Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cursus volgen
Maar het zal niet voor vandaag zijn. Mijn auto blijft ter plaatsen trappelen. BMW powerrrrr![]()

Die "goede reden" is, heel simpel gesteld, plastic uit de natuur houden. Ik heb geen cijfers over hoeveel procent van de flessen zonder dop wordt weggegooid, maar elke dop is er één te veel. Je moet dit ook zien in een groter kader van maatregelen tegen single-use plastics.Voor mij is het momenteel nog geen ergernis, want ik heb de nieuwe flessen nog niet gebruikt.
Maar zeg gerust wat die "goede reden" dan wel is.
Eigenlijk ook gewoon totale onzin, de grote meerderheid van de dopjes zitten gewoon op de flessen wanneer deze weggesmeten worden.
Hoezo?de mensen in de Europese Commissie hebben dit echt niet allemaal uitgevonden om iedereen (dus ook zichzelf!) te pesten

Ik wist dat er een dergelijke reactie ging komen toen ik dat typte.Hoezo?
Die mannen krijgen toch gewoon van hun butler vers bronwater uitgeschonken uit een kristallen karaf te drinken?![]()

Hoeveel voor eentje?Ik net Valium (Diazepam) voorgeschreven gekregen![]()

Waarom geen goede chiropractor?Dry needling heeft hij maandag geprobeerd, niet geholpen, 't is echt wel pittig. Seffes huisarts en zien of hij een spierontspanner wilt voorschrijven, blijkbaar doen ze dit nog zelden (volgens de kiné)
Hoeveel geeft ge?Hoeveel voor eentje?![]()

Hij heeft proberen kraken, niet gelukt, waarschijnlijk net daarom dat ik verging van de pijn erna :/Waarom geen goede chiropractor?
Ge kunt natuurlijk ook therapie aan raden die wél werkt.Waarom geen goede chiropractor?
Als ik het dan toch eens waagde om naar het midden van de laan te gaan, was ik toch weer voortdurend plaats aan het maken voor tegenliggers. Wanneer je iemand kruist op je pad, zal vroeg of laat een van beiden moeten uitwijken om een frontale botsing te vermijden. Om de een of andere reden was ik het altijd die aan de kant ging. Haast intuïtief ging ik opzij. En werd dat stilzwijgend van mij verwacht of geëist.
Tot die ene dag. Dat moment dat ik er genoeg van had. Ik volhardde in mijn koppigheid en bleef pal in het midden wandelen. Ik ging voor niets of niemand opzij. Ik eiste mijn ruimte op. Mannen wisten niet waar ze het hadden. Dit was toch hun ruimte? ‘Hoezo, deze kleine vrouw gaat niet aan de kant?’, zag je hen denken, toen zij op het allerlaatste moment dan toch niet anders konden dan plaatsmaken voor mij.
Het triestige is dat dit soort gezever de aandacht wegtrekt van problematieken waar er wél nog sprake is van vrouwen die worden gediscrimindeerd/achtergesteld/...Wanneer zij uit de weg moet gaan voor een ander is het een verpersoonlijking van de onderdrukte vrouw. Wanneer een ander uit de weg moet gaan voor haar is het een kleine veldslag die gewonnen is.
De rest van de maatschappij ziet twee klein kinderen lopen. Lieve hemel.
![]()
Vrouwen, eis jullie plaats in de openbare ruimte op
‘De Meir over’ is een traject dat ik al ontelbare keren heb bewandeld, van thuis naar het centraal station of omgekeerd. In de bekendste straat van Antwerpen valt er op ieder moment van de dag wel wat te beleven. Overdag is het over de koppen lopen, ’s avonds is het een strijd om niet...www.standaard.be
Wanneer zij uit de weg moet gaan voor een ander is het een verpersoonlijking van de onderdrukte vrouw. Wanneer een ander uit de weg moet gaan voor haar is het een kleine veldslag die gewonnen is.
De rest van de maatschappij ziet twee klein kinderen lopen. Lieve hemel.
Ik sukkelde tot aan m'n 25ste altijd met m'n rug. Om de x-aantal maanden zat ik compleet vast en had veel rugpijn. Alles geprobeerd, ook chiropractors.Ge kunt natuurlijk ook therapie aan raden die wél werkt.
Welke is dat dan? Mag ook in pm?Ik sukkelde tot aan m'n 25ste altijd met m'n rug. Om de x-aantal maanden zat ik compleet vast en had veel rugpijn. Alles geprobeerd, ook chiropractors.
Tot ik plots een heel goede vasthad die netjes uitlegde wat hij deed en een compleet andere aanpak had dan de andere. Ik ben nu bijna 10 jaar pijnvrij en zit nooit meer vast. Die kerel was destijds de vaste chiropractor van het Engels rugbyteam. Zo'n quatsch zal het dus wel niet zijn.
Met een osteopaat heb ik dan weer mindere ervaringen, maar daarom ga ik dat absoluut niet afdoen als 'therapie dat niet werkt'.
Yep, dat klinkt als een kneuzing.ik loop hier al een tweetal weken te hoesten - sinds gisterenavond plots een immense pijn in mijn ribben, hopelijk niet opnieuw een gekneusde rib.
echt een helse pijn bij het hoesten/niezen, kan zelfs met moeite mijn arm uitstrekken![]()