Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wens die Hollanders met hun kutnummer "Noodgeval" een jaar lang de meest vurige diarree die je je maar kan voorstellen. Wat een absoluut schijtlied.
Echt waar man, gewoon doen. U niks aantrekken van wat iedereen zegt maar gewoon hier en nu leven en doen wat u happy maakt. Als dat uw droom is..go for it. Mijn vader ging ook alles opsparen tot zijn pensioen en op zijn 56 terwijl hij aan het werken was ging het licht finaal en abrupt uit. Dat zet alles in het juiste perspectief voor me.
die mannen doen gewoon wat ge eerst zei: they are going for it en doen wat hun happy maaktEchtig waar, een van die mannen heeft in de backstage van een festival nogal hardnekkig geprobeerd mijn plusdochter binnen te doen. Hij lag bijna zelf "in de focking ambulans".
Ergste van al is dat ik die blonde mafketel een week of drie later in een andere backstage tegen mijn vriendin zag lullen. Dat was bijna een noodgeval ja. Goldband moet stoppen met mijn dames te ambeteren en mijn oren te terroriseren.
die mannen doen gewoon wat ge eerst zei: they are going for it en doen wat hun happy maakt
Bij mij hetzelfde.Reacties die in dit topic bij mij door elkaar staan en niet chronologisch, hetzelfde in de glimlach topic. Ik zie ook niet alle reacties, echt raar.
lol, hier ookBij mij hetzelfde.
Reacties die in dit topic bij mij door elkaar staan en niet chronologisch, hetzelfde in de glimlach topic. Ik zie ook niet alle reacties, echt raar.
Bij mij hetzelfde.
Inmiddels opgelost (hier en glimlachthread). Bedankt om te melden!lol, hier ook
50 is de maximumsnelheid, niet de te rijden snelheid.Meneer, waarom gaat u 28 in zone 50?
Eigenlijk wel want te traag rijden is ook verboden.50 is de maximumsnelheid, niet de te rijden snelheid.
Je hebt ook:Alleen op de snelweg is er een minimum snelheid