Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, in all honesty ik heb geen idee hoe dat werkt ook gewoon.
Ik dacht dat als ik snel "een" scan zou hebben ik wist waar ik aan toe was. Scheur, scheurtje, overrekking,...

Daarom dat ik gisteren ook niet naar spoed wilde omdat ik door die overflexibiliteit vaak snel herstel en alles wel meestal meevalt.
Maar omdat ik nu nog altijd enorm veel last heb maak ik me wel wat zorgen? En zou ik zsm willen weten wat er aan de hand is en hoe ik kan herstellen (buiten rust dan natuurlijk).

Dus ja: aan de ene kant hoop ik dat het allemaal niets is. Maar aan de andere kant heb ik, worst case, ook geen zin om tot 11 februari zo rond te lopen.
Ge kunt nog altijd naar de spoed hé

Anyway, afspraak met een arts kunnen regelen: maandag MRI.

Ge kunt nog altijd naar de spoed hé

Ja, mocht het nu nog echt erger worden is dat een optie.
Maar het ding is dat zo een dingen bij mij dus ook "plots" kunnen weg zijn en ik ook niet spoed wil belasten voor niets. Maandag is eigenlijk ideaal qua timing. Als ik dan nog niet kan wandelen is het wel echt ernstig.
Het is alleszins wel verontrustend genoeg om me dus zorgen over te maken. Itt de meeste blessures waarvan ik weet dat ze wel overwaaien, (vooral door die hyperflexibele gewrichten dus)

Laatst bewerkt:
Ergernis van de dag: blijkbaar kan je met een knieprobleem sneller een MRI-scan geregeld krijgen dan met een hersentumor. Not me, maar dichte familie.
Ik vind dat ook vreemd, enige dat ik kan bedenken is dat de complexiteit/duur van zo'n meting korter is (of interpretatie ervan). Voor een hersentumor zal er misschien contrastvloeistof ingespoten moeten worden.

Het is nu opgelost maar twee uur geleden voor de derde keer op zes maanden wegenwerkers die kabels doorgesneden hadden. Dit maal twee kabels van Fluvius. Ik zou de job zelf niet kunnen maar ik vraag mij toch soms af als het hier al zo frequent voorkomt, hoeveel dat zo dagelijkse kost is over heel het land.

Succes om hier sympathie te krijgen.

Ergernis van gisteren: net voor middernacht een ondergekotst bed en kamer kuisen is toch niet mijn gewenst einde van de dag.
En dan was de dochter ook zo lief om in ons bed te kotsen :rolleyes:

Ik doe flexi job in een winkel. Er werken nog een 4-tal andere flexi jobbers.
Nu ben ik de enige die niet als verkoper werkt, maar meer als machine operator (naar mijn mening niets te ingewikkeld en vrij repetitief werk).

vorig jaar had ik extra mijn best gedaan, en veel inzet getoont (gedurende 3 maand toch elke week 20h, gewerkt, en alles perfect in orde zodat ze nergens naar moeste omkijken, ook machines goed kuisen etc)
Opslag gevraagd en gekregen.

Ik was zeer tevreden hiermee, meer als erkenning dan voor het geld want ik kom zonder deze flexi job goed rond (niet naar BG normen maar soit) .

Ik zou 15€ per uur krijgen, maar op mijn loonbrief staat maar 14€, dit zou op hetzelfde neerkomen volgens hun omdat je bij flexibob ook nog wat vakantiegeld enzo krijgt.
Ik geloof hun wel dat dit uiteindelijk op 15€ uitkom als ik het bedrag op mijn rekening deel door mijn uren.
Maar toch vind ik het een beetje cheap…

Wat nog een grotere ergernis is, is dat blijkbaar iedereen die opslag heeft gekregen.

Nu is het gevoel van erkenning wel volledig weg,
…toch heb ik de indruk dat ik een grotere inspanning geleverd heb dan de rest, en dat iedereen is beloond omdat ik ben gaan klagen.

ja, langs de ene kant wel mooi van hen, om iedereen gelijk te behandelen, maar tzijn nochtans geen communisten

ergernis 1: woensdag-donderdag keelpijn, gisteren beter maar vandaag zit neus precies potdicht
ergernis 2: wat.een.rotweer zeg
met die combinatie zal het dus een weekendje binnenblijven zijn en eens zien hoeveel films we kunnen bingen

Wat heeft hij uitgestoken?
Ah, ik kon het niet volledig lezen (+artikel Humo) maar

Serge Simonart vertelt over zijn verblijf in het legendarische Chateau Marmont: 'Buurman Brad Pitt kwam vragen ‘of het wat stiller kan’'

Serge Simonart: ‘Ik loog dat ik de zanger was van een bekende Europese band en kreeg meteen een upgrade’

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan