Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jong, weet ik ook niet meer wie wat heeft gezegd eh, tis al lang geleden :tongue:.

Doet me denken aan die mop van de paus die doodging en in de hemel toekwam.

sint Pieter: "en wie zijt gij jongeman?"
de paus: "ken je mij ni, ik ben de paus"
sint pieter: "paus? nog nooit van gehoord"
de paus: "allez jong, ik ben de plaatsvervanger van god op aarde, het hoofd van de katholieke kerk"
sint pieter: "onze baas? ne plaatsvervanger? daar weet ik helemaal niks van, met wie zijn voeten zijt gij hier aant spelen bazeke?"
de paus blijft volhouden en sint Pieter zegt dat ie het gaat checken met God zelf.

Sint Pieter bij God heel dat verhaal gaan vertellen..
God: "wie? de paus? nog nooit van gehoord..."
sint Pieter: "ja, en hij zegt dat hij nen delegé van u is, ne soort plaatsvervanger in uw afwezigheid"
god: "huh? wa heeft die gast gezopen? ik weet van niks"

op dat moment komt Jezus binnengewandeld en hoort de discussie

Jezus: "jo de mannen, wa is er gaande?"

god en sint Pieter vertellen heel het verhaal en Jezus wordt nieuwsgierig.

Jezus: "wacht, ik zal es met die kadee gaan klappen, nu wil ik het toch wel es weten, als er iemand onze pa zijn opvolger is dan zal ik het toch wel zijn zeker?"

Jezus gaat naar de hemelpoort en komt 10 min later terug, compleet strike gaand.

God en Sintpieter: "awel? wa ist nu? wie is da?"

Jezus: "weet ge nog, da visclubke dat ik daar in verveling es gestart heb een jaar of 2000 terug?" AWEL, DA BESTAAT NOG :lol:"

De vlucht ging niet door he, werd geannuleerd en het alternatief was onacceptabel.

Intussen dus refund gekregen en nieuwe vlucht (duurder) via Ryanair gevonden.

Dat verschil ga ik toch op een of andere manier ook nog proberen gecompenseerd zien, ga dit niet laten passeren. Maar da's voor na de vakantie, ben al blij dat het in orde is nu.
Alle bon, 6 maanden later: vandaag bericht ontvangen van Lufthansa: €1750 compensatie bovenop refund van de extra kosten. Mooie kerstcadeau :woohoo:

Weer wat bekijks vandaag... 2 op de 3 winkels doe ik het alarm afgaan bij het binnenkomen. Niks bij buitengaan. Heb niks van kledij aan dat ik recent gekocht heb dus zou totaal ni weten waarmee ik het trigger.

Hier is dat ook secret santa voor kerst en oudejaar. Maar eerlijk, als ik iets echt zou willen of nodig hebben voor dat budget (€25-30) had ik het wel al gekocht.
Goh, kheb altijd wel een lijst met boeken ofzo die ik wel nog wil, maar nog niet heb gekocht, dus zet ik die daarop.

6 dagen ( meestal s avonds dan) na elkaar alcohol van di tem zondag (eigenlijk zelf nog nooit eerder gebeurd bij me), heeft m'n low mood nu compleet om zeep geholpen, niet voor herhaling vatbaar. Gisteren was het nog ca va, vandaag ben ik extra moe, mistig, leeg, en vrij prikkelbaar.

Laatst bewerkt:
Gvd he, klote printer geeft een foutmelding voor 1 van de inktpatronen, hij zegt "niet compatibel inktpatroon", "De aangegeven cartridges zijn niet bedoeld voor gebruik in deze printer" terwijl het gewoon het juiste inktpatroon (van HP zelf) is dat erin zit.
Ik heb er zelfs al heel wat zaken mee afgedrukt, want het is niet eens een nieuw inktpatroon dat erin steekt

Laatst bewerkt:
Gvd he, klote printer geeft een foutmelding voor 1 van de inktpatronen, hij zegt "niet compatibel inktpatroon", "De aangegeven cartridges zijn niet bedoeld voor gebruik in deze printer" terwijl het gewoon het juiste inktpatroon (van HP zelf) is dat erin zit.
Ik heb er zelfs al heel wat zaken mee afgedrukt, want het is niet eens een nieuw inktpatroon dat erin steekt

49 euro.

Kom, steun de commerce tijdens deze feestdagen.

Kost wsl +- evenveel als een paar nieuwe inktpatronen die ook bijgeleverd zullen zijn.

Laatst bewerkt:
Bedankt! I :love: Amazon. Fuck lokaal kopen!
Mocht je de Amazon cadeaubonnen niet vinden bij Carrefour (ze zijn niet overal), kan je ook bij AD en Proxy Delhaize proberen voor Bol.com.

Delhaize is wel minder flexibel met het aanvaarden van consumptiecheques. In de eigen winkels werken ze enkel voor dagelijkse boodschappen, in de franchisewinkels (AD en Proxy) hangt het van winkel tot winkel af.

Mensen die op sociale media de vraag niet lezen maar toch hun mening willen geven :rolleyes:

Ik vraag iets, ik geef informatief stappen a, b en c mee als reeds gechecked/gedaan.

70% geeft uitleg hoe ik stappen a,b of c moet doen.
20% begint te zaniken over het grote complot
Slechts 10% geeft correct uitleg op de vraag.

Mensen die op sociale media de vraag niet lezen maar toch hun mening willen geven :rolleyes:

Ik vraag iets, ik geef informatief stappen a, b en c mee als reeds gechecked/gedaan.

70% geeft uitleg hoe ik stappen a,b of c moet doen.
20% begint te zaniken over het grote complot
Slechts 10% geeft correct uitleg op de vraag.
Volgende keer al informatief meegeven of ge stappen a, b en c reeds gedaan hebt. Dat helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan