Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuilkar dit alweer een zak laat staan wegens te zwaar.
Vorige x was ie inderdaad te zwaar. Deze keer echt niet.

haat liefde relatie met ajuin. Elke zondag friet speciaal en elke maandag meerdere keren een pot bezoek.

En toch weiger ik te luisteren naar mijn lichaam.

Echt waar man, gewoon doen. U niks aantrekken van wat iedereen zegt maar gewoon hier en nu leven en doen wat u happy maakt. Als dat uw droom is..go for it. Mijn vader ging ook alles opsparen tot zijn pensioen en op zijn 56 terwijl hij aan het werken was ging het licht finaal en abrupt uit. Dat zet alles in het juiste perspectief voor me.

Ik wens die Hollanders met hun kutnummer "Noodgeval" een jaar lang de meest vurige diarree die je je maar kan voorstellen. Wat een absoluut schijtlied.

Echtig waar, een van die mannen heeft in de backstage van een festival nogal hardnekkig geprobeerd mijn plusdochter binnen te doen. Hij lag bijna zelf "in de focking ambulans".

Ergste van al is dat ik die blonde mafketel een week of drie later in een andere backstage tegen mijn vriendin zag lullen. Dat was bijna een noodgeval ja. Goldband moet stoppen met mijn dames te ambeteren en mijn oren te terroriseren.

het feit dat ge in 2023 nog altijd niet gewoon online een verzekering kunt afsluiten. Nog geen helft van de verzekeringsmaatschappijen heeft een online (werkende) simulator en enkel AXA gaf me de optie om direct in te tekenen (maar ik vermoed dat ge dan nog sowieso via een makelaar gestuurd wordt).

Echt waar man, gewoon doen. U niks aantrekken van wat iedereen zegt maar gewoon hier en nu leven en doen wat u happy maakt. Als dat uw droom is..go for it. Mijn vader ging ook alles opsparen tot zijn pensioen en op zijn 56 terwijl hij aan het werken was ging het licht finaal en abrupt uit. Dat zet alles in het juiste perspectief voor me.
Echtig waar, een van die mannen heeft in de backstage van een festival nogal hardnekkig geprobeerd mijn plusdochter binnen te doen. Hij lag bijna zelf "in de focking ambulans".

Ergste van al is dat ik die blonde mafketel een week of drie later in een andere backstage tegen mijn vriendin zag lullen. Dat was bijna een noodgeval ja. Goldband moet stoppen met mijn dames te ambeteren en mijn oren te terroriseren.
die mannen doen gewoon wat ge eerst zei: they are going for it en doen wat hun happy maakt

Reacties die in dit topic bij mij door elkaar staan en niet chronologisch, hetzelfde in de glimlach topic. Ik zie ook niet alle reacties, echt raar.

Alleen op de snelweg is er een minimum snelheid
Je hebt ook:
"10.2. Geen enkele bestuurder mag de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden toe is, of door plots te remmen wanneer dit niet om veiligheidsredenen vereist is."

Of 28 rijden waar max 50 toegelaten is, op die plaats, op dat moment, abnormaal traag rijden is, zal je aan een politierechter moeten vragen. Het is deze die finaal zal beslissen.

In een fiets straat lekker stapvoets rijden . Fucking fietsers

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan