Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weekendje Sittard gedaan. 's avonds paar km gestept en viel me op dat ge daar geen stepkes zag. Toen bedacht ik mij dat ik ooit es gehoord heb dat stepkes in NL illegaal zijn.
Ik zoek dat op en inderdaad 400 euro boete per step en in beslagname van de step. Sjanske gehad dus :unsure:
Ik weiger normaal iets positief te zeggen over NL maar dat is wel een geweldige maatregel. :hurrr:

Ai.. ook voor gehad. Heb deze gekocht, een veel aangenamere cube.

Ik heb dit setje: https://www.bol.com/be/nl/p/puzzelk...is-4x-qubuss-cubestand/9300000000811139/?s2a=
Die draaien best goed. Feitelijk idioot hoe "de" originele cubes zo slecht draaien.

Maar die die in stukken uiteen is gespat is een 2*2*4 en ik weet eigenlijk niet of daar alternatieve merken voor zijn :)

Mensen die in professionele communicatie voortdurend '.....' in conversaties smijten.

Bijvoorbeeld:

geen probleem, komt beter uit....ik doe dat morgenvroeg wel

IS DAT NU MET OF TEGEN UW GOESTING?!?

Mensen die in professionele communicatie voortdurend '.....' in conversaties smijten.

Bijvoorbeeld:

geen probleem, komt beter uit....ik doe dat morgenvroeg wel

IS DAT NU MET OF TEGEN UW GOESTING?!?
Ik had vroeger ook zo een collega. Z'n mails waren meestal van deze aard:

Klant vraagt hoe ver order in productie zit...
Navraag gedaan aan productieleiding...

Hopelijk niet te laat zoals vorige keer...
Is een groot project....

Wie neemt dit in handen?????
Graag a.s.a.p. antwoord!!!

En dat is dan ingenieur.

Is een groot project....

En dat is dan ingenieur.
Toch duidelijk........... Ni ?

Is een groot project....

En dat is dan ingenieur.
Ik ben zelf een driepunter want ik ben mij veel te bewust van eventuele onbewuste intonatie. Een punt kan kortaf overkomen, uitroepteken te enthousiast/gestoord, dus met die drie puntjes maak ik er mij van af dat jij het leest zoals het jou uitkomt. Als ik van u een bericht zou krijgen en dat gaat ‘bla bla ok, dat doe ik.’ Dan doet die punt mij direct denken ‘oei, Mr. Anderson is boos op mij’ gevolgd door (natuurlijk) gans de nacht tobben.

Ik ben zelf een driepunter want ik ben mij veel te bewust van eventuele onbewuste intonatie. Een punt kan kortaf overkomen, uitroepteken te enthousiast/gestoord, dus met die drie puntjes maak ik er mij van af dat jij het leest zoals het jou uitkomt. Als ik van u een bericht zou krijgen en dat gaat ‘bla bla ok, dat doe ik.’ Dan doet die punt mij direct denken ‘oei, Mr. Anderson is boos op mij’ gevolgd door (natuurlijk) gans de nacht tobben.
Ik snap het.

Mijn gepensioneerde buren die denken dat wij niet werken ofzo.
Ik plan de ochtend- en namiddagwandelingen met de hond altijd in rond mijn werk zodat mijn vriendje tijdig pipi en kaka kan doen en ik eens naar buiten kan.
Mijn buren zien mij dan zeker terug komen en net als ik dan terug klaar zit aan mijn bureau om een vergadering bij te wonen, komen die voor de kleinste prul aanbellen. En dan bellen die 5x aan - ahja, want ze is thuis, waarom doet ze dan niet open? De hond schiet dan in paniek waardoor die kan beginnen druppelen.
Bedankt buurman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan