Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnet was ik mijn loopje aan het doen. Een stuk daarvan gaat over zo'n eenbaansweg waar veel sluipverkeer doorkomt, en daar ben ik weer twee keer bijna overhoop gereden. Ik loop altijd voldoende zichtbaar (fluo kledij, lichten wanneer noodzakelijk) netjes aan de juiste kant en die baan is eigenlijk kaarsrecht, dus 'ik had hem niet gezien' is ook niet van tel, en toch slagen er elke week wel eikels in om centimeters langs mij heen te zoemen zonder zelfs maar een beetje te vertragen, ook al is er geen andere auto in de buurt en is die baan breed genoeg voor twee middelgrote auto's. Als ik toevallig strompel en 30 centimeter naar rechts uitwijk dan hebben ze mij mee. Soms loop ik zelfs al in de goot omdat ik zulke lullen al van ver zie aankomen en dan nog zijn ze dicht genoeg om het parfum van de zak achter het stuur te ruiken in het voorbijvlammen.

Er wordt vaak gezeikt op wielertoeristen en onnozele gekken op fietsen, en hoewel ik er niet aan twijfel dat er daar tussen zitten is het toch gewoon zo dat je overal eikels kan vinden hoor. Die rotzakken met hun 'koning auto is alles, en fuck die losers met hun fietsen en hun wandelschoenen' attitude zijn minstens even irritant en zeker even gevaarlijk.
Onlangs hier een camionette door zo'n sluipweggetje en ik ga wel goed opzij, maar natuurlijk kan ie niet door (te smal met mij erbij).
Lag ie dus continue te toeteren en van zijn oren te maken.

Tom tankt voor 20 euro en toen bleek zijn rekening leeg: “Moeten banken echt zo’n hoog bedrag blokkeren bij elke tankbeurt?”

Ik zou niet durven voor de krant getuigen lol.

Tom tankt voor 20 euro en toen bleek zijn rekening leeg: “Moeten banken echt zo’n hoog bedrag blokkeren bij elke tankbeurt?”

Ik zou niet durven voor de krant getuigen lol.

Tom is duidelijk geen BeyondGamer.

Blijkbaar zo een beroepsklager

Tommeke met de dozen

Blijkbaar zo een beroepsklager

Tommeke met de dozen

Tom ambieert een carrière als gazettenklager. Ieder het zijne.

Tom ambieert een carrière als gazettenklager. Ieder het zijne.

Tom toch...

Tom toch...
Ik hoop dat die ooit de weg naar het forum vindt 👌

Gisteren 300 euro voor een volle kar in de colruyt.
Vorig jaar kocht ik Weber briketten voor 12 euro, diezelfde verpakking kost nu 20 euro.

't Is precies allemaal x2 gegaan.

E-bike bestellen, betalen dat die direct in gebruik kan worden genomen, kan je de batterij nog helemaal opladen. En hij is een beetje te groot, maar dat ligt aan mij, de verkeerde maat door gegeven. 😏

Auto binnen gebracht voor herstelling (hadden iets gezien bij het groot onderhoud, maar moest me geen zorgen verzekering dekt dat nog)

Ga na het werk auto terug ophalen, staat em nog binnen, was stilgevallen tijdens de testrit en hadden het probleem nog niet gevonden. Ze gaan een vervangauto voorzien.

Ik heb een expert met 2 rijen zitbanken om mijn squad van 4 kinders + vrouw te vervoeren. Ze waren vandaag op uitstap en ik moet die aan het station gaan halen. Dus ik zou een auto moeten hebben waar ik iedereen in krijg en een koets in de koffer.

Medewerker zegt geen probleem, ge krijgt de grootste die we hebben: een 2008 met koffer zo groot als een zakdoek.

Dan vrouw met koets maar achtergelaten aan het station en ze is te voet naar huis kunnen komen (30 min wandelen).

Dat ze dan zeggen dat ze geen auto ter beschikking hebben he, en dan moet ik nog blij zijn dat ik er op stond om een grote auto te willen want ze vonden dat een 208 ook voldoende zou zijn...
Vervolg: motor kapot. Gelukkig nog onder garantie/verzekering.

Maar ik ga nu nog weken zitten met een te kleine vervangauto. Wat een geregel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan