Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
absoluut, maar is bij mij meestal pas van toepassing vanaf eind-augustus/begin-september en in de buurt van katten.
een vlugge google zoektocht eindigde niet op kanker, maar wel op een hoop andere mogelijke oorzaken, ik vermoed dat het om een bepaald poetsmiddel gaat.
Als je pilletjes in huis hebt, kan je het op die manier snel uittesten natuurlijk. 😉

De buren... zonder te vragen of verwittigen rijden die met een camionette al dan niet met aanhangwagen dwars door mijn achtertuin.
Zij hebben een halfopen en ik open... we delen een oprit met carport dus vonden ze er niks beter op dan aan mijn open kant door te rijden zo tot in hun tuin.

Ik moet nog tuinaanleg doen maar waar haalt ge überhaupt het lef om dit zonder te vragen te doen? Ik had daar dan niet moeilijk over gedaan. Nu ben ik pissed -.-

Toilet met een plat vlak ipv een gewone pot. Al twee dagen op rij dat mijn bruine beer na 5 keer doorspoelen geen mm verschoven is en ik die dus bijgevolg wel moet “duwen” met de borstel richting de afvoer. Wat een waardeloos design is dat eigenlijk. Een gewone pot stinkt ook minder want wat onder water ligt, geeft minder geur af dan die dampende hoop die in zo’n vlakke pot ligt. En echt op m’n gemak zit ik er ook niet, aangezien de geproduceerde hoop onaangenaam dicht bij mijn lichaamsdelen komt (of in elk geval zo aanvoelt).

De buren... zonder te vragen of verwittigen rijden die met een camionette al dan niet met aanhangwagen dwars door mijn achtertuin.
Zij hebben een halfopen en ik open... we delen een oprit met carport dus vonden ze er niks beter op dan aan mijn open kant door te rijden zo tot in hun tuin.
Het is makkelijker om om vergiffenis te vragen, dan geconfronteerd te worden met het niet te mogen doen.

Ik moet nog tuinaanleg doen maar waar haalt ge überhaupt het lef om dit zonder te vragen te doen? Ik had daar dan niet moeilijk over gedaan. Nu ben ik pissed -.-
Akkoord, doe je niet het te zonder vragen.

Tweede keer verkouden in evenveel weken. Mujn neus is zo potdicht als de Antwerpse Ring op een grijze, winterse avondspits in de vanantie-uittocht. :sop:

Toilet met een plat vlak ipv een gewone pot. Al twee dagen op rij dat mijn bruine beer na 5 keer doorspoelen geen mm verschoven is en ik die dus bijgevolg wel moet “duwen” met de borstel richting de afvoer. Wat een waardeloos design is dat eigenlijk. Een gewone pot stinkt ook minder want wat onder water ligt, geeft minder geur af dan die dampende hoop die in zo’n vlakke pot ligt. En echt op m’n gemak zit ik er ook niet, aangezien de geproduceerde hoop onaangenaam dicht bij mijn lichaamsdelen komt (of in elk geval zo aanvoelt).
Ik voel uw pijn.

De prijs van frietjes van de frituur tegenwoordig. Ge kunt gvd beter met uw kinderen op restaurant gaan, dat zit prijs/kwaliteit beter. :angry:

Ahja en nog iets, hondenstront voor de brievenbus deze morgen. Als ik dat ooit zie gebeuren eet het baasje het hoopje op.

In Duitsland kom je ook vaker zo een potten tegen.

De prijs van frietjes van de frituur tegenwoordig. Ge kunt gvd beter met uw kinderen op restaurant gaan, dat zit prijs/kwaliteit beter. :angry:
Ahja en nog iets, hondenstront voor de brievenbus deze morgen. Als ik dat ooit zie gebeuren eet het baasje het hoopje op.
True, echt insane die prijzen. Tot 6 maanden geleden was ik altijd rond de 10-11 euro kwijt en nu bijna 15 elke keer :(
Maar ook weer zo typisch een sector die zijn prijzen omhoog doet door "de patatten zijn duur/energiekost is gestegen" maar nooit meer daalt als de patatten en stroom goedkoper worden :sop:

Idd. Mijn vaste frituur is met verlof dus ik ging mijn klassieke 47 euro bestelling elders gaan uitgeven.

Ander frituur in het dorp: dat is dan 56 euro aub :unsure:

En ik die dacht dat ik een duur frituur had.

Idd. Mijn vaste frituur is met verlof dus ik ging mijn klassieke 47 euro bestelling elders gaan uitgeven.

Ander frituur in het dorp: dat is dan 56 euro aub :unsure:

En ik die dacht dat ik een duur frituur had.
Ik heb drie vaste frituren en prijsverschillen tussen bepaalde vleesjes is ook soms crazy. In de ene frituur kost een Frikandel XXL 3 euro en in de andere 6. Garnaalkroket ook tussen de 2,5 en de 6 euro. Echt gek eigenlijk

Fluvius en de digitale meters.
17/02 plaatsen ze die ondingen, gisteren zoek ik mijn verbruik op.
Elektriciteitsmeter verleent vlot de medewerking, de gasmeter niet, deze kan niet vanop afstand uitgelezen worden.
Naar de info beschikbaar dient de gasmeter met de andere te communiceren, wat dus niet het geval is.
Ik bel dan maar naar de klantendienst, eerst naar dienst meterstanden.
"Voor zo een zaken mag u bellen naar de dienst plaatsingen". Doe ik, daar zegt de juffrouw: "Dat is een zaak voor dienst meterstanden, belt u ze zelf?" Ik zeg: "Ik kom net van daar, dat ze mij dan maar zelf terug opbellen."
Lang leve de vooruitgang, zolang alles deftig werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan