Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is het alleen Italiaans in de naam en komt het oorspronkelijk vanuit de USA? ;)
Ik heb deze saus alvast nog nooit gevonden in een Italiaanse winkel (online). Ik ben ook al eens naar Italië op verlof geweest, en daar vond ik het ook nergens terug.

Maar goed, we werken ons er wel rond. Je hebt nog altijd de StoneManor in Everberg (Engelse winkel in België) , je hebt ook online winkels, voornamelijk uit Frankrijk en Nederland die wel eens die zaken op voorraad hebben en inderdaad voor China (niet voeding) kunnen we altijd het iets duurder aankopen op onze eigen markten hé :)
Mjah, Italian dressing, wat kan daar inzitten? Olie, kruiden, azijn, suiker? Geen alternatief gevonden dat die smaak benadert? :p

Grmbl. Weer een vetzak die zijn hond laat schijten op onze oprit. Deze keer stond er eene vertikaal vlak voor onze brievenbus. In een colère heb die op straat geschopt, dus nu mag ik mijn schoen nog gaan afkuisen. Het toppunt is dat we vlak naast een open weide wonen, dus hij kan gewoon zijn hond daar laten schijten eh.

Ik zou die zo graag eens betrappen en dat de drol in zijn haar wrijven :) In b4 HLN artikel met kop "Ruzie om hondendrol loopt uit de hand in Roosdaal". :unsure:

Grmbl. Weer een vetzak die zijn hond laat schijten op onze oprit. Deze keer stond er eene vertikaal vlak voor onze brievenbus. In een colère heb die op straat geschopt, dus nu mag ik mijn schoen nog gaan afkuisen. Het toppunt is dat we vlak naast een open weide wonen, dus hij kan gewoon zijn hond daar laten schijten eh.

Ik zou die zo graag eens betrappen en dat de drol in zijn haar wrijven :) In b4 HLN artikel met kop "Ruzie om hondendrol loopt uit de hand in Roosdaal". :unsure:
Herkenbaar.
Ondanks een zeer duidelijk verbodsbord hier dat we niet gediend zijn van hondenstront.

Ongepast taalgebruik

Ik zie aan de vorm van zijn gezicht al meteen, dat die mens niet alleen een pedofiel is, maar ook een fucking mongool (letterlijk).
Je ziet zo al dat die mens mentaal ook helemaal "gene juste is", zoals ze dat hier in het dialect zeggen.

Maar ik vind het erger voor die jonge meisjes waaraan hij zich vergrijpt. Het is gewoon jammer dat zo'n gehandicapte mongool en pedofiel uberhaut bestaat. Zéér erg dit.

Herkenbaar.
Ondanks een zeer duidelijk verbodsbord hier dat we niet gediend zijn van hondenstront.

Heb dat hier ook eens voorgehad met de hond van de overburen waar ik ook niet zo goed mee overeen kom. Had het al een keer of twee gemerkt 's avonds. Elke drol die ik vond daarna terug gezwierd op hun oprit. Was rap gedaan.
Hatelijk zo'n gedrag.

Herkenbaar.
Waarom zou een verbodsbord iets uitmaken? Da's toch common sense? Enfin, de onze moeten zelfs geen oprit of iets anders van privé opkomen en als ze iets laten vallen ruimen we het op. Lijkt me niet meer dan logisch.

Ik zie aan de vorm van zijn gezicht al meteen, dat die mens niet alleen een pedofiel is, maar ook een fucking mongool (letterlijk).
Je ziet zo al dat die mens mentaal ook helemaal "gene juste is", zoals ze dat hier in het dialect zeggen.

Maar ik vind het erger voor die jonge meisjes waaraan hij zich vergrijpt. Het is gewoon jammer dat zo'n gehandicapte mongool en pedofiel uberhaut bestaat. Zéér erg dit.
Die blokjes over zijn gezicht heeft de krant gedaan hé. Zo ziet die mens er niet echt uit.

Verschrikkelijk voor die meisjes.
Nu die gast gaat zijn lesje wel leren in de gevangenis. Daar lusten ze zedendelinquenten rauw.

Aangezien hij zelf vader is zal het wel niet zo'n exteme mongool zijn. Allé, het is niet omdat die mens lelijk is en een rond hoofd dat het ineens een mongool is eh. Hoogstens een lelijke pedo die levenslang moet krijgen.

Verschrikkelijk voor die meisjes.
Nu die gast gaat zijn lesje wel leren in de gevangenis. Daar lusten ze zedendelinquenten rauw.

6 jaar krijgt die kerel, ne recidivistiche veroordeelde pedofiel. En na paar jaar kan em terug vrij rond lopen.

Snap niet dat de kinderen in onze maatschappij extra risico moeten lopen omdat wij "menselijk" willen zijn en zo een "mensen" maar kansen blijven geven.

Ik ging iets posten over sportsokken en batterijen, maar dan krijg ik weer een infraction voor het oproepen tot geweld aan mijn been 😅

Waarom zou een verbodsbord iets uitmaken? Da's toch common sense? Enfin, de onze moeten zelfs geen oprit of iets anders van privé opkomen en als ze iets laten vallen ruimen we het op. Lijkt me niet meer dan logisch.
Natuurlijk is zo iets common sense maar bepaalde hondeneigenaars hier in de buurt denken daar anders over. Vandaar het bordje om hun wat manieren aan te leren.

Mensen kunnen daar ook wel een drama van maken. Als een hond op uw gazon kakt en dat wordt opgekuist is er toch geen probleem?

6 jaar krijgt die kerel, ne recidivistiche veroordeelde pedofiel. En na paar jaar kan em terug vrij rond lopen.

Snap niet dat de kinderen in onze maatschappij extra risico moeten lopen omdat wij "menselijk" willen zijn en zo een "mensen" maar kansen blijven geven.
Heeft ook 10 jaar TBS gekregen dus kan best case 16 jaar vast zitten, maar ik snap wel wat je wil zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan