Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik durf te wedden als je een donatie geeft, dat het nog zou mogen. Als je mag kiezen, graag Kobe Ilsen en mep maar goed door.Als ik nog 1 keer Weeee the peeeeeeeople hoor op de radio dan rij ik persoonlijk naar Brussel om ze daar kletsen te gaan geven.
Als ik nog 1 keer Weeee the peeeeeeeople hoor op de radio dan rij ik persoonlijk naar Brussel om ze daar kletsen te gaan geven.
Ik ga mee.Als ik nog 1 keer Weeee the peeeeeeeople hoor op de radio dan rij ik persoonlijk naar Brussel om ze daar kletsen te gaan geven.
Vandaag heeft de papa buikpijn en lichte koorts, terwijl dochterlief vrolijk naar de crèche is. Ik dacht dat ik een goed immuunsysteem had, maar ik had gewoon geen kinderen.Wen er maar aan![]()
Kruisbestuiving van ziektes binnen het gezin om uw immuniteit te verhogen is een mythe - je krijgt gewoon telkens een nieuwe variant te pakkenVandaag heeft de papa buikpijn en lichte koorts, terwijl dochterlief vrolijk naar de crèche is. Ik dacht dat ik een goed immuunsysteem had, maar ik had gewoon geen kinderen.

Raar, ik heb verschillende dokters waarmee ik al jaren via mail communiceer.Strikt genomen mogen artsen geen medische informatie doorsturen via mail/onbeveiligde kanalen.
In covidtijden moest ik dus elke mail beginnen met "op uw expliciet verzoek, vindt u in bijlage..."
En dat was dan nog in een gewone huisartsenpraktijk. Goed mogelijk dat in een ziekenhuis de richtlijnen gewoon keihard zijn: NIETS via mail.
Je kan ook nu al een lijstje met allerlei vragen opstellen natuurlijk of bijkomende vragen aan de huisarts stellen.
Tja, daarom is het de bedoeling dat als je iets schrijft, dat je het ook nog naleest voordat je zaken verstuurd. En er is na de informatie via mail nog altijd verdere communicatie mogelijk he, het is niet dat het daarmee ophoud.Ze hebben daarvoor gemaakt dat alle diagnoses binnenkort ook op papier moeten. Maar ook dat zal enkel je papa krijgen. Medische info via mail delen is gevaarlijk, ook omdat een "stom" typfoutje gevaarlijk gevolgen kan hebben of een tekst slecht geïnterpreteerd kan worden, dus vlug een mailtje is gevaarlijk. Ik versta wel dat extra uitleg daarom niet via mail gedaan wordt standaard.
Dit hé.Vandaag heeft de papa buikpijn en lichte koorts, terwijl dochterlief vrolijk naar de crèche is. Ik dacht dat ik een goed immuunsysteem had, maar ik had gewoon geen kinderen.
Ergernis 1: radio op het werk.
Ergernis 2: om de fucking 10 minuten "Peeeeeople help the peeeeeople"
FTFY. Niets ergerlijkers dan mensen die je al ruikt nog voor je ze ziet en die dan nog een walm parfum laten hangen als ze al weer weg zijn. Ik ben daar blijkbaar wreed gevoelig aan.Kunnen we afspreken dat als gegaat fitnessenu buitenshuis begeeft, ge u niet EERST massaal in aftershave gaat drenken? Ne simpele deo ROLLLER, geen spray!!! Op de plaatsen waar nodig, en klaar! De firma dankt u!
Idem, enorm sensitief aan geurtjes en dan vooral de synthetische.FTFY. Niets ergerlijkers dan mensen die je al ruikt nog voor je ze ziet en die dan nog een walm parfum laten hangen als ze al weer weg zijn. Ik ben daar blijkbaar wreed gevoelig aan.

Deo opdoen voor het sporten is als in bad gaan vooraleer je gaat douchen.Kunnen we afspreken dat als ge gaat fitnessen, ge u niet EERST massaal in aftershave gaat drenken? Ne simpele deo ROLLLER, geen spray!!! Op de plaatsen waar nodig, en klaar! De firma dankt u!
Ergernis: als ze zo uw foto op een forum gooien!
Komt door de Europese Single Use Plastics-richtlijn (SUP) die vanaf 2024 in voege treedt.Ik erger mij al een paar dagen aan die nieuwe dopjes van Coca Cola. Ik drink graag uit een grote fles, maar moet nu telkens die kleine aansluitlipjes met een schaar afsnijden want dat dopje zit half in de weg als je de fles opendoet.