Green Mamba
Well-known member
Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.Ik kan u zeggen dat het niet leuk is om door te rijden
En volgende week heel de week regen en ~0 graden wordt dus 1 grote ijspiste
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.Ik kan u zeggen dat het niet leuk is om door te rijden
I love it.Ik kan u zeggen dat het niet leuk is om door te rijden
Hier ook, een leren tas, enkel in een kartonnen doos, vol in de gietende regen (terwijl 1m verder zelfs een carport is).GLS die pakket van tegen de 400 euro hier gewoon voor de voordeur dropt in dit 'kakweer'.

Dat verschilt denk ik van streek tot streek (en bezorger tot bezorger?)PostNL dat al twee dagen op rij "het bezorgmoment niet gehaald heeft vandaag, sorry".
Ik lees hier op het forum regelmatig ergernissen i.v.m. Bpost, maar daar heb ik dat soort problemen toch niet. Ik krijg bijna altijd meldingen als een pakje gereed, verzonden, onderweg of geleverd is, met up-to-date info in de My bpost app. Je kan zelfs live volgen waar de bezorger zit en hoeveel stops hij nog moet maken voor hij bij je is! En je stelt eenvoudigweg een tweede aflevermogelijkheid in. Kan PostNL nog een puntje aan zuigen hoor.
Met de trein was je er al geweest. Het is toch een beetje reizen he, maar neem vooral op dat de trip belangrijker is dan de bestemmingNMBS die het toch heeft kunnen flikken om 4/5 dagen te laat te zijn. Rot bedrijf

Bij Post-NL zijn de ophaalpunten hier de loucheste winkeltjes eerst die vaak geen openingsuren hebben of zich er toch niet aan houden. Als het pakketje al tot daar geraakt want het is ook al voorgevallen dat het direct terug naar afzender gaat. Op het werk kan ik niet laten leveren.Waarom laten jullie dat niet leveren op het werk of in een supermarkt of een ander dergelijk afhaalpunt?
Lijkt mij precies veiliger en efficiënter en ecologischer
veiliger misschien, maar als iemand zonder auto of rijbewijs en voldoende droge leverplaatsen lijkt het mij efficienter dat thuis te laten leveren.Waarom laten jullie dat niet leveren op het werk of in een supermarkt of een ander dergelijk afhaalpunt?
Die Swaene, als het romantisch mag zijn.Ik zoek een leuk hotel in Brugge. Vorige keer was dat het Grand Casselbergh hotel en ik was aan het wachten op een last minute om de prijs wat te drukken. Deze middag stond er een interessante deal op, maar daarstraks pas kunnen kijken om te boeken en ik ben te laat.
Dukes Palace lijkt me ook dik in orde, maar toch wat te prijzig naar m'n goesting.
't Is voor volgend weekend.
Iemand aanraders?
Idem hier. Onze vaste zal waarschijnlijk op verlof zijn. Dan is het altijd kloterij. Vandaag niet gelukt, maar hij is gewoon niet geweest. Nu moeten we 2 dozen pampers ophalen in het midden van de stadDat verschilt denk ik van streek tot streek (en bezorger tot bezorger?)
Hier is Bpost ook mijn favoriete bezorgdienst. PostNL had recent een chauffeur die gewoon alles bij een verzamelpunt dropte en zogezegd was je dan niet thuis, maar nu die weg is, is alles ok.

Jazeker! Zal eens een kijkje nemen, bedankt!Die Swaene, als het romantisch mag zijn.
Kijk nog eens naar uw eindejaarspremie.![]()
“Win for life” bij Brussels Gewest: nieuwe post gecreëerd zodat ambtenaren loon van 120.000 euro per jaar tot pensioen kunnen behouden
Na tien jaar dienst mogen hoge Brusselse ambtenaren hun salaris behouden tot hun pensioen, ook als ze de functie niet meer beoefenen. Daar werd zelfs speciaal een post voor in het leven geroepen, en daar kan de oppositie niet mee lachen.m.nieuwsblad.be
Gewoon dit
Ik had het over een pakje dat op mijn werk wordt geleverdWaarom laten jullie dat niet leveren op het werk of in een supermarkt of een ander dergelijk afhaalpunt?
, doe ik meestal. Neemt niet weg dat het irritant is als ze twee dagen op rij niet leveren. Mijn vriendin laat wel vaak thuis leveren, dat is daar blijkbaar niet echt de gewoonte om te doen op haar werk. En dan is die tracking van bpost wel superhandig.