Crashtestdummy
Banned
klootzak van een stofzuigrobot heeft mijn schoenen onder bed geduwd.
Deze is nu hernoemd naar vloerhoer
Deze is nu hernoemd naar vloerhoer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ander snotjong.Het is nog geen nieuwjaar en ze zijn hier weer aan het knallen ( lees snotjong dat zich weer amuseert met bommetjes en vuurwerk in de straten aan het afschieten zijn) Elk jaar het zelfde.
Het is niet dat men ouder wordt dat men geen snotjong blijft, door zich als een snotjong te gedragen.Wel ander snotjong.
Want die worden ook ouder.
das hier in Gent al weken aan de gang. elke dag wel bommetjes en soms echt zware knallen.Het is nog geen nieuwjaar en ze zijn hier weer aan het knallen ( lees snotjong dat zich weer amuseert met bommetjes en vuurwerk in de straten aan het afschieten zijn) Elk jaar het zelfde.
't is meestal eerder aan de bovenkantGe moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.
Godmiljaar verkouden zijn is toch rete irritant.
Die groeien door naar geparkeerde auto’s.Wel ander snotjong.
Want die worden ook ouder.

Veel sterkte.Ge moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.
Je kan altijd de apotheek (of arts) van wacht bellen he.Mijn ergernis ging over het feit dat als je frituur volgens je website open is , je dan moet zien dat ze ook open is.
En anders pas je je site aan dat je gesloten bent op feestdagen.

Gezien dat tegenwoordig bijna een normaliteit is zou je tegen dan al van de trap gevallen kunnen zijn of uit het raam zijn gestruikeld. Op die manier is er ook een fastforward.Ene keer kerst voorbij mag het van mij fastforward naar de paasvakantie zenne.
Ik heb een redelijk jaar gehad. 13 ziektedagen -waarvan grotendeels door 2 polsoperaties en Covid-. Misschien vrij veel tov anderen hier? Maar de voorgaande jaren waren het er 30+ en 40+ ziektedagen, door ziekte (dewelke finaal een burnout veroorzaakt heeft) en door een 3 dubbele hernia operaties.Ik voel mijn nieuwjaarswinterdipdepressiefgevoel weer afkomen.
Een goed middel daar tegen is een grote winterbbq doen in uwe hof voor de de BG community. Ge gaat u direct beter voelen!Ik voel mijn nieuwjaarswinterdipdepressiefgevoel weer afkomen.
Er valt ook te ijsberen, maar daarvoor ga ik passen ondanks dat ook de geest ten goede zou komen.Een goed middel daar tegen is een grote winterbbq doen in uwe hof voor de de BG community. Ge gaat u direct beter voelen!
Niks daarvan, stookt dat zwembad maar goed warm @Tomski, ik kom af!!!Er valt ook te ijsberen, maar daarvoor ga ik passen ondanks dat ook de geest ten goede zou komen.
Ge moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.
@Green Mamba @Mulan weten jullie een laserprinter aan te raden? Ik heb momenteel ook nog een inkjetprinter van Brother die al wel wat jaren heeft maar waarvan de cartridges inderdaad ook wel veel kosten. Voor een laserprinter zal Brother ook wel een goede keuze zijn, vermoed ik? HP mijd ik zoveel mogelijk.
Ik voel mijn nieuwjaarswinterdipdepressiefgevoel weer afkomen.