Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu het hier over inhalen van fietsers gaat:

Ik was gisteren naar huis aan het fietsen, beladen met een rugzak, fietstas en 2 grote winkelzakken. In een fietsstraat bleef de eerstvolgende auto achter mij, maar de auto daarna toeterde verschillende keren en kwam dan als een gek voorbij scheuren. Volgens mij dacht de bestuurder dat de auto voor haar gewoon dwaas was en voor geen enkele reden zo traag was aan het rijden, maar dat was dus omdat die braaf achter pakezel coldplayke bleef. Ik fiets wel altijd helemaal aan de kant, ook in fietsstraten, ook al mogen ze daar eigenlijk niet inhalen. Maar als er geen tegenligger afkomt, ga ik niet protesteren als een auto mij voorzichtig inhaalt.

Dan parkeerde de agressieve chauffeur iets verderop, en ik zei toen ze uitstapte wat gepiqueerd dat ze niet zo moest langsrazen. Tot mijn grote verbazing begon ze zich meteen te verontschuldigen "sorry sorry sorry mevrouw, ik had u niet gezien, sorry echt waar het spijt me". Waardoor ik me de rest van de namiddag schuldig voelde omdat ik boos was geworden op iemand die ook gewoon eens een verkeerde inschatting had gemaakt. Ik had verwacht dat ze meteen in de verdediging zou schieten, dus dit werkte wel ontwapenend.

Ik was gisteren naar huis aan het fietsen, beladen met een rugzak, fietstas en 2 grote winkelzakken. In een fietsstraat bleef de eerstvolgende auto achter mij, maar de auto daarna toeterde verschillende keren en kwam dan als een gek voorbij scheuren. Volgens mij dacht de bestuurder dat de auto voor haar gewoon dwaas was en voor geen enkele reden zo traag was aan het rijden, maar dat was dus omdat die braaf achter pakezel coldplayke bleef.

Dan parkeerde de agressieve chauffeur iets verderop, en ik zei toen ze uitstapte wat gepiqueerd dat ze niet zo moest langsrazen. Tot mijn grote verbazing begon ze zich meteen te verontschuldigen "sorry sorry sorry mevrouw, ik had u niet gezien, sorry echt waar het spijt me". Waardoor ik me de rest van de namiddag schuldig voelde omdat ik boos was geworden op iemand die ook gewoon eens een verkeerde inschatting had gemaakt. Ik had verwacht dat ze meteen in de verdediging zou schieten, dus dit werkte wel ontwapenend.
@Mulan , ge weet toch dat de mods u geen strafpunten kunnen geven voor uw gedrag op de weg he.

Ik was gisteren naar huis aan het fietsen, beladen met een rugzak, fietstas en 2 grote winkelzakken. In een fietsstraat bleef de eerstvolgende auto achter mij, maar de auto daarna toeterde verschillende keren en kwam dan als een gek voorbij scheuren. Volgens mij dacht de bestuurder dat de auto voor haar gewoon dwaas was en voor geen enkele reden zo traag was aan het rijden, maar dat was dus omdat die braaf achter pakezel coldplayke bleef.

Naar wie/wat toeterde ze dan als ze jou niet had gezien?

Die keer dat er een wielertoerist mij voorbij stak (geen probleem met dat stuk, ze zullen wel gebeld - of waarschijnlijker want vaak geen bel; geroepen - hebben) en dacht dat ik wel wat afkoeling zou appreciëren en zijn drinkbus op mijn rug leegspoot was ik toch wel lichtelijk geïrriteerd om het zacht uit te drukken. Mens was duidelijk naast amateur/liefhebber ook gewoon ne zak die zijn eigen interessant vindt. Ge vindt ze wel overal zeker :unsure:

Vriendin van mijn boyfriend jarig, feestje in een vegetarisch restaurant. Vriendelijke madam die ik al paar keer ontmoet heb dus ik geef 25 euro voor haar verjaardag.

Ik ben een moeilijke eter dus ik eet 3 stukken brood, 3 ravioli’s en drink 4 glazen wijn. *JA WE DELEN DE REKENING DUS 65 EURO DE MAN*

80 euro kwijt aan half bord eten en paar glazen wijn.

🤡

The woke police die zo veel dingen totaal ruïneert, dat is volledig uit de hand aan het lopen en van zulke videos gaat mijn bloed koken, ik heb enorm veel sympathie voor Girlfriend Reviews:

Vriendin van mijn boyfriend jarig, feestje in een vegetarisch restaurant. Vriendelijke madam die ik al paar keer ontmoet heb dus ik geef 25 euro voor haar verjaardag.

Ik ben een moeilijke eter dus ik eet 3 stukken brood, 3 ravioli’s en drink 4 glazen wijn. *JA WE DELEN DE REKENING DUS 65 EURO DE MAN*

80 euro kwijt aan half bord eten en paar glazen wijn.

🤡
Eigenlijk was het 90 euro 🫣

Vandaag ben ik mijn eigen mopje gaan uittesten in de Brico omdat mijn transformer niet aan de praat ging die ik was gaan afhalen in de winkel na te bestellen op de webshop.
Heb je die betaald via de webshop en afgehaald in de winkel of “gereserveerd” en betaald / afgehaald in de winkel?

Eigenlijk 95 euro want nadien was het “iedereen 5 euro fooi?”

Jesus, zoveel geef ik zelfs aan mezelf nooit om te gaan eten. Dat die een etentje organiseert en dan zelf letterlijk niks dokt vind ik nogal crazy. Betaal dan het aperitief of de drank ofzo he.
Ofwel zegt ge op voorhand dat elk het zijne moet betalen (kunnen de mensen nog kiezen of ze meegaan)
Ofwel alles zelf betalen als ge mensen meevraagt op restaurant

Ik dacht nog eens iets te zoeken/kopen via FB Marketplace. Jesus, dat zit gewoon vol fake/gehackte profielen en ditto fake aanbiedingen.

Mijn ergernis: nogmaals De Zevende Dag. ‘You think people have war fatigue?’ No shit, Sherlock. En het is RiSHi, niet RiCHi. De man is Indisch, niet uit Ohio. Je moet ook niet gaan beginnen over Volodymyr Putin en Vladimir Zelenski.

Edit: en ook, De Zevende, Aalst Carnaval. Da’s elk jaar. Staat al in elke gazet. Moet dat nu nog eens een feature? Aalst heeft sowieso al *niet* het carnaval uitgevonden (komaan, zeg) en die discussie ‘met wat mogen we lachen’ is ook al jaren oud en leidt tot noppes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan