Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Die foto weer bij dat artikel, fucking hel bende riooljournalisten. Hier, nog een foto van een Rottweiler, wel niet zo sensationeel natuurlijk:

Bijlagen

• fotolia_80512914.jpg
    fotolia_80512914.jpg
    258,7 KB · Weergaven: 8

Die foto weer bij dat artikel, fucking hel bende riooljournalisten. Hier, nog een foto van een Rottweiler, wel niet zo sensationeel natuurlijk:
nochtans veel kans dat dat exact is wat dat meisje zag als die hond aanviel.

nochtans veel kans dat dat exact is wat dat meisje zag als die hond aanviel.
En daarom is het nodig om voor elke debiel in Vlaanderen zo'n provocerende foto voor te schotelen? Ik zie de Gerda's en Juliens van de wereld weer commenten op het artikel op FB: "ziedetwel se, al die honderen zijn agressief, ze moesten ze allemaal een spuitje geven. Zie moa ne keeje noa diene fotoooo".

Nu toevallig dat het hier over hondepoep gaat want is ook mijn ergernis.
Niet per se van vandaag, maar al een tijd ligt het rond de elektriciteitskast hier schuinover constant vol hondendrollen.
Komt van de overburen.
Hebben een gigantische tuin, maar te leeg om hun hond daar te laten kakken. Echt degoutant.

Mijn vader heeft hen er onlangs over aangesproken en ze trokken gewoon hun schouders op.
En zijn geen marginalen ofzo. Gewone mensen.

Bij welke firma kan ik terecht voor die elektriciteitscabines. Want denk dat die daar ook niet kunnen mee lachen.

Kleine ergernis: online iets te koop gezet. Koper voor gevonden en kwam het vandaaag afhalen. Dus andere potentiële kopers afgewezen.

Niet komen opdagen en negeert alle berichten.

Khoop datem straks explosieve diarree krijgt.

Waarom deden die mensen van die hond -in eerste instantie- zo moeilijk om hun verantwoordelijkheid te nemen? Dat is toch gewoon de familiale verzekering en klaar?

Tenzij die mensen natuurlijk geen familiale verzekering hebben genomen ..

Niet weten of ik een vaste plek krijg eind Maart op de plaats waar ik nu stage doe dus geen idee wat ik met mijn praktijklessen voor rijbewijs B moet doen want die moet ik alle 10 op voorhand betalen en de datums + uren kiezen dankzij corona.
En elke dag dat ik kijk verdwijnen meer en meer vrije slots ( nu zit het al in Mei en die beginnen ook te slinken )

1 van dees toch maar 10 slots boeken en zien wat de toekomst brengt of ik zit te wachten tot September sebiet.

Gaat het om die hond die die griet haar lip afgebeten heeft of heb ik door @Googke die link verkeerd gelegd? :unsure:
Ja. Nu zou het mij wel straf lijken als dit de hond zijn eerste aggressief feit is (een [stuk van een] lip meteen afbijten als eerste aggressieve actie?).
Maar goed ik lees ook maar wat er in de krant staat.

Vandaag dan eens voor de eerste keer in lange tijd de tram genomen en alle clichés waren er al.

- Te laat
- Twee trams achter mekaar
- Veel te veel mensen op een toesrel

Niet vreemd dat we met z'n allen de auto nemen /rant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan