Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar snap ik nu het probleem niet van? :p

Een wachtzaal is zowat de meest nutteloze plek aller tijden, als ik dan een telefoontje zou te doen hebben nog die dag zou ik het ook los daar durven doen?

Ik ben ook zo wel een persoon die op de trein durft bellen als t nodig is, uiteraard niet met een volume zoals Sonja die met tante Maria aan t bellen is en iedereen moet laten weten dat onze Robin toch echt zo'n goei studentje is, maar toch.
Allemaal goed en wel maar dim uw eigen volume dan wat en die van uw telefoon ook. Woord per woord kon ik heel dat gesprek volgen. Zowel van de spreker als de ontvanger.

Vrouwlief op 23/11: We kopen geen kerstcadeaus voor elkaar he?
Ik: Nee dat is goed, het leven is al duur genoeg

Vrouwelief op 23/12: Ahja ik heb ne kerstcadeau voor u gekocht
Ik:

Zit sinds enkele dagen met een serieuze keelontsteking die uitstraalt richting de oren.

Nu is het zo dat ik antibiotica gekregen heb maar slapen blijft echt de hel. Overdag zou ik kunnen slapen, ‘S nachts lukt me het om hooguit een uurtje te tukken en dan ben ik weer wakker.

Ook mijn lichaamstemperatuur ligt vrij laag. Rond de 35.2 graden doch heb ik het niet koud. Als ik wakker word baad ik vaak in het zweet.

Had een maand geleden dezelfde symptomen.
Eerst 3 weken pijn moeten afzien voordat ik antibiotica kreeg en daarmee was het op enkele dagen opgelost.

Daar snap ik nu het probleem niet van? :p

Een wachtzaal is zowat de meest nutteloze plek aller tijden, als ik dan een telefoontje zou te doen hebben nog die dag zou ik het ook los daar durven doen?

Ik ben ook zo wel een persoon die op de trein durft bellen als t nodig is, uiteraard niet met een volume zoals Sonja die met tante Maria aan t bellen is en iedereen moet laten weten dat onze Robin toch echt zo'n goei studentje is, maar toch.
Als je daar doodellendig zit, migraine hebt,... Zit je echt niet op het gekwek van een ander te wachten.
Da's in die context boertig en asociaal.

Als je daar doodellendig zit, migraine hebt,... Zit je echt niet op het gekwek van een ander te wachten.
Als je echt zo onwaarschijnlijk veel last hebt van iemand die (op een normaal niveau uiteraard, je hoeft daar niet te gaan roepen en doen) een telefoongesprek voert dan is de gewone huisdokter misschien niet serieus genoeg om langs te gaan, imo.

Nee, ik snap het boertige of asociale daar persoonlijk echt niet van.

OYcVqRe.png

=>

d99454ecd37d214296091b98de896aef

:shutup::shutup::shutup::shutup::shutup::shutup::shutup::shutup::shutup:

Wat mij betreft toch een maatschappij die niks meer kan verdragen iig, als telefoneren in een wachtkamer al not done is.

Maar goed, ik sta alleen blijkt, het zij zo.

(Ik kom gelukkig uiterst zelden in een wachtkamer van een dokter :D ).

Screenshot-2022-12-23-11-27-58-683-edit-com-android-chrome-2.jpg

Hier kan je dat gekwek dan wel weer moeiteloos negeren als je dat wil. 🤷🏼
Ik moet mezelf negeren volgens uw foto? :thinking:
Geen slecht idee, moet ik eens proberen !

Wat mij betreft toch een maatschappij die niks meer kan verdragen iig, als telefoneren in een wachtkamer al not done is.

Maar goed, ik sta alleen blijkt, het zij zo.

(Ik kom gelukkig uiterst zelden in een wachtkamer van een dokter :D ).
Ah nee hoor, voor de duidelijkheid: Ik stoor mij absoluut ook niet aan zo een zaken (ook niet aan @Mulan haar posts overigs).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan