De eigenaars kennen misschien uw frituuruitbater en nemen het zekere voor het onzekere?Willen daarstraks gaan ontbijten... ha nee, dat doen wij ni, enkel kamerverhuur.
Euh, ge staat hier als B&B dus eigenlijk gewoon B?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eigenaars kennen misschien uw frituuruitbater en nemen het zekere voor het onzekere?Willen daarstraks gaan ontbijten... ha nee, dat doen wij ni, enkel kamerverhuur.

Dat is hoe je kleefrijst eet, ja!

Da’s wel creatief als ex. Niet ostentatief al de meubels mee, maar zo kleinigheden gelijk de kaneel, pleisters, de brandblusser, … Leuk gevonden!Klaaskoeken aan het maken. Ik heb de zak bloem niet goed vast, half de keuken en mijzelf in bloem
En de ex heeft blijkbaar de kaneel mee![]()

En met uw romantisch uitslapen verstoord was het dus eigenlijk een Bed & BroekvastWillen daarstraks gaan ontbijten... ha nee, dat doen wij ni, enkel kamerverhuur.

Tijd om een hulplijn uit de vlaamse ardennen in te roepen ?Klaaskoeken aan het maken. Ik heb de zak bloem niet goed vast, half de keuken en mijzelf in bloem
En de ex heeft blijkbaar de kaneel mee![]()
Om mijn keuken in de bloem te smijten?Tijd om een hulplijn uit de vlaamse ardennen in te roepen ?

Om het op te kuisen natuurlijkOm mijn keuken in de bloem te smijten?![]()

Die zal volgende week wel haar oordeel vellen over het eindresultaat.Tijd om een hulplijn uit de vlaamse ardennen in te roepen ?
Als dat uw fetish isOm mijn keuken in de bloem te smijten?![]()

Nee nee. Om uwe kaneel te lenenOm mijn keuken in de bloem te smijten?![]()
Maar hij heeft er geen!Nee nee. Om uwe kaneel te lenen
‘Kaneelstok’ é Mulan, Taz wil een rode oortjes-moment.Maar hij heeft er geen!

Leasewagen ingeleverd, van 1 kras was ik op de hoogte, blijkbaar nog twee schades, hele kleine bluts in de deur (hoe???) En nog een soort kras aan een andere portier (hoe???).
Raming van de kosten 1k wtfffff

Hebben ze dat schadeformulier niet ingevuld in jouw bijzijn en door jou laten ondertekenen? Want wie zegt dat er geen schade is opgetreden tussen het moment dat jij hem hebt ingeleverd en het opmaken van dat rapport?