Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klaaskoeken aan het maken. Ik heb de zak bloem niet goed vast, half de keuken en mijzelf in bloem 🥳
En de ex heeft blijkbaar de kaneel mee 🤬

sushi%2Brice%2Bball.gif
Dat is hoe je kleefrijst eet, ja! 😍😍

On topic, ik wil kleefrijst eten. 😞

Klaaskoeken aan het maken. Ik heb de zak bloem niet goed vast, half de keuken en mijzelf in bloem 🥳
En de ex heeft blijkbaar de kaneel mee 🤬
Da’s wel creatief als ex. Niet ostentatief al de meubels mee, maar zo kleinigheden gelijk de kaneel, pleisters, de brandblusser, … Leuk gevonden!

Dit weekend naar een kunstexpositie geweest waar de oudere mama van de kunstenares in elkaar zakte. Die werd dan naar buiten gedragen en had geen polsslag. Dus er was wel wat paniek. Ambulance komt af en dan is daar meteen een hele cameraploeg bij voor Spoed 24/7 van de VRT :unsure:

Vond dat nogal ongepast dat zo zonder vraag meteen die camera in haar gezicht werd geduwd. Ze vragen nadien wel of ze die beelden mogen gebruiken maar moest dat mijn moeder of partner zijn zou ik daar absoluut niet mee gediend zijn.

-We willen een steenweg oprijden vanuit een zijstraat. Staan 3 auto's voor ons. Het licht springt op groen en de auto's vertrekken. Opeens staan ze weer allemaal stil en zie ik voor de eerste auto een kat spartelen in een plas bloed. De eerste auto zet zich uiteindelijk twintig meter verder op kant, de twee daarna zwermen rond de kat en rijden verder. Uit de andere richting zet een auto zich op kant en stappen er mensen uit. Ondertussen hebben de wagens op de steenweg weer groen en zwermen er weer een paar auto's rond de kat. Een camionette doet zelfs de moeite niet en rijdt gewoon over de stuiptrekkende kat (niet met de wielen over de kat, de kat gaat tussen de wielen).
Uiteindelijk hebben wij onze wagen ook op kant kunnen zetten en zijn uitgestapt. Die andere mensen hadden de kat ondertussen al aan de kant kunnen leggen, ze was dood. De auto die de kat had aangereden was ondertussen ook al doorgereden, die zijn nooit uitgestapt.

Een kat die een steenweg oploopt en onder je auto, daar kan je niets aan doen. Maar om dan niet uit te stappen...
En niet iedereen hoeft te stoppen om zich over de kat te ontfermen. Maar om met je camionette over een stuiptrekkende kat te gaan rijden...

-Sluikstort met gebruikte pampers. Zak op straat gevlogen en opengereden door auto's. Overal stront en afval.

Ik heb m'n portie 'mensdom' weer eventjes gehad.

Leasewagen ingeleverd, van 1 kras was ik op de hoogte, blijkbaar nog twee schades, hele kleine bluts in de deur (hoe???) En nog een soort kras aan een andere portier (hoe???).

Raming van de kosten 1k wtfffff

Leasewagen ingeleverd, van 1 kras was ik op de hoogte, blijkbaar nog twee schades, hele kleine bluts in de deur (hoe???) En nog een soort kras aan een andere portier (hoe???).

Raming van de kosten 1k wtfffff

Hebben ze dat schadeformulier niet ingevuld in jouw bijzijn en door jou laten ondertekenen? Want wie zegt dat er geen schade is opgetreden tussen het moment dat jij hem hebt ingeleverd en het opmaken van dat rapport?

Hier ooit op een zondag drie uur beziggeweest met de auto helemaal te kuisen, binnen en buiten. Dan maandag zo'n regenbui waarna er wat stof op je auto komt te liggen. Dinsdag die controle en bij extra commentaar had die kerel 'auto vuil' geschreven. Kust mijn kloten he vent.

Strontslecht geslapen wat ook m'n eigen fout is.
Om 10u nog sporten tot half 12 à kwart na 11, dan nog een shake en bed in.
Precies alsof ik de hele nacht soort van wakker ben gebleven, maar dan toch zat te hiken op rare rotsformaties om naar m'n middelbare school te kunnen :unsure:

Hebben ze dat schadeformulier niet ingevuld in jouw bijzijn en door jou laten ondertekenen? Want wie zegt dat er geen schade is opgetreden tussen het moment dat jij hem hebt ingeleverd en het opmaken van dat rapport?

Nee, was er niet bij, had daar geen tijd voor. Ik wil nu ook niet per se de strijd aangaan om te bewijzen dat het is gebeurd tussen inlevering en expertise, maar het is gewoon kak dat ik moet opdraaien voor schade die derden hebben aangebracht zonder dat ik het doorhad, of zelfs ooit heb gezien - want ze hebben natuurlijk wel apparatuur om schade op te sporen. Vooral die deuk van 6cm dit me dwars, niet eens lakschade. Ik begrijp echt niet zo zoiets kan gebeuren zelfs.

3 verschillende materialen voor in de bouw besteld, waarde 70 euro.
Vandaag kwamen stuk 1 en 2 toe, in aparte dozen.
Dan zal het derde later ook nog eens toekomen, in een aparte doos en levering.

Hoe kan dit ooit rendabel of duurzaam zijn?

Als je mij de keuze gaf, wou ik gerust wachten om alles in 1 keer te leveren. Het moest niet 'binnen de 24h geleverd' zijn. Het zijn niet de klanten die dit eisen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan