Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het toch ook niet. Dat is toch geld door ramen en deuren naar buiten gooien door die sjeik? Tis nu niet dat zo een loon ooit gerecupereerd kan worden uit verkoop van merchandising of sportieve winsten.

Voor die sjeik is dat wss maar een folieke.

Ergernis van gisteren.
AutoBanden gingen 28e normaal binnenkomen die ik besteld had.
Vind de bestelling niet terug of iets fout gegaan.
Kan ze terug opnieuw bestellen ,ik zie 10 januari .... euhm ja dan zeker 🤬

Nieuwjaarszingers:
1) ik slaap nog dus dan moet je niet blijven bellen
2) wij hebben niets in huis dus ik doe toch niet open.

Want iedereen weet dat 3 koningen de dag is dat er gezongen wordt, verkleed en met een draaiende ster. Doe eens moeite!

Ach de jaarlijkse vuurwerk discussie.
Even ferm verschoten dat er nu al een cobra 8 en 20 zijn met respectievelijk 100 en 200gr aan knalstof 🤯... daar blaas je uw arm of meer mee af als dat fout loopt. Dat zijn granaten of pijpbommen. Laat staan de gevaarlijke stockage in je huis (of winkels) van die dingen.
De cobra 6 kan je hand al open reten. Meer een WTF moment toen ik het las gisteren van die 8 en 20 versie, alsof de 6 nog niet erg genoeg was.

Dat er wat vuurwerk is legaal rond middernacht, geen probleem mee. (tenzij het in mijn tuin beland, then they die by flame thrower). Maar je ziet meer en meer dat m'n inderdaad al lang op voorhand bezig is met knallen (dagen of uren), en ook na oudjaar soms nog. En dat er zotter en veel meer privé vuurwerk rondgaat.

En dan de klagers dat niets meer mag. Hou je aan de 4Gr max per bom en de opgelegde uren, of ga naar pro vuurwerk kijken, en geen probleem toch?

Laatst bewerkt:
Vuurwerk ja ... wat heb je er aan... ik ben zo een mens die dat niet snapt
Paar minuutjes xxx euro verspillen en alle dieren en honden de schrik van hun leven bezorgen

Vuurwerk ja ... wat heb je er aan... ik ben zo een mens die dat niet snapt
Paar minuutjes xxx euro verspillen en alle dieren en honden de schrik van hun leven bezorgen
Tja die honden bezorgen met hun geblaf 365d per jaar 24u per dag voor overlast
Die worden allemaal vergezeld van hun ouders, die willen zelf dus andere kinderen niet bedienen!

En Keerbergen daar woont rijk volk waar je kasten van villa's hebt waardoor je wel even moet wandelen van deur tot deur. Hier heb je er 20 gedaan op dezelfde afstand :p

Ach de jaarlijkse vuurwerk discussie.
Even ferm verschoten dat er nu al een cobra 8 en 20 zijn met respectievelijk 100 en 200gr aan knalstof 🤯... daar blaas je ja arm of meer mee af als dat fout loopt. Dat zijn granaten of pijpbommen. Laat staan de gevaarlijk stockage in je huis (of winkels) van die dingen.
De cobra 6 kan je hand al openreten. Meer een wtf moment toen ik het las gisteren van die 8 en 20 versie, alsof de 6 nog niet erg genoeg was.
Hmm.

Ik verwacht een ontploft hoofd deze avond.

tijd hebben om te gamen, en niet weten wat ik wil spelen...
gisteravond Anno 1800 gespeeld waar ik ooit gestrand ben op 83% van het verhaal, maar das nu zo'n kluwen van eilanden en trade deals dat ik de bomen door het bos niet meer zie en geen goesting meer heb om het ontwarren.

en nu weet ik gewoon niet wat spelen, heb nog zoveel backlog van games in zoveel genres en toch geen idee waar ik zin in heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan