Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die op sociale media de vraag niet lezen maar toch hun mening willen geven :rolleyes:

Ik vraag iets, ik geef informatief stappen a, b en c mee als reeds gechecked/gedaan.

70% geeft uitleg hoe ik stappen a,b of c moet doen.
20% begint te zaniken over het grote complot
Slechts 10% geeft correct uitleg op de vraag.
Dat is echt elke keer hé. Ook een klassieker is willen "helpen" maar er echt de ballen van kennen.

Genre: "welke soort is dit?" + duidelijke foto van een vlinder.
Reactie van Mariette: "Vleermuis!"

Ik walg van mezelf. Ik heb net per ongeluk de mop "allé, tot volgend jaar he" tegen een collega die op verlof vertrekt gemaakt. Én ik heb er een awkward gniffeltje aan toegevoegd toen ik meteen erna besefte dat ik nu instant in zijn achting gedaald moet zijn.

Ik walg van mezelf. Ik heb net per ongeluk de mop "allé, tot volgend jaar he" tegen een collega die op verlof vertrekt gemaakt. Én ik heb er een awkward gniffeltje aan toegevoegd toen ik meteen erna besefte dat ik nu instant in zijn achting gedaald moet zijn.
Hoe voelt het om als vrouwelijke twintiger het gevoel voor humor te hebben van een man van middelbare leeftijd?

Wacht maar tot je volgend jaar zegt: "En een goei gezondheid, da'st belangrijkste!"

OK boomer.

Mensen die op sociale media de vraag niet lezen maar toch hun mening willen geven :rolleyes:

Ik vraag iets, ik geef informatief stappen a, b en c mee als reeds gechecked/gedaan.

70% geeft uitleg hoe ik stappen a,b of c moet doen.
20% begint te zaniken over het grote complot
Slechts 10% geeft correct uitleg op de vraag.
Ook dikwijls
"Ik zoek X"
Reply:"Dat heb ik niet, ik heb enkel Y"

JA DAAR BEN IK NIETS MEE MIRIAM DANKU

Ik heb gewoon een laserprinter, die enkele keren dat iets in kleur "moet", ga ik wel naar het copycenter. 🤷🏼
Dit dus. Voor die 5 keer op een jaar dat ik denk, amai dat zou wel eens handig zijn. Verder gewoon een manuele scanner hier en een aparte laserprinter model Brother. Dat ding verbruikt haast niks.

Dit dus. Voor die 5 keer op een jaar dat ik denk, amai dat zou wel eens handig zijn. Verder gewoon een manuele scanner hier en een aparte laserprinter model Brother. Dat ding verbruikt haast niks.
Hier ook een Brother, voor het geld dat het maar kost (150 euro of zo betaald) vergeleken met de tijd dat het mee gaat: veel slimmere investering.

Hier ook een Brother, voor het geld dat het maar kost (150 euro of zo betaald) vergeleken met de tijd dat het mee gaat: veel slimmere investering.
Hier een 15 jaar oud inkjet ding met een refurbished patroon dat intussen al een paar jaar meegaat, voor die paar kleurplaten die ik daar op een maand mee afdruk is dat meer dan voldoende.

Samsung smartphone van het werk waar sinds een update van Android de batterij veel sneller afgaat. Gisterenavond volledig opgeladen. Bluetooth af, wifi af en in energiebesparingsmodus. Sinds deze ochtend de wifi aan en misschien 2x mijn mailbox eens geopend. Staat ondertussen op 75%.

Samsung smartphone van het werk waar sinds een update van Android de batterij veel sneller afgaat. Gisterenavond volledig opgeladen. Bluetooth af, wifi af en in energiebesparingsmodus. Sinds deze ochtend de wifi aan en misschien 2x mijn mailbox eens geopend. Staat ondertussen op 75%.
Ook al vaak meegemaakt. Wat (heel) soms helpt is de cache partition eens wipen bij het opstarten.

@Green Mamba @Mulan weten jullie een laserprinter aan te raden? Ik heb momenteel ook nog een inkjetprinter van Brother die al wel wat jaren heeft maar waarvan de cartridges inderdaad ook wel veel kosten. Voor een laserprinter zal Brother ook wel een goede keuze zijn, vermoed ik? HP mijd ik zoveel mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan