Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel het gezin plat met griep. En we hebben thans een citytrip Amsterdam zonder de kinderen opstaan. Genees gvd, genees! :angry:
Miljaar zijn nog te ziek :(

Ook €200 de vuilbak in, geen annulatie mogelijk. Mijn broer en zijn vriendin zijn content met een spontaan gratis nachtje Amsterdam :(

IMG_20230204_213521.jpg

Goddammit.

Ergernis van intussen 2 weken:

Nieuwe Telenet klant, moden activeert niet, geen internet.
Telenet stuurt je na 1 week?! Om een nieuwe modem, natuurlijk hetzelfde probleem want het is uw nieuw IT systeem dat niet werkt...

Natuurlijk nu terug achteraan aansluiten want het ticketje was gesloten.

niemand KAN/WIL helpen en intussen kan ik amper iets van werk gedaan krijgen (thuiswerker) maar daar hebben ze allemaal geen boodschap aan want degene die aan de telefoon zit kan er niets aandoen.

Is dit niet absurd voor "het strafste netwerk"? Volgens mij zit daar weinig bekwaam volk.

Maar hey, de maandag gaat het opgelost zijn. En als het niet was moest ik nog maar eens bellen. Het zou nogmaar de 12de keer zijn..
Herkenbaar.
Toen mijn installatie in orde gemaakt moest worden kreeg ik ook x aantal verschillende personen aan de lijn op verschillende tijdstippen die dan uiteraard niks weten over de situatie waardoor je je verhaal nog maar es moet doen.
Ik stelde dan voor om zelf te bellen naar persoon x om het op te lossen maar dat is dus niet mogelijk want zij bellen jou wel op je werk als je niet kan opnemen.

Ergens rond twee uur vannacht zo twee van die pocketbike-achtige dingen met elk een meter negentig snul over gedrapeerd. *njeeeeee njeeeeeeee njeeeeeeeeeeee* Over en weer door de buurt. De grote baan is hier heraangelegd en al is het niet meer de racebaan die het vroeger was, je kan hier toch nog behoorlijk sjeezen als je een beetje gevoel voor rechte lijn hebt.

Bovendien zie ik het probleem niet in met dat af te schermen, diene vuurtoren doet dan nog altijd waar hij bedoeld voor is: lichtbaken voor boten op den zee. Voor het land is het compleet nutteloos.
Klopt maar de Lange Nelle staat er ondertussen al ettelijke decennia.
De +70k bewoners van Oostende kennen de lichtbundels die het binnenland iedere nacht binnenschijnen al altijd en het is een onderdeel van Oostende geworden. Het is deel van de charme bij nacht van Oostende.
Als je in de zomer 's nachts met je vrienden nog wat buiten vertoeft zijn die lichtbundels "deel van het meubilair" geworden.
Dus ja, niet vreemd dat er wat tegenkanting is als er wat nouveau riche "ertefreters" dat weg willen.

Stel je voor dat je een appartment koopt naast een vuurtoren koopt en dan begint te zagen over het licht. :laugh:
De klagers moeten maar lamellen kopen ofzo.

Klopt maar de Lange Nelle staat er ondertussen al ettelijke decennia.
De +70k bewoners van Oostende kennen de lichtbundels die het binnenland iedere nacht binnenschijnen al altijd en het is een onderdeel van Oostende geworden. Het is deel van de charme bij nacht van Oostende.
Als je in de zomer 's nachts met je vrienden nog wat buiten vertoeft zijn die lichtbundels "deel van het meubilair" geworden.
Dus ja, niet vreemd dat er wat tegenkanting is als er wat nouveau riche "ertefreters" dat weg willen.

Stel je voor dat je een appartment koopt naast een vuurtoren koopt en dan begint te zagen over het licht. :laugh:
De klagers moeten maar lamellen kopen ofzo.
Plus, ze kopen een flat met zicht op de boten maar klagen dat die boten ook effectief hun werk willen doen. Alsof ze dachten van ergens in een soort Bokrijk te gaan wonen, dat ‘s avonds gewoon ‘uit’ ging.

2dehands koper, begrijpend lezen is niet zijn sterkste vak.

Ik verkoop iets aan meer dan €130 waarbij een minimumbod geldt van €100. Stuurt hij mij een berichtje dat hij het wil kopen voor €70. Ik stuur nee, minstens €100. Hij vraagt voor foto's dus ik doe weer extra moeite om hem die te bezorgen, rekening houdend dat hij nu wel weet dat hij minstens €100 moet bieden.

Volgende reactie: €80.
Ik: :wallbash:

2dehands koper, begrijpend lezen is niet zijn sterkste vak.

Ik verkoop iets aan meer dan €130 waarbij een minimumbod geldt van €100. Stuurt hij mij een berichtje dat hij het wil kopen voor €70. Ik stuur nee, minstens €100. Hij vraagt voor foto's dus ik doe weer extra moeite om hem die te bezorgen, rekening houdend dat hij nu wel weet dat hij minstens €100 moet bieden.

Volgende reactie: €80.
Ik: :wallbash:
Echt hé , ik verkoop figuren op schaal 1/18 om bij modelauto's te zetten of in diorama's te gebruiken.
Geverfd kosten die tss de 100 en 150€ 't stuk.(op eBay)
Vraagprijs van mij is 50 € , bieden vanaf 40€. Ze zijn in nieuwstaat , in de ovp.

Krijg je van die mails :
Beste , ik wil je graag 15€ verzending inclusief bieden.
En kan je nog iets aan de prijs doen als ik er meerdere koop ?

Kerel , echt , wtf....

Ik heb em het volgende geantwoord :

Beste ,
Ik wou eerst niet reageren op je belachelijk bod maar, ....
Toedeloe

Ik wilde ons vorig huurhuisje een beetje op orde zetten voor de volgende huurders met een beetje te verven en de ramen eens opnieuw te vernissen. Twee dagen werk met twee man later en we zijn nog niet klaar, ofwel zijn wij super traag ofwel heb ik het enorm onderschat (waarschijnlijk beide.) Enorm veel respect voor die mensen die zelf na hun uren hun huis deels of helemaal gerenoveerd/gebouwd hebben. Ik zou het niet kunnen, weet ik nu.

Ik wilde ons vorig huurhuisje een beetje op orde zetten voor de volgende huurders met een beetje te verven en de ramen eens opnieuw te vernissen. Twee dagen werk met twee man later en we zijn nog niet klaar, ofwel zijn wij super traag ofwel heb ik het enorm onderschat (waarschijnlijk beide.) Enorm veel respect voor die mensen die zelf na hun uren hun huis deels of helemaal gerenoveerd/gebouwd hebben. Ik zou het niet kunnen, weet ik nu.
Raamkozijnen afschuren en vernissen gaat nooit snel hoor.

Ergernis van de dag: door bovenstaande post komen mijn verbouwtrauma's terug naar boven.

3amgsb.jpg

Weekendje Sittard gedaan. 's avonds paar km gestept en viel me op dat ge daar geen stepkes zag. Toen bedacht ik mij dat ik ooit es gehoord heb dat stepkes in NL illegaal zijn.
Ik zoek dat op en inderdaad 400 euro boete per step en in beslagname van de step. Sjanske gehad dus :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan