Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

"Natuurlijke uiterlijk"

“Jij bent Europa” de cringe radiospot van de Europese Unie. Alleen al de manier waarop, net 1 of andere goedkope sekte.

ik denk nu niet dat er een heel groot deel van het EU budget naar die spot is gegaan.
of dat je (zelfs binnen 1 departement zelfs) ook grote efficiëntie-veranderingen zou zien als ze dat budget zouden toegewezen krijgen...

Wanneer zij uit de weg moet gaan voor een ander is het een verpersoonlijking van de onderdrukte vrouw. Wanneer een ander uit de weg moet gaan voor haar is het een kleine veldslag die gewonnen is.

De rest van de maatschappij ziet twee klein kinderen lopen. Lieve hemel.

Interessant artikel. Er zijn inderdaad mensen die als een stel klojo's iedereen onderuit zouden lopen (wellicht vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel) maar ik heb niet het idee dat dat een "gendered" issue is?

Als ik op straat loop, bv Diestestraat in Leuven zijn het type mensen dat geen rekening houdt met anderen niet zelden ook gewoon vrouwen met een heleboel volgepakte tassen, net zo vaak als dat het mannen betreft.

Volgens mij is het meer een kwestie van fatsoen en aard. Ik ben bijvoorbeeld iemand die meer voorzichtig en introvert is en ik ga dus ook sneller aan de kant voor andere mensen. Als ik bijna in de goot moet springen is dat net zo vaak door een vrouw als door een man in mijn ervaring. Zelfde in de auto overigens, de auto waarin gereden wordt is meestal een betere indicatie dan het geslacht van de bestuurder/bestuurster :P

Raar.. krijg net een mail van paypal dat mijn spotify gecancelled is... maar als ik aanlog staat het actief...

The billing agreement that allowed Spotify AB to make the payment for your booking has been cancelled.

Description: 3 maand aan Spotify Premium-herhalingen

Antwoord van eneco gehad ivm mijn laat sociaal tarief via de helpdesk en een 'expert sociaal tarief'. Het start retroactief van 1 januari 23.
Niet van 1 maart 23 dus. Dit wordt verrekend bij de afrekening in september voor me. Voorbij 1 april maak ik me geen illusies, mijn VT loopt wel tot 31 dec 23.

Maw, sociaal tarief was voor 3-6 maand minder rendabel dan de premies :S (als je wat zuinig bent)
Al blij dat ik de premie van vorig jaar toch nog had, en mag houden.

Afijn, gans de energiecrisis viel voor me nog mee mits dit klein tegenslagje, een paar 100 opleggen in 2 winters tijd, in plaats van 1000den euro's naar de doemberichten vorig jaar ... de 800 opleg van vorig jaar krijg ik al bijna terug dit jaar.

Laatst bewerkt:
Gisteren gecheckt voor treinen. Ok er rijden er hier en daar.

Uiteraard vergeten om na mijn overstap te checken of die vijf minuten met de trein ook geen probleem zouden zijn. Wel dus... . Wordt een deftig stuk te voet of een kwartier bus en dan nog tien minuten te voet. :sop:

Gisteren gecheckt voor treinen. Ok er rijden er hier en daar.

Uiteraard vergeten om na mijn overstap te checken of die vijf minuten met de trein ook geen probleem zouden zijn. Wel dus... . Wordt een deftig stuk te voet of een kwartier bus en dan nog tien minuten te voet. :sop:
gelukkig schijnt de zon! :oi22:

Continu zweten, algemeen mottig voelen, futloos - altijd net voor het weekend dat zoiets begint :cry:
Hier juist hetzelfde. Ik zal nooit eens ergens op een dinsdag ziek worden om dan 3 dagen ziekenkas te kunnen pakken. Nee, altijd op een vrijdag. En dan begint het vaak nog maar door te komen wanneer ik gedaan heb, of bijna gedaan heb, met werken.

Continu zweten, algemeen mottig voelen, futloos - altijd net voor het weekend dat zoiets begint :cry:
Hier juist hetzelfde. Ik zal nooit eens ergens op een dinsdag ziek worden om dan 3 dagen ziekenkas te kunnen pakken. Nee, altijd op een vrijdag. En dan begint het vaak nog maar door te komen wanneer ik gedaan heb, of bijna gedaan heb, met werken.
Hey, bij mij begon dat op een dinsdag! Lucky me.

Ik moest dan wel lessen geven, dus ik ben dat maar mottig gaan doen aangezien dat anders weer een soep werd om in te halen.

Uw WG betaalt de eerste periode toch nog gewoon? of is da veranderd?

Zo'n debiliteit kan je toch echt niet meer als sport gaan classificeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan