Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is nog geen nieuwjaar en ze zijn hier weer aan het knallen ( lees snotjong dat zich weer amuseert met bommetjes en vuurwerk in de straten aan het afschieten zijn) Elk jaar het zelfde.

Ge moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.
Godmiljaar verkouden zijn is toch rete irritant.

Het is nog geen nieuwjaar en ze zijn hier weer aan het knallen ( lees snotjong dat zich weer amuseert met bommetjes en vuurwerk in de straten aan het afschieten zijn) Elk jaar het zelfde.
das hier in Gent al weken aan de gang. elke dag wel bommetjes en soms echt zware knallen.
Ge moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.
't is meestal eerder aan de bovenkant

Mijn ergernis ging over het feit dat als je frituur volgens je website open is , je dan moet zien dat ze ook open is.
En anders pas je je site aan dat je gesloten bent op feestdagen.
Je kan altijd de apotheek (of arts) van wacht bellen he. ;)

Maar het probleem was dat ik net mijn moeder had gehoord, ze was ziek (zware bronchitis) en ze moest dringend medicijnen hebben die de arts had voorgeschreven en ze vroeg of ik dit niet kon doen voor haar.

Snel gegoogled om de openingsuren te zien van de apothekers, en als je dan een paar keer moet rondrijden voor je de medicijnen hebt omdat de meeste apothekers in praktijk dicht waren, dan is dat toch wel ergens vervelend.

En ik vind ook niet dat een frituur hetzelfde is dan een apotheker. Die eerste is gewoon om wat te fretten. Die tweede gaat over de gezondheid.

Nu goed, heel erg is het niet, maar je moet het ook een beetje in perspectief zien. Op dat moment zelf ergerde ik mij een beetje. De eerste die nu zegt: Mij totaal niet, als het over zijn eigen ouder gaat, die krijgt van mij een goeie lap rond zijn oren.

Anderzijds moet ik Nestorius ook wel volgen. Als je als zelfstandige mijn post leest --> Dan erger je als zelfstandige daar misschien ook wel aan. Dat is ook wel waar he ;)

Ik voel mijn nieuwjaarswinterdipdepressiefgevoel weer afkomen.
Ik heb een redelijk jaar gehad. 13 ziektedagen -waarvan grotendeels door 2 polsoperaties en Covid-. Misschien vrij veel tov anderen hier? Maar de voorgaande jaren waren het er 30+ en 40+ ziektedagen, door ziekte (dewelke finaal een burnout veroorzaakt heeft) en door een 3 dubbele hernia operaties.

Dus ik hoor je. Verzorg je goed.

Ah, ik dacht dat het was van tranen af te vegen omdat ik een hogere score gehaald heb in de quiz.

@Green Mamba @Mulan weten jullie een laserprinter aan te raden? Ik heb momenteel ook nog een inkjetprinter van Brother die al wel wat jaren heeft maar waarvan de cartridges inderdaad ook wel veel kosten. Voor een laserprinter zal Brother ook wel een goede keuze zijn, vermoed ik? HP mijd ik zoveel mogelijk.

Ondertussen al een jaar of 5 in gebruik. Als je reden om een laserjet te kopen de kostprijs van inkt is, kan je hiermee wel besparen als je een kleurenprinter wil (voor iets meer geld heb je nog scanfunctie)

Efkes verduidelijken dat ik specifiek een laser ipv inktjet wou omdat ik heel weinig afdruk en dus frequent problemen had met een inktjet dat de koppen verstopt zaten etc. Op die manier is een printer gewoon nutteloos, want mocht dan alsnog naar het copycenter gaan.
Nu geen enkel probleem met een printer die in geen maanden iets moet afdrukken.

Ik voel mijn nieuwjaarswinterdipdepressiefgevoel weer afkomen.

Vit. D niveau eens laten meten.

Ik heb het op zich nooit laten meten, wat supplementen wel beginnen nemen, en merk toch dat de futloze klops achterwege blijven.
Als je binnen veilige marges blijft wat ze in de apotheek verkopen, kan het geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan