Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een persoonlijk zorgbudget: gelieve 20 jaar te wachten of te aanvaarden dat we er nooit geld gaan aan hangen.
Een nieuw congrescentrum voor Antwerpen: hierzie, pak 65 miljoen Euro!

Ja, het is HLN, dus ik weet niet waarom ik me erin opboei... :sop:

Archieffoto mijn oor. Dit beeld is toch keihard van één of ander spel gepikt?

Ja, het is HLN, dus ik weet niet waarom ik me erin opboei... :sop:

Archieffoto mijn oor. Dit beeld is toch keihard van één of ander spel gepikt?

Wss uit War Thunder gepikt

onderdeel van apparaat kapot, iets dat in accessoire gewoon te krijgen is (24 euro)

nu vraagt de leverancier om het héle apparaat terug te sturen zodat ze mij kunnen helpen.
Weegt wel wat dus shipping cost = bijna 50 euro :lol:

kzal precies es moeten zagen om dat onderdeel op te sturen, of anders zelf te bestellen

- Kleine heel de nacht liggen bleiten
- Om 6 uur eruit om de thalys in Antwerpen te nemen naar Amsterdam
- Bij aankomst in Antwerpen beseffen dat ik mijn portefeuille vergeten ben
- Nieuwe gsm, nog geen google pay opgezet, dus niets bij om te betalen. Payconiq/bankapp kennen ze daar niet, enkel NFC.
- In Amsterdam 1u10 minuten gewandeld tot aan het kantoor, staat er bij aankomst ne brandweerwagen, 20 minuten mogen wachten tot ik binnenkom
- op kantoor bij 14 (!) collega's geld gaan schooien voor ik iemand vond die nog cash op zak had, da's zo goed als afgeschaft daar.
- in de metro komen met een melding op de automaten "cash tijdelijk niet beschikbaar", dus gelijk ne zwerver staan zwaaien met €5 of er iemand een ticketje voor mij wou kopen

Ik zit nu op de thalys terug, ik houd jullie op de hoogte van wat er nog allemaal gebeurt :unsure:

Lang geleden datk nog eens nen dag gehad heb waar het allemaal samenkwam qua pech hebben :p hopelijk kan ik er nu weer 10 jaar tegen

Straks overvallen worden met een mes tegen uw keel: 'uw portefeuille!!'
"'k heb ze niet mee".
'Ah, meneer gaat er nog een beetje mee lachen ook'.
Bijna, nu aan mn wagen en ik mag iemand zoeken die mijn parkeerticket wil betalen want die pakken hier ook geen cash :angry: ik kom mijn zetel niet meer uit alsk ooit thuisraak

Ergernis 1: radio op het werk.
Ergernis 2: om de fucking 10 minuten "Peeeeeople help the peeeeeople"
Daarjuist ook. ‘En aan de lijn nu Oswald Ietsofwat. Zeg eens, Oswald, wat een interessante achternaam!’ Gevolgd door Oswald die een volledige wegbeschrijving geeft tot een eind in Holland omdat daar een natuurdinges is en daar is kennelijk den Oswald zijn naam van. Maar dat was nog niet voldoende! ‘Leuk zeg, Oswald, en zijn er nog veel met die naam?’ Waarop Oswald een overzicht geeft van Antwerpen. En tot slot, Oswald, om zijn ziel volledig te verdoemen tot eeuwige duisternis, ook nog eens Gotye aanvraagt.

- Kleine heel de nacht liggen bleiten
- Om 6 uur eruit om de thalys in Antwerpen te nemen naar Amsterdam
- Bij aankomst in Antwerpen beseffen dat ik mijn portefeuille vergeten ben
- Nieuwe gsm, nog geen google pay opgezet, dus niets bij om te betalen. Payconiq/bankapp kennen ze daar niet, enkel NFC.
- In Amsterdam 1u10 minuten gewandeld tot aan het kantoor, staat er bij aankomst ne brandweerwagen, 20 minuten mogen wachten tot ik binnenkom
- op kantoor bij 14 (!) collega's geld gaan schooien voor ik iemand vond die nog cash op zak had, da's zo goed als afgeschaft daar.
- in de metro komen met een melding op de automaten "cash tijdelijk niet beschikbaar", dus gelijk ne zwerver staan zwaaien met €5 of er iemand een ticketje voor mij wou kopen

Ik zit nu op de thalys terug, ik houd jullie op de hoogte van wat er nog allemaal gebeurt :unsure:

Lang geleden datk nog eens nen dag gehad heb waar het allemaal samenkwam qua pech hebben :p hopelijk kan ik er nu weer 10 jaar tegen
Een BG er dat moet voor geld schooien... tis eens iets anders🤣😅

-
Daarjuist ook. ‘En aan de lijn nu Oswald Ietsofwat. Zeg eens, Oswald, wat een interessante achternaam!’ Gevolgd door Oswald die een volledige wegbeschrijving geeft tot een eind in Holland omdat daar een natuurdinges is en daar is kennelijk den Oswald zijn naam van. Maar dat was nog niet voldoende! ‘Leuk zeg, Oswald, en zijn er nog veel met die naam?’ Waarop Oswald een overzicht geeft van Antwerpen. En tot slot, Oswald, om zijn ziel volledig te verdoemen tot eeuwige duisternis, ook nog eens Gotye aanvraagt.
ik ben gestopt met radio luisteren. jaren geleden een programma met Sam de Bruyn, 's avonds op StuBru. 2 uur, elke dag. op een dag had hij in het 2de uur iemand te gast, en die kondigde hij in eerste uur aan als als bokser die over een nieuwe boksfilm kwam spreken (ik geloof de eerste Creed, maar kan langer geleden zijn).

2de uur komt er dan eindelijk aan, en zijn eerste vraag aan die persoon: "wie ben je, en wat doe jij eigenlijk".
dat was voor mij het zoveelste bewijs dat je als luisteraar gewoon voor dom aanzien wordt door die presentatoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan