Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of gewoon eens lekker drinken en vreten op kosten van het werk en je eens lekker laten gaan. 🤷‍♂️

Gratis hapjes en drank a volonte dat slaag ik zeker tijdens de werkuren niet af, ook al is het met collega's.

(met een fruitsapje en een nootje en zelf betalen moeten ze natuurlijk niet afkomen)

Ik ben eigenlijk nog nooit op het werk iemand tegengekomen met een burn out :thinking:
Tijdens de uren en als ze er geen show van maken, zullen maar weinigen erg vinden.

Bij veel bedrijven is het na de uren, en zelfs tijdens het weekend.

Van de werkende bevolking in Vlaanderen heeft ruim 7 procent burn-outklachten; nog eens 9 procent zit in de gevarenzone. In totaal zijn dat 460.000 werknemers. Dat blijkt uit een meting door de onderzoeksgroep Arbeids-, Organisatie- en Personeelspsychologie van de KU Leuven.

Het aantal werknemers dat ziek thuiszit met een burn-out is in drie jaar met 66 procent toegenomen. Wie een burn-out heeft, blijft bovendien almaar vaker langdurig thuis.
'Het zijn zorgwekkende cijfers', zegt Luk Bruyneel, expert economische en wetenschappelijke zaken bij de Onafhankelijke Ziekenfondsen
. Het aantal depressies steeg in dezelfde periode met 12 procent.

Het monster achter al die fake glimlachen die ons een goed gevoel moeten geven.

Ik ga gewoon slapen want ik word werkelijk pisnijdig van sommige reacties in Pol & Actua in dat topic over die verkrachtte studente.

Wil mij inschrijven voor de marathon van Rotterdam.
Fucking 102 euro en het hotel dat ik vorig jaar had ook nog eens 330 euro.
Ja, dan zoek ik wel ne andere marathon se :rofl:

Wil mij inschrijven voor de marathon van Rotterdam.
Fucking 102 euro en het hotel dat ik vorig jaar had ook nog eens 330 euro.
Ja, dan zoek ik wel ne andere marathon se :rofl:
Ge kunt die van Chicago of New York doen :unsure: Dan valt die in Rotterdam nog mee.

How much does it cost to enter the Chicago Marathon?

The entry fee for a U.S. resident is $230 and a non-U.S. resident fee is $240. Applicants must provide credit card information as part of the application process. Marathon participants must be at least 16 years old or older on race day. They must be able to complete the 26.2-mile distance in six hours and 30 minutes.
What are the entry fees for the 2020 TCS New York City Marathon?
Entry Fees
U.S. Residents: (those who live in the 50 United States or the District of Columbia) NYRR Members: Non-Members:US $255 US $295
Non-U.S. Residents:US $358

Kunt naar daar lopen ipv de auto te nemen. Dan zijt ge al goed opgewarmd.

Het gaat Terneuzen worden denk ik.
Hotel is daar bijna even duur als mijn inschrijving in Rotterdam. Fuck da se.

Edit: ga Gent doen denk ik. Paar weken vroeger dus ga dit weekend moeten beginnen met voorbereiding. Gent toch iets mooier dan Terneuzen.

Laatst bewerkt:
Youtube dat echt enorm kut is geworden.
Soms 1 minuut na reclame opnieuw 2 reclame filmpjes... :sop: en dan nog eens de sponsors van de content creators zelf erbij.
Het is precies meer reclame dan entertainment tegenwoordig
Al een paar jaar geen reclame meer gezien op YouTube.. (enkel als ik via m'n TV kijk)
Voor 24 euro voor een heel jaar heb je Youtube Premium, geen enkele ad.
Een waarlijke verlossing. (vroeger nog de adblockers op gsm gehad, maar dat werd teveel gepruts op de duur omdat Google die bleef blokkeren in een kat en muis spel)
DNS aanpassen op je gsm + Vanced... Simpeler kan bijna niet...

Ik wil mijn wachtgevel isoleren en beschermen dus dien een aanvraag in de bij de gemeente.
Wordt de aanvraag geweigerd omdat de oplossing niet esthetisch en kwaliteitsvol genoeg is. (zwarte doek met panlatten zoals je overal ziet)

Dus nu moet ik die deftig gaan bekleden (kost 5k extra ofzo). Opzich geen probleem, maar het kan zijn dat ze daar over 1j tegen bouwen en dan heb ik heel veel geld weggegooid. Maar het kan ook zijn dat ze er 10j niet tegen bouwen..

jesus, wordt er misselijk van wanneer ik er aan denk. Slaap er slecht van.

Had beter een nieuwbouw appt gekocht ipv oudere rijwoning. Kan mankementen mentaal niet aan. :frown:

Al een paar jaar geen reclame meer gezien op YouTube.. (enkel als ik via m'n TV kijk)

DNS aanpassen op je gsm + Vanced... Simpeler kan bijna niet...
Ik kijk voornamelijk op de tv :D
Op zich geen problemen mee dat ze wat reclame tonen maar tegenwoordig is het teveel geworden.
En 12eu per maand is toch te duur. Zo'n jaar abbonnement omgerekend vanuit de Turkse Lira is het 15eu, dat is wel acceptabel.
Kon enkel met de VPN niet doorgaan om dat aan te schaffen gisteren

Ik kijk voornamelijk op de tv :D
Op zich geen problemen mee dat ze wat reclame tonen maar tegenwoordig is het teveel geworden.
En 12eu per maand is toch te duur. Zo'n jaar abbonnement omgerekend vanuit de Turkse Lira is het 15eu, dat is wel acceptabel.
Kon enkel met de VPN niet doorgaan om dat aan te schaffen gisteren
Als je enkel video wilt kan je ook voor Premium Lite gaan. Dat kost maar 7 euro per maand. Via VPN zou ook een optie zijn, maar ik vind dat zelf een te groot risico omdat vrijwel alles door mijn gmail gaat. En als ze dat blokkeren omdat je Premium uit een ander land hebt heb je het vlaggen. De kans is klein, maar er zijn toch al mensen die het hebben voorgehad.

Gisteren anderhalf uur sneeuw geruimd.. vandaag al zeker 25 cm -_-
Intussen in België/Nederland :headshake:

ab1662fc7833163f2737b9d08ea97622.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan