Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent duidelijk geen ouder. 😬
Hier laat de hond me vaak zelfs niet met rust, staat die te janken in de living omdat hij niet mee mag. :unsure:
Ik doe zelfs geen deuren meer dicht van het toilet of de badkamer, ik word toch altijd gestoord. 🙈
Ik ben wel een ouder en ik kan er nog steeds niet aan gewoon worden. Op het WC laat ge mij gerust :)

Zou bij mij echt niet gaan. Naar het toilet gaan op het werk is voor mij echt al een giga drama. Niks dat ik ongemakkelijker vind dan naar het toilet gaan als er ander volk rondloopt, laat staan dat er iemand tegen mij zou babbelen :unsure:
Dat valt allemaal nog wel mee. Het is ook altijd in zo'n publiek toilet dat er bespaard moet worden op de dikte van de velletjes om dan nog maar niet te zwijgen over het vettig volk dat al op die bril heeft gezeten.

Zou bij mij echt niet gaan. Naar het toilet gaan op het werk is voor mij echt al een giga drama. Niks dat ik ongemakkelijker vind dan naar het toilet gaan als er ander volk rondloopt, laat staan dat er iemand tegen mij zou babbelen :unsure:
Maar ik kan dat dus ook niet BEHALVE bij de dochter. Als ik denk dat iemand me kan horen plassen, blokkeer ik.

Maar ik kan dat dus ook niet BEHALVE bij de dochter. Als ik denk dat iemand me kan horen plassen, blokkeer ik.

Dus geen USA publieke toiletten voor jullie met deuren tot bijna kniehoogte en spleten tussen de deur en het kotje.

😬

Ik haat zoiets ook.

Dus geen USA publieke toiletten voor jullie met deuren tot bijna kniehoogte en spleten tussen de deur en het kotje.

😬

Ik haat zoiets ook.
Ik ben het even gaan opzoeken want ik was er niet zo bekend mee, maar dit is toch alles wat je niet bij een toilet wilt hebben.

ZPSDo.jpg

Dat valt allemaal nog wel mee. Het is ook altijd in zo'n publiek toilet dat er bespaard moet worden op de dikte van de velletjes om dan nog maar niet te zwijgen over het vettig volk dat al op die bril heeft gezeten.
Thuis ben ik gewoon om vochtige doekjes te hebben en deftig wc papier, op het werk inderdaad schuurpapier van 1 flinterdun laagje.
Maar op mijn huidig werk is er een "open door policy" waardoor de deuren van kantoren + die van de toiletten altijd moeten open blijven. Alle WC deuren zijn daar ook zo'n halve meter van de grond, gezellig hoor :sop:

Plassen no problem maar number 2, no no. Bewonder mijn lief daar wel voor dat die eender waar, sans gêne, een trompetconcert durft af te steken. We waren vorige zomer ergens en de mevrouw in het hokje naast hem vroeg of alles oke was :unsure:

Je bent duidelijk geen ouder. 😬
Hier laat de hond me vaak zelfs niet met rust, staat die te janken in de living omdat hij niet mee mag. :unsure:
Ik doe zelfs geen deuren meer dicht van het toilet of de badkamer, ik word toch altijd gestoord. 🙈
Ik ben lang gewend geweest van die gewoon open te laten staan (eerst om kleine kinderen te horen, daarna omdat ze toch altijd afkwamen) maar als ge dat begint te doen in andermans huis gaat het toch een beetje te ver (nu kan ik al regelmatig naar toilet gaan zonder gestoord te worden dus weer deur dicht)

Kheb wel altijd al de fantastische gewoonte gehad om te gaan babbelen tegen mijn wederhelft als hij op toilet zit :v.

Nu dat is wel compleet anders dan op toilet gaan in de buurt van vrienden of collega's. Daar ben ik ook geen fan van (als mijn darmproblemen opspelen vooral dan :unsure: )

maar als ge dat begint te doen in andermans huis gaat het toch een beetje te ver (nu kan ik al regelmatig naar toilet gaan zonder gestoord te worden dus weer deur dicht)
Hangt er van af waar? 😬
Bij mijn ouders doe ik de deur tegenaan soms, want ook daar komt mijn kleine Minion er soms gezellig bij. 🙈

Ik ben het even gaan opzoeken want ik was er niet zo bekend mee, maar dit is toch alles wat je niet bij een toilet wilt hebben.

ZPSDo.jpg
Tgoh, er zijn op zijn minst tussenschotten tussen de wc's onderling. :woohoo:

Ik zag onlangs, toen ik wilde gebruikmaken van de wc van een tankstation, een vrouw kakken met de deur wagenwijd open, bij de mannenwc's.

Ik had dat beeld uit mijn geheugen gewist, tot ik deze foto zag.

Mijn ergernis van vandaag, en dat is nog zacht uitgedrukt: Dat ge in dit land als volwassen mens een 8-jarig meisje zware klappen kunt verkopen en dan doodleuk 's avonds weer vrij rondloopt.
Echt, wie beslist zoiets?!?

Mijn ergernis van vandaag, en dat is nog zacht uitgedrukt: Dat ge in dit land als volwassen mens een 8-jarig meisje zware klappen kunt verkopen en dan doodleuk 's avonds weer vrij rondloopt.
Echt, wie beslist zoiets?!?

Ik denk dat je zelfs heel erg onderschat hoe vaak zulke dingen gebeuren. Ik ben al 2 volledige dagen op rij bezig met pv's die enkel en alleen over kindermisbruik en zware kindermishandeling gaan. En dat is dan in het hol van pluto. Ik wil zelfs niet weten hoe erg het dan in steden als Antwerpen en Brussel zou zijn.

Maaah Non, nu geef je zomaar weg wat 80% van de koppels normaal doet!
(Je bent vergeten zeggen dat een vuilnisbakje in de slaapkamer ook handig is, net als elk zijn eigen doos zakdoekjes).

En als hij zijn vrouw zou moeten betalen voor wat ze waarschijnlijk waard is... Is hij failliet! 🙈
ffkes een totaal onnodig onderwerp terug bovenhalen, maar gebruiken er mensen met een eigen huis echt nog zakdoekskes?
Elitair BG stelt mij teleur.
Na de seks zijn er handdoekskes voor de eerste sappen ; en dat kan dan geklemd worden tussen de benen voor de spermawaggel tot aan de wc.

Ergernis van de dag:
Net een uur bezig geweest om lijsten te trekken, op te kuisen, vlookups te draaien, filterkes te zetten.
Is alles klaar... besef ik da'k een van de properties niet heb geselecteerd bij een van mijn eerste uitdraaien, dus dat we er eigenlijk niks aan hebben zonder die data.

Anders moet het nieuwsblad BG eens als bron gebruiken over lifehack voor omgaan met geld

Anders moet het nieuwsblad BG eens als bron gebruiken over lifehack voor omgaan met geld
Dit artikel is toch een grap hoop ik? Hoe kan je anders zonder schaamte de zinnen 'Ga verstandig om met geld' en even verderop 'die Mercedes van 280K kan ik niet weerstaan' gebruiken?
Wat is het volgende? Een politicus die tips geeft over hoe men eerlijk kan leven?

Dit artikel is toch een grap hoop ik? Hoe kan je anders zonder schaamte de zinnen 'Ga verstandig om met geld' en even verderop 'die Mercedes van 280K kan ik niet weerstaan' gebruiken?
Wat is het volgende? Een politicus die tips geeft over hoe men eerlijk kan leven?
Karel & Guys blauwe gids voor een eerlijke en correcte belastingaangifte

Laatst bewerkt:

Mijn duurste handtas? Een roze ‘The Birkin’ van Hermès. Ik weet niet precies hoeveel ze heeft gekost want ik heb ze gekregen van Dimi met Valentijn, maar ze is ongetwijfeld de duurste.
€22K als ik Google mag geloven. Stevig. Voor een sjakosj.

Nu, Matton zal samen met haar man wel genoeg geld verdienen om die uitspattingen te kunnen kopen. Een mens leeft naar zijn financiële stand. Als je maandelijks tienduizenden euro's binnenrijft, heb je wel wat meer budget voor dagelijkse (en niet-dagelijkse) aankopen dan de gewone sterveling. Dan ga je je weekend niet starten met een flesje goedkope cava van 5 euro, maar trek je een fles open van 100 euro.

Als ik morgen 20.000 euro per maand zou verdienen doe ik hier en daar toch ook wel een uitspatting hoor. Als de eindbalans op jaarbasis een positieve cashflow is, is dat allemaal oké. En tot slot: iedereen doet met zijn geld wat 'ie wil. Cocaïne & hookers of wijze beleggingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan