Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€15 voor een kapsalon half pikant, dafuq

Ik voel me nu wel licht in het zak gezet bij mijn Turkse kapper. De ene keer vraagt die € 15, de andere keer € 16. Het zal zijn hoe goed gezind hij is.Voor 12 euro laat ik effectief m'n haar knippen bij een marokkaans kapsalon![]()
Misschien afhankelijk van hoe "pikant" je het gevraagd hebt.Ik voel me nu wel licht in het zak gezet bij mijn Turkse kapper. De ene keer vraagt die € 15, de andere keer € 16. Het zal zijn hoe goed gezind hij is.

![]()
Russen verloren al zo veel zwaar materieel dat ze nu zelfs 60 jaar oude tanks moeten inzetten
De Russische troepen hebben op het slagveld in Oekraïne al zo veel zwaar materieel verloren, dat ze zelfs hun toevlucht moeten zoeken tot tanks van 60 jaar oud om verder te kunnen vechten. Dat meldt het Britse ministerie van Defensie. De afgelopen dagen werden zelfs pantservoertuigen opgemerkt...www.hln.be
Ja, het is HLN, dus ik weet niet waarom ik me erin opboei...
Archieffoto mijn oor. Dit beeld is toch keihard van één of ander spel gepikt?
En ook foto 3 als ge op T-62 zoekt bij Google Afbeeldingen.

Ergernis 1: radio op het werk.
Ergernis 2: om de fucking 10 minuten "Peeeeeople help the peeeeeople"
hopelijk kan ik er nu weer 10 jaar tegenZou al opgelost moeten zijn ondertussen.Kbc mobile werkt niet???
Straks overvallen worden met een mes tegen uw keel: 'uw portefeuille!!'Ik zit nu op de thalys terug, ik houd jullie op de hoogte van wat er nog allemaal gebeurt![]()
Bijna, nu aan mn wagen en ik mag iemand zoeken die mijn parkeerticket wil betalen want die pakken hier ook geen cashStraks overvallen worden met een mes tegen uw keel: 'uw portefeuille!!'
"'k heb ze niet mee".
'Ah, meneer gaat er nog een beetje mee lachen ook'.
ik kom mijn zetel niet meer uit alsk ooit thuisraakDaarjuist ook. ‘En aan de lijn nu Oswald Ietsofwat. Zeg eens, Oswald, wat een interessante achternaam!’ Gevolgd door Oswald die een volledige wegbeschrijving geeft tot een eind in Holland omdat daar een natuurdinges is en daar is kennelijk den Oswald zijn naam van. Maar dat was nog niet voldoende! ‘Leuk zeg, Oswald, en zijn er nog veel met die naam?’ Waarop Oswald een overzicht geeft van Antwerpen. En tot slot, Oswald, om zijn ziel volledig te verdoemen tot eeuwige duisternis, ook nog eens Gotye aanvraagt.Ergernis 1: radio op het werk.
Ergernis 2: om de fucking 10 minuten "Peeeeeople help the peeeeeople"
Een BG er dat moet voor geld schooien... tis eens iets anders- Kleine heel de nacht liggen bleiten
- Om 6 uur eruit om de thalys in Antwerpen te nemen naar Amsterdam
- Bij aankomst in Antwerpen beseffen dat ik mijn portefeuille vergeten ben
- Nieuwe gsm, nog geen google pay opgezet, dus niets bij om te betalen. Payconiq/bankapp kennen ze daar niet, enkel NFC.
- In Amsterdam 1u10 minuten gewandeld tot aan het kantoor, staat er bij aankomst ne brandweerwagen, 20 minuten mogen wachten tot ik binnenkom
- op kantoor bij 14 (!) collega's geld gaan schooien voor ik iemand vond die nog cash op zak had, da's zo goed als afgeschaft daar.
- in de metro komen met een melding op de automaten "cash tijdelijk niet beschikbaar", dus gelijk ne zwerver staan zwaaien met €5 of er iemand een ticketje voor mij wou kopen
Ik zit nu op de thalys terug, ik houd jullie op de hoogte van wat er nog allemaal gebeurt
Lang geleden datk nog eens nen dag gehad heb waar het allemaal samenkwam qua pech hebbenhopelijk kan ik er nu weer 10 jaar tegen

ik ben gestopt met radio luisteren. jaren geleden een programma met Sam de Bruyn, 's avonds op StuBru. 2 uur, elke dag. op een dag had hij in het 2de uur iemand te gast, en die kondigde hij in eerste uur aan als als bokser die over een nieuwe boksfilm kwam spreken (ik geloof de eerste Creed, maar kan langer geleden zijn).Daarjuist ook. ‘En aan de lijn nu Oswald Ietsofwat. Zeg eens, Oswald, wat een interessante achternaam!’ Gevolgd door Oswald die een volledige wegbeschrijving geeft tot een eind in Holland omdat daar een natuurdinges is en daar is kennelijk den Oswald zijn naam van. Maar dat was nog niet voldoende! ‘Leuk zeg, Oswald, en zijn er nog veel met die naam?’ Waarop Oswald een overzicht geeft van Antwerpen. En tot slot, Oswald, om zijn ziel volledig te verdoemen tot eeuwige duisternis, ook nog eens Gotye aanvraagt.