenlijk wat vreemd dat je daarvoor ChatGPT zou gebruiken, dat zijn toch al de klassieke standaardzinnen en cliché's op een hoop. Zeker dat kort voorbeeld op het einde, dat kan je volgens mij gewoon zo kopen op een kaartje "innige deelneming".

Overigens, dat is ok hé, een kaartje voor zoiets mag gerust niet superorigineel zijn vind ik, het is het gebaar dat telt.
Ik zou het er zelf niet meteen voor gebruiken, maar ieder het zijn he. Als die persoon daar nu niet meteen goed in is.

Bwahja, zal er ook aan liggen dat die genoemde films mij niet echt liggen.

Toegeven: Waterworld zou ik ook wel es op big screen hebben willen zien.
Ik heb enorm genoten indertijd toen ze de 3 lord of the rings films nog eens draaiden :p ik kijk er thuis ook nog wel eens naar, maar die cinema-ervaring blijft toch altijd nog iets speciaals. Dus ik vind die oude blockbusters die ze dan 2 of 3 dagen opnieuw draaien zo erg nog niet tbh.

Allez kom… waarom moet dat weer 🙄🙄
Zeggen dat ze moeten zwijgen of ge haalt de security was te moeilijk?
selectief quoten?
Lees mijn hele post, dan zou je hebben gelezen dat ik hen wel al eerst meerdere malen had aangesproken dat ze moesten zwijgen.
(en security er bij halen heeft geen zin, dat weet iedereen. Dan zijn ze braaf tot security weg zijn, en begint het opnieuw...)

Maar ik ben niet naïef, tuurlijk heb je het gelezen.
Enkel quote je dat stuk niet, om me hier weer eens in een slecht daglicht te willen plaatsen.

Trouwens, allemaal makkelijk zeggen... Eens kijken hoe lang jij op je lip zou blijven bijten, als het bij jouw had gebeurd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ben ik wel benieuwd. Wat geef je dan in bv en wat komt eruit?
Na de eerste verjaardag van mijn dochter eens chatgpt een tekst laten maken.
Was heel gelijkaardig aan wat we op haar kaartje hadden geschreven.

Ik gebruik het als we iets sturen naar mensen die minder dicht bij ons staan, kerstkaartjes, bij trouwen en bij overlijdens van mensen die we niet zo goed kennen.

Vandaag is het alweer een jaar geleden dat je ons leven binnenkwam en het lijkt nog steeds alsof het gisteren was. Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen terwijl we genoten hebben van elk moment met jou.

Je eerste verjaardag is een bijzonder moment en we willen je laten weten hoe dankbaar we zijn dat je deel uitmaakt van ons leven. Je hebt ons zo veel geluk gebracht en we kunnen niet wachten om je verder te zien groeien en ontwikkelen.

We hopen dat je vandaag evenveel plezier hebt als wij bij het vieren van deze mijlpaal. We wensen je veel geluk, liefde en gezondheid voor de toekomst en we kunnen niet wachten om te zien wat de volgende jaren voor jou in petto hebben.

Wtf, dat zal nogal wat worden zeker?
Overal ketchup en pizza beleg aan die stoelen, en de poetsdame's die ze mogen er af krabben.

Walgelijke gedachte alleen al. Maar het zou me niet verbazen natuurlijk, kinepolis doet alles om geld uit alles te slaan. Zelfs titanic en jurassic park terug op het grote scherm. hoe zielig kan je zijn.

Kinepolis is een commercieel bedrijf dus overal zoveel mogelijk geld uit slaan is, net zoals bij elk ander bedrijf, dan ook gewoon de reden dat ze bestaan. Zolang dat met zaken is die ethisch verantwoord zijn, is daar niks mis mee imo. "Ik doe iets waarvan ik veronderstel dat mensen er geld aan zullen willen uitgeven", dat is een beetje hoe "een bedrijf runnen" heel simplistisch is samengevat he ;)

Die re-release van Titanic is er trouwens ook gewoon bij andere bioscoopketens.

selectief quoten?
Lees mijn hele post, dan zou je hebben gelezen dat ik hen wel al eerst meerdere malen had aangesproken dat ze moesten zwijgen.
(en security er bij halen heeft geen zin, dat weet iedereen. Dan zijn ze braaf tot security weg zijn, en begint het opnieuw...)

Maar ik ben niet naïef, tuurlijk heb je het gelezen.
Enkel quote je dat stuk niet, om me hier weer eens in een slecht daglicht te willen plaatsen.

Trouwens, allemaal makkelijk zeggen... Eens kijken hoe lang jij op je lip zou blijven bijten, als het bij jouw had gebeurd.
Het maakt niet uit om alles te quoten want enkel dat laatste vond ik niet ok.
Je mag hun ook gewoon even kordaat aanpakken; maar dat spuwen in hun gezicht? Komaan gast…

Het maakt niet uit om alles te quoten want enkel dat laatste vond ik niet ok.
Je mag hun ook gewoon even kordaat aanpakken; maar dat spuwen in hun gezicht? Komaan gast…
Whatever, het heeft nogtans zijn doel niet gemist, want ze waren instant braaf, en ik denk niet dat ze dit nog zullen hebben herhaald.
En de volgende keer ga ik eerst aan jou vragen, de pedagoog van BG, wat dan wél de gepaste manier had geweest.. :sarcastic:

Fucking Hollandse twenty-somethings die mij via allerlei kanalen veel te dure cursusses proberen te verkopen terwijl ze er zelf nooit in geslaagd zijn hun 'businessmodel' (voor zover je het zo al mag noemen) om te zetten in een winstgevend bedrijf. Ik vind dat op het randje van legaal/ethisch verantwoord.

Ge zijt zo jong of oud als ge u voelt.

Ik ben in december 40 geworden, maar sinds mijn operatie aan mijn rug vorig jaar voelt ik me over het algemeen terug heel goed.
Wat ik me wel afvraag is wanneer die leeftijd eraan komt dat je non stop chronische pijntjes lijdt wegens verouderde gewrichten, pezen, spieren ..
Ik hoor dat regelmatig: reuma hier, artritis daar, ne versleten rug, iemand die op zijn 50ste zijn kousen niet meer aankrijgt omdat ie te stijf geworden is (HLN artikel dus mmm).

Op mijn 48ste alvast nog niet ... af en toe wel een pees die ontstoken is of zo of een tijdelijk issue (nu met de rug), maar that is it. En ah ja mijn gehoor is niet goed, maar dat is altijd al zo geweest.

Gisterenavond uit eten geweest en zo dom geweest om 's avonds nog cola, water en 2 tassen koffie te drinken. 4x 's nachts wakker geworden om naar het toilet te gaan. Voel me doodmoe. :sop:

Niets te maken met het eten zelf, ik moet gewoon altijd opletten 's avonds met veel te drinken, anders heb ik touche.

Gelijktijdig ook mijn glimlach: Tikka Massala voor het eerst geprobeerd en zeer van genoten :love:

Whatever, het heeft nogtans zijn doel niet gemist, want ze waren instant braaf, en ik denk niet dat ze dit nog zullen hebben herhaald.
En de volgende keer ga ik eerst aan jou vragen, de pedagoog van BG, wat dan wél de gepaste manier had geweest.. :sarcastic:
Heeft níks met opvoeding te maken.
Want jij laat hen net zien dat in iemands gezicht spuwen ok is. Goeie opvoeding, gaan ze veel aan hebben :rolleyes:

Het gaat me er over dat je hun kordaat mócht aanpakken, helemaal ok, maar waarom dat spugen?
Dat is gewoon degoutant imo. Wat help je jezelf of hun daarmee?
Je verlaagt je niet tot hun niveau, maar ver er onder.

Heeft níks met opvoeding te maken.
Want jij laat hen net zien dat in iemands gezicht spuwen ok is. Goeie opvoeding, gaan ze veel aan hebben :rolleyes:

Het gaat me er over dat je hun kordaat mócht aanpakken, helemaal ok, maar waarom dat spugen?
Dat is gewoon degoutant imo. Wat help je jezelf of hun daarmee?
Je verlaagt je niet tot hun niveau, maar ver er onder.
Ik ga het hierbij laten, want iemand die me selectief quote om me in een slecht daglicht te plaatsen, daar ga ik me niet meer aan ergeren.
Meer zelfs, je kan koele panda warm gaan houden op mijn ignore list, als je toch maar denkt me publiek onderuit te halen met selectieve quote's.

Ik ga het hierbij laten, want iemand die me selectief quote om me in een slecht daglicht te plaatsen, daar ga ik me niet meer aan ergeren.
Meer zelfs, je kan koele panda warm gaan houden op mijn ignore list, als je toch maar denkt me publiek onderuit te halen met selectieve quote's.
Je plaatst jezelf in een slecht daglicht door het te posten. Het is niet MIJN schuld dat mensen jou omwille van wat JIJ plaatst niet ok vinden.

Ik dacht tevens dat het een discussieforum was. Maar van zodra iemand tegen je in gaat, loop je er gewoon van weg.
Als je stoere verhalen post, own ze dan.

Studentengrappen en dierenmishandeling, ik zie de link echt niet.

Dieren mishandelen, en daar dan de grap in zien, dat vind ik nu eens bedroevend ...
Hopelijk volgt een gepaste straf.

Studentengrappen en dierenmishandeling, ik zie de link echt niet.

Dieren mishandelen, en daar dan de grap in zien, dat vind ik nu eens bedroevend ...
Hopelijk volgt een gepaste straf.
Ze verdienen een dikke rochel in hun gezicht, de kwajongens!

Mijn huisarts die mij trots zegt dat ik mag vragen aan de Endo om op Ozempic te gaan (suikerniveau is voldoende omlaag om geschikt te zijn). Die gaat mij zien komen.

Zo erg is dat nu ook weer niet. Een MaxMax Fury Road zou ik nog wel eens op het grote scherm willen zien.
Vind het eigenlijk zelfs leuk om classics een keer op het grote scherm te zien.
Voor de generaties die deze films enkel thuis hebben bekeken, is dit ook een super cool gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan