Monkytiger
Well-known member
vork en mes zal je bedoelen?Dat is voor mij al het equivalent van spaghetti eten met een vork en lepel![]()
of anders zo:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vork en mes zal je bedoelen?Dat is voor mij al het equivalent van spaghetti eten met een vork en lepel![]()
Nee nee, spaghetti eet je met een vork. Lepel en mes komen daar niet aan te pasvork en mes zal je bedoelen?
of anders zo:

Spaghetti eet ge van 't tafel, met blote handen.Nee nee, spaghetti eet je met een vork. Lepel en mes komen daar niet aan te pas
![]()
Luxepaardjes. Gewoon zonder handen je hoofd in je bord steken.Spaghetti eet ge van 't tafel, met blote handen.
Zo deden we dat toch tijdens de beestige week in de Gnorgl
Mijn hond stemt helemaal voor! Komt nadien met veel liefde den opkuis doenLuxepaardjes. Gewoon zonder handen je hoofd in je bord steken.

Maar zonder handen kan je wel niet met spaghetti gooienLuxepaardjes. Gewoon zonder handen je hoofd in je bord steken.

Wel slaan..Maar zonder handen kan je wel niet met spaghetti gooien![]()
Kuisen is echt hetzelfde als water naar de zee dragen. Ik ga daar ooit eens een zenuwinzinking van krijgen wsl. Dat ge daar als mens uw tijd moet insteken.Allez, ik ben hier nu al een paar weken elke week aan 't kuisen... En ik zie dat niet meer zitten jong.

. Hond springt weer in het rond en ik kruis een ander koppel. Krijg ik daarvan onder mijn voeten dat ik mijn hond moet bijhouden
.
(en da begin Maart ) Juist nu ik bezig ben voor wa kg minder.eh ? Die liggen al minstens een maand in de colruyt.De mijne komt thuis van de Colruyt met paaseieren(en da begin Maart ) Juist nu ik bezig ben voor wa kg minder.
Onlangs kwam een jack russel mij achterna toen ik aan ‘t lopen was in een stuk natuurgebied waar honden niet mochten komen, ook niet aan de leiband. ’t Heeft niet veel gescheeld of ik had die expres nog wat verder mee gelokt.Zucht. Twee uur gaan wandelen en drie koppels tegengekomen die de hond laten loslopen. Zo hard trek ik het mij nu ook niet aan. De eerste twee vielen nog mee maar de laatste was weer de beste.
Staan ze daar op hun minihond (chihuahua denk ik) te roepen dat ie moet terugkomen. Hij is al een goeie twintig meter weg van hun schat ik. Natuurlijk op het pad dat ik insla om mijn weg verder te zetten. Die hond staat even rond mij te blaffen, ik trek het mij niet aan en wandel gewoon verder. Maar dat beest blijft mij volgen op een tweetal meter afstand. De eigenaars hoor of zie ik ondertussen al niet meer. Hond springt weer in het rond en ik kruis een ander koppel. Krijg ik daarvan onder mijn voeten dat ik mijn hond moet bijhouden
.
Het is nooit te vroeg voor paaseieren!De mijne komt thuis van de Colruyt met paaseieren(en da begin Maart ) Juist nu ik bezig ben voor wa kg minder.
Die gasten van Luminus loop ik ondertussen al voorbij zonder hen aan te kijken. Die kerels denken dat ze goede praatjes hebben, maar dringen zich enkel op zonder open te staan voor u. Da's echt ontzettend ergerlijk. En da's niet alleen in die MediaMarkt, maar ook in al minstens twee andere.Daarstraks nog eens na lange tijd bij Media Markt Antwerpen binnengesprongen. Wat voor een k*twinkel is dat geworden zeg.
Eerst een deel irritante Luminus verkopers ontwijken die voor/in de winkel nieuwe klanten proberen te strikken.
Om daarna tot de conclusie te komen dat ze blijkbaar enkel maar het bovenste verdiep nu nog maar gebruiken, en dan nog maar een klein deel ervan. Hopelijk is dit gewoon tijdelijk met de corona.
Je snapt toch niet dat een keten als MediaMarkt daarin meegaat, die kerels zijn zo ontzettend vervelend. In Wilrijk passeer je die stand bv in het naar boven gaan. Soms heb je al een nee gegeven in het naar boven gaan en proberen die wanneer je van boven terug naar beneden komt, zich weer op te dringen.
Je moet het maar willen doen als job.Zeg dat je werkt aan de staat en je elektriciteit via hen goedkoper krijgt. Ze weten dat ze aan dat tarief niet kunnen tippenDie gasten van Luminus loop ik ondertussen al voorbij zonder hen aan te kijken. Die kerels denken dat ze goede praatjes hebben, maar dringen zich enkel op zonder open te staan voor u. Da's echt ontzettend ergerlijk. En da's niet alleen in die MediaMarkt, maar ook in al minstens twee andere.Je snapt toch niet dat een keten als MediaMarkt daarin meegaat, die kerels zijn zo ontzettend vervelend. In Wilrijk passeer je die stand bv in het naar boven gaan. Soms heb je al een nee gegeven in het naar boven gaan en proberen die wanneer je van boven terug naar beneden komt, zich weer op te dringen.
Je moet het maar willen doen als job.

Het is niet altijd van willen hé. Als je moet kiezen tussen geen job, deze job of een job als kuisman/vrouw zou ik dan ook die job kiezen hoor.Die gasten van Luminus loop ik ondertussen al voorbij zonder hen aan te kijken. Die kerels denken dat ze goede praatjes hebben, maar dringen zich enkel op zonder open te staan voor u. Da's echt ontzettend ergerlijk. En da's niet alleen in die MediaMarkt, maar ook in al minstens twee andere.Je snapt toch niet dat een keten als MediaMarkt daarin meegaat, die kerels zijn zo ontzettend vervelend. In Wilrijk passeer je die stand bv in het naar boven gaan. Soms heb je al een nee gegeven in het naar boven gaan en proberen die wanneer je van boven terug naar beneden komt, zich weer op te dringen.
Je moet het maar willen doen als job.
Eh, ik werk aan de staat. Ik krijg mijn elektriciteit niet goedkoper via hen hoor.Zeg dat je werkt aan de staat en je elektriciteit via hen goedkoper krijgt. Ze weten dat ze aan dat tarief niet kunnen tippen![]()